Serija EXTRA BASS™
SRS-XB10/XB20/XB30/XB40, GTK-XB5
SRS-XB10/XB20/XB30/XB40, GTK-XB5
Glasbeni festival povezuje ljudi s čarobno glasbo in vizualnimi učinki. Mogočni nizki toni in dinamična osvetlitev ustvarjajo občutek skupne evforije. Z inovativnimi in zmogljivimi prenosnimi brezžičnimi zvočniki serije EXTRA BASS™ lahko podobno vzdušje ustvarite tudi v svojem domu, kjer lahko skupaj z drugimi doživite neponovljivo radost ob poslušanju glasbe.
Ljudje ne poslušajo več radi glasbe sami – kot kaže vse večja priljubljenost elektronske plesne glasbe in glasbenih festivalov, so vedno bolj navdušeni nad skupnim doživetjem poslušanja glasbe v živo. S serijo EXTRA BASS smo želeli ljudem približati to izkušnjo, ne da bi morali obiskati glasbene prireditve. Da bi poustvarili to bogato glasbeno doživetje, takšno, ki presega zvok, smo običajno funkcijo zvočnika – za preprosto reprodukcijo zvoka – dopolnili z osvetlitvijo in prenosno trpežnostjo ter ustvarili brezžični zvočnik, ki zagotavlja večsenzorično izkušnjo.
Skupina oblikovalcev je iskala odgovora na ključni vprašanji: kako prevesti značilni nizkotonski zvok elektronske plesne glasbe v vizualno obliko in izdelati dovolj trdne izdelke za edinstveno doživetje ob poslušanju glasbe v vsakem okolju. Ob možnih rešitvah smo prišli do »kompaktne« konfiguracije, ki vključuje frekvence nizkega razpona in kompakten ter močan videz. Poleg nizkotonskih zvokov, ki so vizualno prepoznavni kot krepkejši in močnejši od tistih iz ploskih zvočnikov v obliki škatel, pa zasnovo EXTRA BASS odlikujejo še zaobljeni robovi, zaradi katerih je konfiguracija vzdržljivejša. Kompaktna zasnova z združevanjem mogočnih nizkih tonov in vzdržljivosti zajema celotno doživetje izdelka.
Osvetlitev ob robu enote zvočniške enote je sinhronizirana z zvokom iz zvočnikov, kar daje nizkim tonom dodatno vizualno dimenzijo. Z zlitjem kompaktne oblike s pametno tehnologijo osvetlitve smo ustvarili zasnovo, zaradi katere je doživetje ob poslušanju nizkih tonov s tehnologijo EXTRA BASS še bolj navdušujoče.
Takuma, glavni direktor oblikovanja
Naš cilj je zliti celotno doživetje festivalske glasbe – zvoka, osvetlitve in povezovanja ljudi – v aktiven zvočnik. Kombinacija kompaktne, trdne oblike in tehnologije osvetlitve nam je dala natančno tisto, kar smo želeli – zvočnik, s katerim zabave oživijo.
Za oblikovanje kompaktne zasnove z mogočnimi nizkimi toni in optimalno prenosnostjo smo potrebovali popolne oblike in materiale ter vse drugo, kar sodi zraven. Da bi uskladili različne dele z različnimi funkcijami in dobili kompakten ter poln videz, smo z inženirji preizkušali zamisli kabinetne strukture in dobili mehko ter zaobljeno obliko kot našo optimalno obliko. Dobljeno osnovno obliko, smo jo dopolnili z dvojno površino: zgornja površina ima navaden gumijast premaz, zaradi katerega je zunanjost videti enostavna, hkrati pa je odporna na praske, medtem ko neravna tekstura na dnu dopolnjuje trpežen videz, poleg tega pa je izdelek lažje dobro prijeti, prenašati in ga uporabljati na različnih mestih. S kančkom kontrasta smo okrepili kompaktno obliko, površina v dveh odtenkih pa je le še izpopolnila funkcionalni slog zasnove.
Skupina oblikovalcev se je v veliki meri osredotočila na zvočniško enoto, ki ni bila le najpomembnejši del globokega nizkotonskega zvoka, temveč je morala narediti tudi močan vizualni vtis. Da bi ta element postavili v ospredje zasnove, smo rob enote ponazorili s spremljajočo cevno osvetlitvijo, mrežico pa oblikovali z vzorcem odprtih luknjic. S tem smo zvoku omogočili neoviran prehod, uporabniki pa lahko vidijo zvočnik, ki se trese zaradi sprememb zvočnega tlaka, tako da so mogočne frekvence nizkih tonov poudarjene tudi vizualno. Mrežica je nekoliko izbočena, kar poudari silovitost moči zvoka, ki se širi iz zvočnika. Koncept »moči« je temelj za snovanje barve ohišja, saj zvok s svetlimi barvnimi odtenki iz družine ŽIVAHNIH BARV dobi povsem novo vizualno identiteto. Zasnova vizualizira doživetje ob poslušanju nizkih tonov od vrha do tal in tako znotraj kot zunaj na raznolike in vpadljive načine.
