ID članka : 00123695 / Nazadnje spremenjeno : 12.07.2018

Kako naročiti obnovitvene diske in računalniške dele

Zadevni izdelki in kategorije za ta članek

  1. Obnovitveni diski
  2. Deli za popravila
  3. Kako naročiti
  4. Kako prek spletne strani EET Europarts poiskati diske ali rezervni del

Obnovitveni diski

Obnovitveni diski so potrebni, če ste odstranili particijo za obnovitev računalnika VAIO (dostopno s pritiskom na tipko F10 ob zagonu) in niste ustvarili obnovitvenih diskov s pomočjo središča za obnovitev.
Dodatne informacije o postopku obnovitve najdete v priročniku za odpravljanje težav in obnovitev , ki ste ga prejeli s svojim računalnikom VAIO.

Če vas zanimajo podrobnosti o naročanju, si oglejte odstavek o naročanju Kako naročati spodaj.

Deli za popravila

Če je potreben servis vašega računalnika VAIO, stopite v stik z nami, da se dogovorimo za popravilo, ki ga bo izvedel pooblaščeni strokovnjak.

Običajno se notranji deli ne prodajajo ločeno, ker obstaja veliko tveganje dodatnih poškodb, če popravilo izvaja oseba, ki ni bila ustrezno usposobljena.  Če je popravilo izvedla nepooblaščena oseba, garancija ne zajema nastale škode.
V zbirki garancijskih dokumentov, ki ste jih prejeli z računalnikom VAIO, je na voljo več informacij.

Nekatere dele, ki jih je enostavno zamenjati, je mogoče kupiti ločeno.

Kako naročiti

Če morate kaj naročiti, pripravite model računalnika VAIO in serijske številke. ( Kako poiskati model in serijske številke? )

Potem glede na stanje garancije izdelka:

OPOMBA: Za nakupe od tretjih strani veljajo pogoji in določila prodajalca. Pri prodajalcu se pozanimajte o podrobnostih. Sony ni odgovoren za vsebino spletnih strani tretjih strani ali nakupov od tretjih strani.

Kako prek spletne strani EET Europarts poiskati diske ali rezervni del

  1. Vtipkajte model ali serijsko številko v iskalno polje

    Iskalno polje
  2. Izberite model med rezultati iskanja
  3. Izberite kategorijo med filtri CATEGORIES (KATEGORIJE)  v levem oknu. Če iščete obnovitvene diske, izberite Manuals/Tools/Software (Priročniki/Orodja/Programska oprema)

    Filtri
  4. Izberite predmet, ki ga iščete, in pritisnite gumb BUY (KUPI)
  5. Kliknite na gumb YOUR BASKET (VAŠA KOŠARICA) v zgornjem desnem kotu
  6. Izberite PROCEED TO CHECKOUT (ZAKLJUČITE NAKUP), vpišite svoje podatke in sledite navodilom na zaslonu, da zaključite naročilo
  • Registrirajte izdelek

    Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

  • Skupnost Sony

    Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

  • Stik s podporo

    Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

  • Popravila in garancija

    Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite