Xperia™: iniciative za embalažo z mislijo na okolje
Razpoložljivost izdelkov in storitev je odvisna od regije.
Razpoložljivost izdelkov in storitev je odvisna od regije.
Green Management 2025 (GM2025) je pobuda z začetkom aprila 2021. Pobuda vključuje nabor srednjeročnih okoljskih ciljev, ki so del Sonyjevea načrta Pot do ničnega vpliva. V okviru pobude GM2025 aktivno zmanjšujemo delež plastike v embalaži prenosnih izdelkov, naš cilj pa je embalaža brez plastike.
Oglejte si ta videoposnetek in izvedite, na kakšen način izdelek Xperia obravnava okoljske iniciative.
Za ogled tega videoposnetka sprejmite piškotke storitve Youtube
Spodaj odprite nastavitve piškotov in se prepričajte, da ste vklopili piškotek Youtube pod razdelkom »Funkcionalni«.
Individualna embalaža, vključno s škatlami in pladnji izdelkov zdaj uporablja naš originalni mešani material.
Originalni mešani material je papirni material, ki smo ga razvili pri družbi Sony. Izdelan je iz rastlinskega materiala s kratkim ciklom rasti in recikliranega papirja. Primeren je za širok nabor različnih vrst embalaže.
[1] Plastika → papir [2] Opustitev plastičnega pladnja
Inženir oblikovanja embalaže
Sony Corporation,
Center za tehnologijo izdelkov
Uspešno smo odpravili plastiko iz naše embalaže. Embalaža na osnovi papirja izpolni dva namena: omogoči nam uporabo obstoječih materialov z ohranjanjem funkcionalnosti in hkrati zmanjša obremenitev okolja ali recikliranja, saj je papirni material.
Veseli smo, da nam je uspelo odpraviti plastiko iz naše embalaže. Vendar se oblika embalaže ni spremenila kljub spremembi materialov, zato si je težko vizualno predstavljati razliko, če jo zgolj držite. Kot rezultat smo zbiranju informacij in iskanju izboljšanega pristopa namenili veliko časa in truda, da lahko strankam učinkovito prenesemo naše sporočilo varovanja okolja.
Med tem procesom je Sonyjev originalni mešani material (OBM) igral ključno vlogo pri intuitivnem prenosu našega sporočila. Ta material vključuje osnovne lastnosti papirja, vendar je natančno izdelan iz pazljivo izbranih materialov, zato ohranja naravno teksturo brez dodanih barvil. S pomočjo edinstvenih značilnosti OBM smo ustvarili svež oblikovalski koncept: »embalažo, ki je vidna, omogoča dotik in prenaša naše sporočilo«. Predstavili smo novo zunanjo obliko, ki ponuja mehek in naraven občutek.
Embalaža OBM je služila kot osnova za našo komunikacijo in je utelesila našo vizijo spodbujanja prihodnosti, v kateri lahko skupaj strankami bolje skrbimo za okolje.
VEČ O SONYJEVI TEHNOLOGIJI