Zaradi lastnosti slušalk z mikrofonom ima prednost prenos med predvajalnikom in levo enoto slušalk z mikrofonom, zato se lahko zvok prekine oziroma ga ne boste slišali iz desne enote slušalk z mikrofonom.
OPOMBA: če to enoto uporabljate za klice, boste zvok morda slišali le iz leve enote slušalk z mikrofonom.
Preverit naslednje in uporabite ustrezne rešitve:
V okolju, v katerem omrežje Wi-Fi, mikrovalovne pečice, brezžični telefoni ali druge naprave, oddajajo radijske valove v 2,4 GHz frekvenčnem pasu, lahko težavo odpravite tako, da slušalke z mikrofonom nastavite na »Prednost ima stabilna povezava«.
OPOMBA: naprave iPhone, iPad ali druge naprave, ki podpirajo kodek Bluetooth AAC, vedno uporabljate v načinu »Prednost ima kakovost zvoka«.
Način kakovosti zvoka nastavite na »Prednost ima stabilna povezava«.
Za pametne telefone:
Če uporabljate pametni telefon, nastavite način z namensko aplikacijo Headphones Connect.
1. Namestite aplikacijo Headphones Connect iz trgovine Google Play.
2. Povežite slušalke s pametnim telefonom, zaženite aplikacijo Headphones Connect in spremenite nastavitve.
Za naprave Walkman:
1. Izberite »Nastavitve«.
2. Izberite nastavitve povezave z napravo Bluetooth/zvočno napravo.
3. Izberite »Kakovost brezžičnega predvajanja«.
4. Nastavite prednost za povezavo SBC.
5. Ponovno vzpostavljanje povezave s slušalkami z mikrofonom
1. Znova zaženite slušalke z mikrofonom in jih povežite s predvajalnikom.
2. Izklopite napajanje.
Pritisnite gumb na levi enoti ter ga držite toliko časa, da začnejo modri indikator utripati (približno 2 sekundi). Desna enota slušalk z mikrofonom se bo izklopila. Obe enoti se samodejno izklopita tudi, ko jih vstavite v polnilno torbico.
3. Vklopite napajanje.
Pritisnite in pridržite gumba na levi in desni enoti, da začnejo modri indikatorji utripati (prib. 2 s).
4. Vzpostavite povezavo s predvajalnikom in se prepričajte, da slišite zvok iz slušalk z mikrofonom.