Skoči na vsebino

h.ear™

Poslušalci lahko najdejo svoj slog,
z novimi klasikami

Kakšne slušalke zadovoljijo uporabnike, ki pri slogu ne sklepajo kompromisov? Pri iskanju tega odgovora smo se osredotočili na kakovost zvoka, zato tega ni težko ugotoviti. Elegantne slušalke z zvokom visoke ločljivosti, ki so enostavne kot prazno platno.

Poslušajte v lastnem slogu

Če dobro poznate svoj slog in razumete svoje želje, boste enostavno našli idealne slušalke za vsakdanje poslušanje. Pri zasnova te serije smo uporabili lastne izkušnje z razvojem zvočnih izdelkov in oblikovali slušalke, ki vam olajšajo izbiro.

Osnovna oprema z navdihom čiste preprostosti

Naprave, ki smo jih zasnovali, hitro postanejo del vsakdanje oprave, ne glede na osebni slog. Najprej smo se izognili dodatkom, ki jih glede na osebni okus nekateri ne želijo. Ohranili smo samo komponente, ki so pomembne za vrhunske glasbene užitke. To nas je vodilo do koncepta enotne oblike in enotne barve. Vsi elementi, ki so optimalno zmanjšani, tvorijo enobarvno celoto, ki hitro postane sestavni del vašega osebnega sloga.

Slog in zvok,
ki sta povsem vaša

Takuma, glavni direktor oblikovanja

Uporabniki, ki cenijo eleganco, lahko zvočne izdelke za svoj slog najdejo enostavneje, če so posebni deli manj izraziti in se ujemajo s skladno celoto. Ker smo kombinacijo izjemnega zvoka in vrhunske zasnove hoteli približati več uporabnikom, smo izdelke stisnili in pomanjšali ter ohranili bistvene podrobnosti, zato je zasnova minimalistična in klasična, osnovne značilnosti pa povsem dodelane. Razvili smo popolnoma enostavno zasnovo. Uspelo nam je razviti popolnoma novo zasnovo, ki idealno dopolnjuje vsak življenjski slog.

h.ear on

Naravni pristop za pristnejši zvok in večje udobje

Kakovost zvoka in udobje sta zelo pomembni lastnosti vsakih slušalk. Da bi še izboljšali ta dejavnika, smo se odločili za izjemno minimalističen pristop. Zasnova ohišja naušnih slušalk vpliva na kakovost zvoka, zasnova ušesnih blazinic pa zagotavlja boljše prileganje. Da bi ohranili visoko zmogljivost, smo zmanjšali zaobljeni del ohišja in ušesne blazinice, zato so ti deli povezani z enostavnimi linijami. Nosilci so bolje vgrajeni v ohišje kot pri drugih slušalkah, del od traku do ušesnih blazinic pa je povsem enoten. Nosilci se optimalno prilegajo sencam, zato se slušalke bolje prilegajo in so videti kompaktnejše. Zaradi slogovnih podrobnosti so zelo vsestranske.

Na ohišju ni niti Sonyjevega logotipa. Zasnova je izredno enostavna. Ohišje je dodelano tako, da se vijaki ne vidijo. S slušalkami zložite tudi ušesne blazinice, zato so dovolj kompaktne, da jih lahko pospravite v torbo. Tečaj je kovinski in dovolj trpežen. Na slušalke se lahko povsem zanesete, saj so dodelane do najmanjših podrobnosti.

h.ear in

Oblikovanje bistvenih elementov z najmanj linijami

Pri slušalkah z ušesnimi čepki smo hoteli zagotoviti vrhunsko kakovost zvoka in kompaktno velikost, ki jo lahko diskretno namestite v uho. Kompaktna pogonska enota je velika samo 9 mm, zvok visoke ločljivosti pa omogoča zadostna razdalja med pogonsko enoto in zvočno cevjo, ki jo obdajajo optimirane linije. Elementi, ki so potrebni za kakovosten zvok, so enostavne oblike. Zunanja zasnova je elegantna – končni pokrov ima nevpadljivo in čisto površino.

Nove klasike,
simfonija zasnove
in tehnologije

Yashiro, direktor oblikovanja

Ubrali smo precej radikalen pristop in nosilce namestili tako, da so skoraj povsem poravnani z ohišjem, dokler jih ne približate sencam. To je del našega iskanja "enotne oblike", vendar je bilo potrebnih precej poskusov in pogovorov z inženirji, da smo zagotovili dobro prileganje. S tem sodelovanjem smo izboljšali obliko in funkcionalnost slušalk, zato so novega klasičnega videza.

