igralec zre v kamero

Kako fotografiram | Fotografiranje na prizorišču snemanja filma

Christophe Brachet

Morda bo zvenelo čudno, vendar sem se s fotografijo prvič srečal pod vodo. V Pariz sem se preselil z otoka Martinique, kjer sem bil inštruktor potapljanja in deskanja na valovih. Preboj mi je uspel s snemanjem za filmske studie. Takrat sem spoznal Dominique Besnehard, slavnega francoskega igralca/agenta, kasneje pa filmskega producenta, ki mi je dal priložnost pri svojem filmu. Tehnike, ki sem se jih naučil, sem uporabil pri novem slogu fotografiranja.

ženska ureja frizuro igralcu

© Christophe Brachet | Sony α7R II + FE 70-200mm f/4 G OSS | 1/320s @ f/4.0, ISO 320

Delo na prizorišču snemanja filma

Kot fotograf samouk sem k fotografiranju na prizorišču snemanja filma pristopil instinktivno. Izkušnje fotografiranja pod vodo so mi prišle presenetljivo prav pri snemanju. Pri fotografiranju pod vodo je treba biti neopazen, da ne prestrašiš rib. To imam vedno v mislih, ko delam na tako omejenem prostoru.

2 igralca med prizorom pri mizi

© Christophe Brachet | Sony α9 II + 85mm f/1.8 | 1/125s @ f/1.8, ISO 1250

Ključnega pomena je, da nikogar ne zmotim ali sprožim hrup, ki bi ga lahko zaznal mikrofon. Zato je pri mojem delu tako pomembna funkcija tihega zaklopa, ki je na voljo pri fotoaparatih Alpha. Omogoča mi, da med fotografiranjem ne motim snemanja, hkrati pa lahko posnamem fotografije igralcev naravnega videza, ki bodo všeč produkcijski ekipi.

Izbor ustreznega objektiva

Za svoje posnetke uporabljam različne objektive, vsak od teh pa nudi nekaj drugega.

Če želim posneti celoten prizor ali če fotografiram v utesnjenem prostoru, uporabljam Sonyjev objektiv FE 24 mm f/1,4 serije G Master. Uporabljam pa tudi objektiv FE 35 mm f/1,8, ki je majhen in lahek.

2 igralca sredi zadimljenega prizora

© Christophe Brachet | Sony α9 + 85mm f/1.8 | 1/640s @ f/1.8, ISO 250

Za portrete uporabljam Sonyjev objektiv FE 55 mm f/1,8 ZA in FE 135 mm f/1,8 serije G Master. Oba omogočata zelo ostre posnetke, toda moj najljubši je FE 135 mm f/1,8 serije G Master, saj po mojem mnenju omogoča izredno ostre posnetke s hitrim in tihim samodejnim ostrenjem.

Zaupajte tehnologiji

Poleg tega, da sem spoštljiv in uvideven do ljudi okoli sebe, si zaupanje zasedbe pridobim tudi tako, da jim pokažem fotografije, ko jih posnamem. Najboljše posnetke prek povezave Wi-Fi prenesem iz fotoaparata v telefon z aplikacijo Sony Imaging Edge Mobile. Tako jih lahko preprosto delim z drugimi in pridobim naklonjenost zasedbe na prizorišču. Posnetki mi pridejo prav tudi kasneje, ko igralce prosim, da mi pozirajo za produkcijsko fotografijo.

igralec s cigaro zre v fotoaparat

© Christophe Brachet | Sony α7R II + 85mm f/1.8 | 1/160s @ f/1.8, ISO 400

Poleg fotoaparatov serije Alpha 9 in Alpha 7R uporabljam tudi fotoaparata Alpha 7S in Alpha 7S II, saj sta zaradi odlične zmogljivosti fotografiranja pri šibki svetlobi odlična za moj slog dokumentarnih fotografij. Veselim se tudi snemanja s fotoaparatom Alpha 7S III. Z njegovimi funkcijami snemanja videoposnetkov lahko posnamem dogajanje v zakulisju, ki dopolnjuje moje fotografije.

maskerka nanaša šminko na ustnice igralca

© Christophe Brachet | Sony α7S + FE 70-200mm f/4 G OSS | 1/60s @ f/4.0, ISO 2000

Nastavitev in uporaba fotoaparata

Z opremo Alpha lahko na različne načine posnamem želene posnetke. Pogosto moram delati v utesnjenem prostoru ali fotografirati pod okornim kotom. Zaradi manjše velikosti, nižje teže in jasnega zaslona so fotoaparati Alpha veliko bolj priročni od fotoaparatov DSLR.

Zame je pomembna tudi hitrost ostrenja. Običajno fotografiram z zelo velikimi zaslonkami, zato moram vedeti, da bo oko subjekta odlično izostreno. S funkcijo samodejnega ostrenja oči lahko fotografiram pri plitvi globinski ostrini, saj vem, da bo oko na vsakem posnetku popolnoma izostreno. Ker fotoaparat neprestano spremlja oko, tudi pri robovih kadra, se lahko popolnoma posvetim kompoziciji posnetka.

snemanje igralca med ležanjem v postelji

© Christophe Brachet | Sony α9 + FE 70-300mm f/4.5-5.6 G OSS | 1/80s @ f/4.5, ISO 4000

Vedno fotografiram v načinu ročne osvetlitve in po potrebi prilagajam nastavitve osvetlitve. Prednost fotografiranja z brezzrcalnim fotoaparatom je v tem, da lahko natančno vidim, kaj bom posnel – tako skozi iskalo kot tudi na zaslonu. Med samim fotografiranjem lahko preverim osvetlitev, ravnovesje barv in globinsko ostrino.

igralec sedi na vedru

© Christophe Brachet | Sony α7S + FE 55mm f/1.8 ZA | 1/1250s @ f/2.8, ISO 640

Pri fotografiranju večinoma uporabljam format JPEG in občasno RAW za filmske plakate. Črno-bele fotografije snemam v živo s fotoaparatom z visokokontrastnim črno-belim učinkom. Všeč mi je, da si lahko fotografijo, ki jo posnamem, brez urejanja nemudoma ogledam na fotoaparatu.

Predstavljeni izdelki

Christophe Brachet

Christophe Brachet | France

"Fotoaparat α7S imam rad, ker je majhen in nevpadljiv, zato lahko z njim posnamem pristne trenutke"

Povezane zgodbe

Prijavite se, če želite prejeti svoje glasilo α Universe

Čestitamo! Uspešno ste se naročili na glasilo α Universe

Vnesite veljavni e-poštni naslov

Žal je je prišlo do napake

Čestitamo! Uspešno ste se naročili