Hibino, vodja oblikovanja
Koncept sistemov brezžičnega zvočnika kot notranje opreme izginja. Ljudje vedno bolj stremijo k iskanju kompaktnih prenosnih zvočnikov za uporabo v različnih okoljih. Zaradi prehajanja na koncept prenosnosti smo se osredotočili na razvoj vzdržljivega in mobilnega izdelka, ki služi kampistom, obiskovalcem zabav in drugim potrošnikom, kjer je vsestranskost bistvenega pomena.
Za ogled tega videoposnetka sprejmite piškotke storitve Youtube
Spodaj odprite nastavitve piškotov in se prepričajte, da ste vklopili piškotek Youtube pod razdelkom »Funkcionalni«.
V svetu elektronske plesne glasbe je osvetlitev nepogrešljiv del atmosfere. Da bi poustvarili značilno vzdušje festivalskega prizorišča, smo izdelali barvno shemo, ki odraža mehko in glasno dinamiko glasbe. Osvetlitev s cevnimi lučmi z razponom od »mrzlih« do »toplih« barvnih faz, ki ustvarjajo barvni kontrast, je usklajena z ritmom in ustvarja paleto utripajočih luči, kar izvrstno dopolnjuje prepoznavne visoke in nizke tone elektronske plesne glasbe.
Na temelju edinstvene tehnologije zaznavanja ritma smo razvili algoritem za prepoznavanje sprememb glasbe glede na takt v realnem času. Dobili smo shemo osvetlitve, ki se prilagaja tonu in toku vsake skladbe ter poudari glasbo s pametnimi zmogljivostmi osvetlitve. Enota oddaja žarke bele svetlobe v skladu z ritmom, vendar ne le v ravnem in ponavljajočem se vzorcu – utripanje se pospeši in upočasni glede na razvoj skladbe, pri čemer se samodejno poustvari dinamika osvetlitve odra, ki se dogaja v živo.
Fujiki, oblikovalec
Na glasbenem festivalu vas nizki toni in osvetlitev fizično prevzamejo. Poustvariti smo želeli ta bogati občutek vznemirjenja. Čeprav so bili pri oblikovanju osvetlitve ključni elementi zaznavanje ritma in izbor barvnih shem, smo vedeli, kako pomembno je, da ljudem omogočimo doživeti pristno, instinktivno navdušenje ob celotnem doživetju poslušanja.
Za vsakim izdelkom se skriva veliko več, kot kaže navzven, zato je oblikovanje komunikacijske strategije zelo pomembno. Tega se popolnoma zavedamo, zato je skupina oblikovalcev ustvarila logotip serije EXTRA BASS, ki odraža tako doživetje ob poslušanju nizkih tonov, kot tudi splošen koncept serije. V imenu EXTRA BASS je uporabljena pisava različne debeline. S krepko poudarjeno in slogovno izrazito besedo »BASS« smo poudarili močne nizke frekvence, ki jih omogoča izdelek, črke so tudi bliže druga ob drugi, kar predstavlja kompaktno zasnovo izdelka. Pomembno vlogo imajo tudi grafične podlage. Predstavljeni elementi poustvarjajo vzdušje in zvok glasbene prireditve v živo, grafika okrepi intuitivno povezavo med izdelkom in doživetjem festivalske glasbe.
Dinamično je oblikovana tudi embalaža, s postavitvijo, ki ne bo ostala neopažena, z nizkimi toni v ospredju. Doživetje ob poslušanju nizkih tonov ne oblikuje le samega jedra koncipiranja izdelka, temveč vpliva tudi lastnosti splošne komunikacijske strategije.
Matsuda, oblikovalec
Pri oblikovanju pakiranja je po navadi v ospredju oblika izdelka. Pri snovanju pakiranja za serijo EXTRA BASS pa smo se odločili, da bo v središču doživetje ob poslušanju nizkih tonov. Celotna strategija sporočanja se suka okoli te zamisli.
Serija EXTRA BASS z navdušujočim zlitjem mogočnih nizkih tonov in pametne, dinamične osvetlitve presega tradicionalno dojemanje zvočnega sistema in ponuja novo doživetje – užitek ob poslušanju glasbe v večjih skupinah ljudi, ne glede na lokacijo.
*Razpoložljivost izdelka se lahko razlikuje po regijah in državah.