Skoči na vsebino

INTERVJUJI S SONYJEVIMI IZVAJALCI

Chiyomaru Shikura

Producent glasbe za klasične igre, kot sta "Fire Pro Wrestling" in "Clock Tower"; producent priljubljene skupine "Akihabara"; skladatelj animirane glasbe.

Prihodnost glasbene industrije

Chiyomaru se ukvarja s številnimi glasbenimi projekti, kot so producent glasbe za videoigre, producent pop-glasbe, izvršni direktor in celo tekstopisec. Z njim smo se pogovarjali o tem, kako bo zvok visoke ločljivosti vplival na prihodnost glasbene industrije.

Intervju opravil blueprint/fotografija Yohei Takeuchi

V: Ste strokovnjak za vsa področja zvočne tehnologije in celo predavate o digitalnem stiskanju glasbe. Kakšen se vam zdi zvok visoke ločljivosti kot vir?

O: Zvok visoke ločljivosti sem slišal že, ko se je prvič pojavil. Takrat ga s predvajalnikom WALKMAN® ni bilo mogoče jasno slišati, zato sem menil, da je verjetno primeren za posebne priložnosti. Zdaj pa sem prepričan, da ga lahko uporabljamo pogosteje, predvsem pri skladanju glasbe. Zvok je popolnoma drugačen kot pri CD-jih.

V: Zakaj je zvok visoke ločljivosti tako izjemen?

O: Neverjetno je, ker dejansko slišiš pevčevo dihanje; počutiš se, kot bi stal ob njem v studiu.

V: Trenutno sodelujete z glasovnimi igralci in založbo "Stand Up! Project". Se precej osredotočate na glas?

O: Vsekakor. Naše podjetje izdaja CD-je za mlada dekleta. Uporabljamo mikrofone v obliki glave in prek njih predvajamo vse zvoke; hitro ugotoviš, s kom govoriš in iz katere smeri prihaja glas. Zaradi visoke ločljivosti je zvok resnično bogat in odličen.

V: Kakšno glasbo pričakujejo ljudje v dobi nove visoke ločljivosti?

O: Poslušalci želijo in kupujejo glasbo, ki v njih vzbudi željo, da bi jo kupili. Glasba z dobrim predvajalnikom z zvokom visoke ločljivosti zveni bistveno bolje; tako je prijetna, da si jo vsakdo želi imeti.

V: Kako bi zvok visoke ločljivosti lahko vplival na vaše številne glasbene dejavnosti?

O: Če zvok visoke ločljivosti postane najbolj razširjeni format, bomo potrebovali veliko "strokovnjakov", ki lahko ustvarjajo pristen nov zvok. Z zvokom visoke ločljivosti bi mogoče lahko tudi na novo posneli klasične mojstrovine.

Marty Friedman

Od glavnega kitarista težkometalne skupine Megadeth do navdušenega poslušalca JPOP-a; prisluhnite Martyjevi zgodbi in njegovim mislim glede zvoka visoke ločljivosti.

Kot so si zamislili izvajalci

Uživajte v najfinejših odtenkih zvoka studijske kakovosti z visoko ločljivostjo. Vse komponente, od signala do zvočnika, povezuje strast do glasbe, napredne tehnologije, kot je digitalno višanje ločljivosti, pa pripomorejo k vrhunskemu poslušanju.