Nova reciklirana embalaža za aibo

Na voljo je povsem nova oblika pakiranja. aibo je tesno zavit in zaščiten pred poškodbami z embalažo iz filca s sestavo, ki vključuje 50 % recikliranih plastenk iz polietenskega tereftalata (PET).

Zmanjšajte, znova uporabite in reciklirajte – Sonyjeva načela okoljevarstvenega oblikovanja

Sony si v skladu s svojim globalnim okoljskim načrtom "Pot do ničnega vpliva" še naprej prizadeva zmanjšati porabo in povečati vnovično uporabo ter recikliranje materialov, in sicer za vse svoje izdelke in v okviru vseh poslovnih dejavnosti.

Zaščita dragocenosti

Nova reciklirana embalaža tesno objame in zaščiti aibo, vse dokler aibo ne pride v novo družino. Embalaža je v celoti iz filca, izdelanega iz recikliranega materiala iz plastenk, ki se prilagodi izdelku aibo ali drugim izdelkom.

Slika za "Nagrajena trajnostno naravnana embalaža"

Nagrajena trajnostno naravnana embalaža

Priznanje s prestižno nagrado Azijskega združenja za embalažo AsiaStar    

Azijsko združenje za embalažo je embalaži aibo, razviti v družbi Sony, podelilo prestižno nagrado AsiaStar 2018 v kategoriji "Okoljevarstvena embalaža" (Trajnostno naravnana embalaža). Nagrada je priznanje za embalažo, “oblikovano ob posebnem upoštevanju vpliva na okolje, ki ga imata embalaža in izdelek v celotnem življenjskem ciklu.”

Iz česa je embalaža

Od plastenk do nove embalaže za aibo

Plastenke [1] zbiramo, [2-3] drobimo [4] in v razmerju 50 : 50 dodamo v novo "volno" iz polietilenskega tereftalata, ki jo stkemo, da dobimo platno iz filca, debelo 3 mm. To platno [5] se pošilja v rolah ter [6] oblikuje v [7] novo embalažo za aibo.

Oblikovanje ikonične embalaža za ikonični izdelek

Izziv, ki združuje oblikovanje in tehnologijo

Oblikovalci in inženirji so skupaj uresničili okoljske cilje ter načelo prebujanja izdelka aibo v zaščitni embalaži ob upoštevanju oblike, stroškov in odpornosti proti praskam. Tudi prizadevanje, da bi kar najbolj povečali delež recikliranega materiala je bil izziv.

Inovativni dosežki recikliranja

Z večanjem deleža recikliranega materiala v tekstilu se lahko zmanjša "povezujoča napetost", kar vodi do težav z močjo in ohranjanjem oblike, zato je treba običajni reciklirani material mešati z večjim deležem novega materiala. Za embalažo za aibo smo uporabili filc, skupaj z ekskluzivnim postopkom, da lahko delež materiala iz plastenk uspešno povečamo do občudovanja vrednih 50 %.

Integrirana enotna sestava

Embalaža za aibo iz oblikovanega filca PET blaži udarce in ščiti pred zunanjimi vplivi. Zaradi 50-odstotnega deleža recikliranega materiala in inovativne triplastne sestave z votlo notranjostjo je edinstvena, saj ublaži udarce in ščiti pred zunanjimi vplivi.

Ohranitev virov in boljši prvi vtis

Izdelke v kartonskih škatlah, je treba pred pošiljanjem po navadi notranje zaščititi pred vodo in prahom z vrečkami in prevlekami. Gosta vlakna v embalaži iz filca za aibo so bistveno odpornejša proti zunanjemu prahu, zato dodatna zaščita ni potrebna, s čimer prispevamo k ohranjanju virov in naredimo odličen vtis ob prvem stiku z izdelkom aibo.

Brez uporabe črnila

Ker je ime izdelka aibo vtisnjeno in ne natisnjeno na paket, različne kemikalije in olja, povezani s črnilom, niso potrebni, kar prav tako zmanjšuje vpliv na okolje.

Motohiro Sato

Oddelek za oblikovanje in inženiring embalaže

Oddelek za načrtovanje proizvodnje
Sony Global Manufacturing & Operations Corporation

Slika Motohira Sata

Na začetku smo embalažo za aibo zasnovali z uporabo "50-odstotnega deleža recikliranega materiala PET za plastenke", tokrat pa smo cilj povišali za 30 % glede na leto poprej.
Nenehno si prizadevamo, da bi "material vzbudil dobre občutke" in da bi "se zdelo, da aibo počiva", zato je bila naloga oblikovanja filca zapletena in zahtevnejša za oblikovalce in izdelavo, vendar smo odločno premagali te ovire in dosegli zadani cilj.
Z materiali za embalažo si bomo še naprej prizadevali zmanjšati vpliv na okolje in še povečati delež uporabljenih recikliranih materialov za plastenke v embalaži.

Slika Kenichija Hiroseja

Kenichi Hirose

Grafični oblikovalec

Ustvarjalno središče
Sony Corporation

Leta 2014 smo z namenom, da ustvarimo nov slog embalaže, začeli razvijati embalažo iz filca. Najprej smo se morali seznaniti s sestavo vlaken našega filca, zato smo pripravili niz prototipov z različnimi deleži sestavin mešanice, metod za proizvodnjo materiala in tako naprej. Nato smo poskusili izdelati embalažo iz filca, in sicer iz polietenskega teraftalata (PET), recikliranega iz znanih plastenk.
S to embalažo, iz katere kupec prvič vzame aibo, smo v celoti ovili ohišje izdelka aibo, in ga zaščitili z značilno kombinacijo moči in mehkobe materiala. Embalaža izdelek aibo tesno ovije in ga zaščiti. 
Načrtujemo izdelavo še naprednejše embalaže, ki bo iz 100-odstotno recikliranega materiala. Upamo tudi, da bo ta slog embalaže vplival na okoljsko ozaveščenost čim večjega števila ljudi.

aibo

čudite se