Skoči na vsebino
SLUŠALKE

Brezžične slušalke za digitalni prostorski zvok DS6500

MDR-DS6500

Slika Brezžične slušalke za digitalni prostorski zvok DS6500

PMPC

€ 288,01

(z DDV)
Slike Brezžične slušalke za digitalni prostorski zvok DS6500
Slike Brezžične slušalke za digitalni prostorski zvok DS6500
Slike Brezžične slušalke za digitalni prostorski zvok DS6500

4,5 m x 2, 3 m x 1, 12 m x 2, 3,5 m x 1

Doma uživajte v kinematografskem zvoku z brezžičnimi slušalkami, ki delujejo enako, kot bi v dnevni sobi imeli nameščenih sedem zvočnikov.

Zatopite se v 7.1-kanalni virtualni zvok

V udobju doma vas bo povsem navdušil 7.1-kanalni virtualni prostorski zvok. Izbirate lahko med kinematografskim, igralnim in glasovnim načinom za pristno doživetje ob poslušanju.

7.1-kanalni virtualni prost. zvok

Napetost se skriva v podrobnostih

Navodila za preprosto namestitev (priloženo)

Igre in razvedrilo z vrhunskim zvokom

Razvedrilo predvajajte v kakovostnem prostorskem zvoku. Povežete lahko televizor, DVD-predvajalnik, predvajalnik Blu-ray Disc™ in konzolo PlayStation®.

Teža sprednjega levega prostorskega zvočnika (kg)
Elegantna priključna in shranj. postaja

Eleganten, zato ga lahko postavite na mizico

Sprednji levi prostorski zvočnik

Teža in dimenzije zvočniške enote

Brezžični razpon do 100 m

Brez kablov poslušajte zvok iz vsakega prostora.

Čas delovanja baterije 20 ur

Čas delovanja baterije 20 ur

Pred ponovnim polnjenjem lahko več ur igrate igre in gledate filme.

Specifikacije in funkcije
  • Pristno doživetje virtualnega 7.1-kanalnega prostorskega zvoka

  • 40 mm pogonske enote za globlje nizke tone in jasen zvok

  • Prostorski zvok za najkakovostnejše predvajanje vsebin

  • Samodejno nastavljanje zagotavlja najboljši digitalni signal

  • Čas delovanja baterije približno 20 ur s hitrim polnjenjem

Pogonska enota
40 mm dinamično
Frekvenčni odziv
6–25.000 Hz
Zmogljivost
TBD
Dolžina kabla

Kaj je v škatli?

Optični kabel, Procesor DP-RF6500, Omrežni napajalnik, Baterija AA, Stojalo za polnjenje baterije

Podjetje Sony ne želi svojim kupcem ponuditi le izdelkov, storitev in vsebine, s katerimi jim pričara izredno izkušnjo, temveč želi s poslovnimi dejavnostmi doseči tudi ničelni vpliv na okolje Preberite več o podjetju Sony in okolju