NAGLAVNI TRAK

Brezžične slušalke WH-CH400

WH-CH400
Slika Brezžične slušalke WH-CH400

redbluegrayblack

PMPC

€ 50,80

(z DDV)
Slike Brezžične slušalke WH-CH400
Slike Brezžične slušalke WH-CH400
Slike Brezžične slušalke WH-CH400
Slike Brezžične slušalke WH-CH400

Značilnosti

NFC in Bluetooth®

Tehnologija NFC (Near Field Communication) odpravlja zapleteno nastavitev. Z napravama, ki podpirata NFC, se enostavno dotaknite oznake N na ohišju in omogočite hitro in brezhibno povezavo, nato pa začnite vsebino pretakati prek brezžične povezave Bluetooth®. Nimate tehnologije NFC? Nič zato. Slušalke s povezavo Bluetooth® lahko še vedno povežete ročno v meniju z nastavitvami naprave.

Čas delovanja baterije: 20 ur

Zagotovite si obilo glasbe z baterijo s časom delovanje do 20 ur.

Celodnevno pretakanje kakovostnega zvoka

Uživajte ob poslušanju čistega zvoka, ki prihaja s 30-milimetrskih pogonskih enot.

Enostavno prostoročno telefoniranje 

Zaradi vgrajenega mikrofona je prostoročno klicanje preprosto in pogovori nemoteni. Ni vam treba niti vzeti telefona iz žepa.

Združljivost z glasovnim pomočnikom 

S preprostim pritiskom na gumb se povežete z glasovnim pomočnikom v pametnem telefonu, da dobite navodila, predvajate glasbo in komunicirate z drugimi.

Enostavna uporaba z gumbi

Uporabite gumbe za predvajanje, zaustavitev ali preskakovanje skladb in prilagoditev glasnosti.

Izberite barvo

Izberite in si nadenite barvo, ki se vam najbolje poda. Izbirate lahko med črno, rdečo in modro.

Specifikacije

Uživajte v visokokakovostnem zvoku, ki prihaja iz brezžičnih slušalk. S povezavo BLUETOOTH® s tehnologijo NFC z enim dotikom in z baterijo s časom delovanja do 20 ur lahko ob prostoročnem klicanju in ukazih glasovnega pomočnika v pametnem telefonu glasbo pretakate ves dan.
  • Enostavna povezava Bluetooth® z NFC z enim dotikom

  • Čas delovanja baterije do 20 ur

  • 30-milimetrska pogonska enota iz neodima za dinamičen zvok

  • Združljivo s pametnim telefonom s prostoročnim klicanjem

Podjetje Sony ne želi svojim kupcem ponuditi le izdelkov, storitev in vsebine, s katerimi jim pričara izredno izkušnjo, temveč želi s poslovnimi dejavnostmi doseči tudi ničelni vpliv na okolje Preberite več o podjetju Sony in okolju