Veliko delov, ena barva

Premišljena zasnova velja tudi pri izbiri barv. Vse zasnove so enobarvne, zato lahko enostavno izberete tisto, ki dopolnjuje vaš slog. Od ohišja slušalk do kabla – različni materiali in površine so identične barve. Ohišje je na primer izdelano iz aluminija, ki omogoča vrhunsko kakovost zvoka. Odtenek in sijaj dosežemo z anodiziranjem, ki mu sledita natančno časovno usklajena sušenje in kemično poliranje.
Trak je izdelan iz plastike, da so slušalke lahke, vendar so za uskladitev barve in površine potrebni trije nanosi – kovinsko srebrne, osnovne in mat barve. Čeprav je vsak del izdelan drugače, sta odtenek in sijaj popolnoma skladna. Celo Sonyjev logotip je barvno skladen, kar zagotavlja enostavnejšo splošno zasnovo.

Različne barve za številne sloge

Barve so modne in zagotovo boste našli takšno, ki odraža vas slog. Pri možnostih so prikazane vmesne barve. Vmesne so z dveh vidikov, prvi je nasičenost. Subtilni odtenki, ki smo jih izbrali, niso ravno značilni za slušalke, so pa zagotovo moderni. So tudi vmesni odtenki. Določena barva se bo nekaterim mogoče zdela modra, drugim pa zelena. Razvili smo pet novih svežih barvnih možnosti, ki privlačijo pozornost.
Vsaka barva je bila skrbno izbrana ob upoštevanju različnih osebnih slogov. Cinobrasto rdeča in limetno rumena sta izraziti modni barvi. Turkizno modra in bordojsko rožnata pa odražata vsakdanjo eleganco. Za vsestransko možnost je na voljo klasična ogleno črna. Upoštevali smo vloge posameznih barv in ravnovesje celotne barvne palete. Predvajalniki WALKMAN® so zdaj na voljo v istih barvah, zato lahko v glasbi uživate z barvno usklajenimi napravami.

Zagotavljamo
osupljive barve
za vse izdelke

Aoyagi, oblikovalec

Da lahko ponudimo štiri modele slušalk in predvajalnikov WALKMAN® v isti barvi, moramo uskladiti površino približno 30 različnih delov in materialov. Ko to pomnožimo s petimi barvnimi možnostmi, se številka dvigne na 150. Veliko dela je bilo potrebnega, da smo uskladili barve, predvsem zato, ker dele izdelujejo različne tovarne. Uspelo nam je razviti elegantne in privlačne barve, ki so značilne za vse naše izdelke. Specifikacije in funkcije bodo vedno pomembne, vendar pa lahko zvočne izdelke izbiramo enako kot oblačila – po barvah, ki pritegnejo našo pozornost.

Komunikacija, ki je zvesta
oblikovalski viziji

Naši notranji dokumenti ključnih značilnosti so polni izraznih slik in fotografij izdelkov. Te dokazujejo, da so povsod jasno izražene naše oblikovalske vizije. S temi dokumenti zagotavljamo, da vsi zaposleni v promociji prikazujejo enako sliko. Zato so pomembno skupno gradivo stvari, ki jih lahko občutimo, ne moremo pa jih ovrednotiti.

Učinek teh privlačnih barv je očiten v trenutku, ko odprete škatlo. Embalaža je del splošne izkušnje izdelkov in v tem primeru je notranja škatla barvno usklajena s slušalkami.

Videz je enoten pri vseh modelih. Oblikovali smo privlačno skupino izdelkov in se nismo osredotočili samo na določen izdelek. Premišljena komunikacijska zasnova se odraža tudi pri poimenovanju serije h.ear, pri čemer nismo uporabili običajnih številk modelov.

Živahna promocija,
ki odraža
individualnost

Kitahara, direktor oblikovanja

Serija h.ear od drugih Sonyjevih slušalk odstopa predvsem zaradi privlačne zasnove. Kakovost zvoka je bila šele začetek. Pomembno je tudi elegantno poslušanje. Zato pri zasnovi namesto samih funkcij in zmogljivosti poudarjamo modne in individualne značilnosti. Pristni prizori, ki smo jih iskali, vas resnično pritegnejo in približajo lastnemu slogu.

Svoj slog dopolnite s slušalkami z zvokom visoke ločljivosti h.ear. Sonyjeva nova klasična zasnova vsakdanje glasbene užitke približa večjemu številu uporabnikov.