DODATNA OPREMA

Ušesni čepki za izolacijo hrupa EP-NI1000S/EP-NI1000M/EP-NI1000L

EP-NI1000
Par ušesnih čepkov z izolacijo hrupa EP-NI1000M, prerez enega od čepkov prikazuje zelen notranji predel

Cene se začnejo pri:

PMPC

€ 24,00

(z DDV)

S

EP-NI1000S

PMPC

€ 24,00

(z DDV)

M

EP-NI1000M

PMPC

€ 24,00

(z DDV)

L

EP-NI1000L

PMPC

€ 24,00

(z DDV)
Par ušesnih čepkov z izolacijo hrupa EP-NI1000S, prerez enega od čepkov prikazuje oranžen notranji predel
Par ušesnih čepkov z izolacijo hrupa EP-NI1000M, prerez enega od čepkov prikazuje zelen notranji predel
Par ušesnih čepkov z izolacijo hrupa EP-NI1000L, prerez enega od čepkov prikazuje moder notranji predel

Značilnosti

Slika prikazuje prerez konice ušesnega čepka

Visokokakovostna izolacija zvoka

Ušesni čepki so izdelani iz edinstvene poliuretanske pene, ki jo je razvila družba Sony. Ker so mehki in prožni, omogočajo boljše prileganje z ušesnim kanalom in manjše razmike med površino stika. Zagotovljena je boljša izolacija zvoka in učinkovitejše odpravljanje hrupa, zlasti pri visokem frekvenčnem razponu, za zagotavljanje imerzivnejšega doživetja ob poslušanju.

Slika prikazuje, kako konica ušesnega čepka omogoča dobro prileganje v ušesnem kanalu

Stabilnejše prileganje

Kombinacija elastičnega materiala in pene z edinstveno strukturo zagotavlja boljšo površino stika med konicami ušesnega čepka in površino ušesnega kanala za stabilnejše prileganje ter udobnejše nošenje, ne glede na velikost in obliko ušes.

Specifikacije

Ušesni čepki za izolacijo hrupa EP-NI1000S/EP-NI1000M/EP-NI1000L zagotavljajo učinkovitejšo izolacijo zvoka združljivih Sonyjevih ušesnih slušalk ter varnejše in stabilnejše prileganje.
  • Visokokakovostna izolacija zvoka za imerzivnejše doživetje ob poslušanju

  • Edinstvena spominska poliuretanska pena omogoča boljše prileganje za vrhunsko izolacijo zvoka

  • Kombinacija elastičnih materialov in pene za stabilnejše prileganje in preprosto nošenje

  • Na voljo v treh velikostih: S, M, L

Podjetje Sony ne želi svojim kupcem ponuditi le izdelkov, storitev in vsebine, s katerimi jim pričara izredno izkušnjo, temveč želi s poslovnimi dejavnostmi doseči tudi ničelni vpliv na okolje Preberite več o podjetju Sony in okolju