Potrebujem pomoč z računom Sony ali pri registraciji izdelka v računu My Sony.
Stvarno kazalo:
- Neveljaven e-poštni naslov ali geslo
- Moj račun Sony je zaklenjen
- Spreminjanje računa Sony
- Kako povezati račun My Sony z računi drugih Sonyjevih storitev
- Kako omogočiti preverjanje v dveh korakih?
- Kaj naredim, če ne najdem izdelka, ki ga želim registrirati?
Neveljaven e-poštni naslov ali geslo
1. korak: Preverite, ali ste pravilno vnesli e-poštni naslov, s katerim ste se registrirali.
Morda ste se zatipkali ali pa ste uporabili napačen e-poštni naslov:
- My Sony je povezan z drugimi računi Sony, kot so PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia in drugi: za prijavo v račun My Sony lahko uporabite enak e-poštni naslov, ki je povezan z drugimi računi Sony.
- Če ste v preteklosti ustvarili račun Sony in ga prek e-pošte niste potrdili v določenem časovnem obdobju (72 ur), tega računa ne morete uporabljati. To velja za vse Sonyjeve storitve. Vpišite se v ta nepotrjen račun in ponovno pošljite povezavo za aktivacijo/potrditev ter nato prek e-pošte aktivirajte svoj račun.
2. korak: Uporabite funkcijo "Forgot my password" (Pozabljeno geslo)
Geslo lahko ponastavite s spodnjimi možnostmi za ponastavitev gesla:
- Vnesite datum rojstva, ki ste ga registrirali.
- Odgovorite na varnostno vprašanje.
- Mobilno preverjanje (Kako omogočiti preverjanje v dveh korakih – povezava je spodaj).
Ko boste uspešno opravili korake, boste prejeli povezavo za ponastavitev gesla. Če ne boste prejeli e-pošte, preverite mapo z vsiljeno pošto.
Lahko pa poskusite ponovno poslati povezavo ali počakajte 24 ur in poskusite znova.
Opomba: če se boste pri eni izmed treh možnosti zmotili, vas bo naš sistem nemudoma pozval, da se obrnete na podporo. Še vedno lahko poskusite s preostalimi možnostmi.
Moj račun My Sony je zaklenjen
"Doseženo je največje število neuspešnih poskusov prijave. Da zavarujemo vaš račun, ga bomo zaklenili za 120 minut."
Počakajte 120 minut in preverite, ali imate morda na tipkovnici vklopljeno funkcijo Caps Lock ali Num Lock, ki vplivata na način vnosa gesla.
Lahko pa s funkcijo "Pozabljeno geslo" ponastavite geslo.
Spreminjanje računa Sony
Kako spremeniti podatke računa (e-pošta, geslo in naslov)
- Prijavite se v račun Sony.
- Kliknite [My Account Details] (Podrobnosti mojega računa).
- Posodobite ustrezna polja.
Želim izbrisati račun Sony
Žal nam je, da odhajate. Svoj račun lahko odstranite tako, da sledite spodnjim korakom:
- Prijavite se v račun Sony.
- Kliknite [My Account Details] (Podrobnosti mojega računa).
- Pomaknite se na dno in izberite [Remove account] (Odstrani račun).
Kako povezati račun Sony z računi drugih Sonyjevih storitev
Če že imate obstoječ račun z drugo Sonyjevo storitvijo, se lahko v račun My Sony vpišete s prijavnimi podatki drugega računa. Nato boste prejeli sporočilo, ki vas bo pozvalo, da nadgradite svoj račun. Med nadgradnjo boste mogoče morali vnesti nekatere dodatne informacije. To velja tudi obratno, in sicer z ustvarjenim računom Sony se lahko prijavite tudi v druge Sonyjeve storitve.
Povežete lahko račune za naslednje spletne storitve skupine Sony:
Storitve, ki jih ponuja Sony Europe:
- My Sony
- Sony Community
Storitve, ki jih ponujajo druge družbe v skupini Sony:
- Xperia Lounge
- Xperia Store
- SonyMobile.com
- MyAccount
- Developer World
- PlayStation™ Network
- PlayStation™ Plus
- PlayStation™ Video
- PlayStation™ Music
- PlayStation™ Now
- PlayStation™ Vue
Kako omogočiti preverjanje v dveh korakih?
Če želite dodatno zaščito, lahko izberete, da ob prijavi v račun Sony prejmete kodo za preverjanje prek besedilnega sporočila ali prek programa za preverjanje pristnosti. To nastavitev lahko v nastavitvah za preverjanje v dveh korakih kadarkoli spremenite.
Omogočanje preverjanja v dveh korakih:
- Prijavite se v račun My Sony. Kliknite ali se postavite na svoje ime v zgornjem desnem kotu in nato izberite [My Account Details] (Podrobnosti mojega računa).
- Pomaknite se navzdol do [Change Other Security Details] (Spreminjanje drugih varnostnih podrobnosti) in nato kliknite [Update] (Posodobi).
- Na odprtem zavihku [Security] (Varnost) se pomaknite navzdol do [2-Step Verification] (Preverjanje v dveh korakih) in nato kliknite [Edit].
- Ob pozivu izberite, na kakšen način želite prejeti kodo za preverjanje: besedilno sporočilo ali program za preverjanje pristnosti.
Nato upoštevajte navodila na zaslonu:
- Besedilno sporočilo: Vnesite telefonsko številko. Preverite besedilno sporočilo, ki ste ga prejeli v mobilni telefon in vnesite 6-mestno kodo za preverjanje. Kliknite [Verify] (Potrdi).
- Program za preverjanje pristnosti: Odprite program za preverjanje pristnosti v mobilni napravi in skenirajte kodo QR ali skopirajte in prilepite alfanumerično kodo, ki se prikaže na zaslonu. Vnesite kodo za preverjanje, ki ste jo prejeli v programu za preverjanje pristnosti.
Rezervne kode
Če ne morete prejeti kode za preverjanje v dveh korakih v besedilnem sporočilu ali če program za preverjanje pristnosti ne deluje, se lahko še vedno prijavite z uporabo rezervne kode. Prejeli boste deset kod in vsako lahko uporabite le enkrat. Rezervne kode lahko uporabite tako pri besedilnih sporočilih ali pri preverjanju s programom za preverjanje pristnosti.
Kaj naredim, če ne najdem izdelka, ki ga želim registrirati?
- Najprej se prepričajte, da je izdelek, ki ga želite registrirati, izdelek družbe Sony Electronics (mednje spadajo televizorji, zvočni, in fotografski izdelki). Če imate Sonyjevo mobilno napravo (Xperia) ali Sonyjev profesionalni izdelek, obiščite eno od naslednjih strani:
- Sony Mobile (kliknite ikono profila v zgornjem desnem kotu strani za prijavo)
- Sony Professional
- Sony PlayStation
- Če ste prepričani, da je vaš izdelek izdelala družba Sony Electronics, in ste ročno vnesli ime izdelka, vendar ga kljub temu ne najdete, ga poiščite s pomočjo spustnega menija.
- Če ste izdelek kupili v regiji, ki ni Evropa (npr. Tihomorska Azija, Severna, Srednja, Južna Amerika itd.), morate izdelek registrirati na spletni strani ustrezne regije. Izdelkov, ki ste jih kupili izven Evrope, trenutno ni mogoče registrirati v računu My Sony. Opravičujemo se za morebitne nevšečnosti.
- Če ti dve možnosti ne delujeta, vašega izdelka morda ni v naši bazi podatkov. Obrnite se na nas, da to potrdimo.