Objektiv poleg idealnega razpona zooma za naravo, šport in druge vrste fotografije, pri kateri je potreben večji razpon zooma, zagotavlja tudi izjemno ostrino od roba do roba v razponu 70–200 mm v kompaktnem in lahkem ohišju, ki idealno dopolnjuje kompaktna ohišja polnega formata serije E, kot je serija α7. Objektiv G omogoča tudi tekoče in privlačne učinke zameglitve ozadja.
Vrhunska optika v kompaktnem in lahkem objektivu s stalno najširšo zaslonko F4 omogoča izjemno in ustvarjalno kakovost slike, po kateri slovijo objektivi G.
Optimalna ostrina in učinki zameglitve z enim objektivom
Napredni asferični elementi, elementi Super ED, plast Nano AR in krožna zaslonka z 9 lopaticami zagotavljajo izjemno ostro sliko s čudovito zameglitvijo ozadja.
Lahka prenosna zasnova in tekoče upravljanje
Kompaktna in lahka zasnova izboljša mobilnost, notranje ostrenje omogoča stalno dolžino objektiva za boljše upravljanje, številne druge izboljšave pa zagotavljajo boljšo uporabo.
Vedno ostro in jasno
Optični stabilizator slike SteadyShot odpravlja tresenje fotoaparata, ki pri fotografiranju iz roke lahko povzroči zamegljeno sliko, kar zagotavlja ostre in jasne posnetke v načinu telefoto ter v zaprtih prostorih pri šibki svetlobi.
Kakovost objektiva G
Napredna optika
Mobilnost in upravljanje
Optični stabilizator slike SteadyShot
Konfiguracija objektiva
Zasnova objektiva Sony G poudari kombinacijo visoke ločljivosti in zameglitve ozadja, da lahko umetnik lažje izrazi svojo vizijo. [1] Napredni asferični objektiv (objektiv AA) [2] Asferični objektiv [3] Steklo Super ED [4] Steklo ED z izjemno nizko razpršitvijo
Diagram MTF
Funkcija MTF opisuje, kako lahko objektiv reproducira majhne podrobnosti, merjene kot stopnja kontrasta med natančno razmaknjenimi linijami. [1] Kontrast (%) [2] Razdalja od optičnega središča objektiva (mm) [3] Pri 70 mm [4] Pri 200 mm [5] Prostorska frekvenca [6] 10 parov vrstic/mm [7] 30 parov vrstic/mm [8] Naj. zaslonka [9] Zaslonka F8 [10] Radialne vrednosti [11] Tangentalne vrednosti
Podjetje Sony ne želi svojim kupcem ponuditi le izdelkov, storitev in vsebine, s katerimi jim pričara izredno izkušnjo, temveč želi s poslovnimi dejavnostmi doseči tudi ničelni vpliv na okoljePreberite več o podjetju Sony in okolju