ID članka : 00186976 / Nazadnje spremenjeno : 17.10.2017

Obvestilo za brezplačno popravilo: Izmenljiv objektiv Planar T* FE 50mm F1.4 ZA – 17. oktober 2017

    Pri majhnem številu objektivov SEL50F14Z Planar T* FE 50mm F1.4 ZA (E-mount) je lahko notranjost objektiva motna ali meglena, kar vpliva na splošno jasnost.

    Če imate enega ali več zadevnih izdelkov, ki so navedeni spodaj, in ste pri njih opazili ta redek pojav (podrobneje opisan spodaj), ste upravičeni do našega programa brezplačnega popravila. Zadevne objektive bomo brezplačno popravljali do 31. oktobra 2019.

    Za več informacij si oglejte spodnje podrobnosti in se obrnite na nas.

    Opravičujemo se vam za kakršnekoli neprijetnosti, nastale zaradi tega, ter se vam zahvaljujemo za razumevanje.


    Pojav

    Pri majhnem številu objektivov SEL50F14Z Planar T* FE 50mm F1.4 ZA (za naš digitalni fotoaparat α z izmenljivim objektivom z nastavkom E-mount) je lahko objektiv videti moten ali meglen.

    Kaj storiti:

    • Do tega redkega pojava je lahko prišlo le pri omejenem številu proizvedenih enot. Ali je do tega pojava prišlo pri vaši enoti, preverite z našim iskalnikom serijskih številk.
    • Če opazite te znake in bo vaša serijska številka potrjena, obiščite najbližji pooblaščeni servisni center za brezplačno popravilo (če bo vaša serijska številka potrjena, boste preusmerjeni na iskalnik pooblaščenih servisnih centrov). Lahko pa se tudi vrnete k prodajalcu.

      OPOMBA: Ko obiščete pooblaščeni servisni center ali svojega prodajalca, morate s seboj imeti dokazilo o nakupu (kot je račun).

    Kje lahko najdem serijsko številko?

    Serijska številka proizvodnje je napisana na ploščici ob strani objektiva.

    Številka izdelka SEL50F14Z

    Obdobje za oddajo zahtevkov za program brezplačnega popravila

    • Velja do 31. oktobra 2019

     

     

    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite