ID članka : 00187138 / Nazadnje spremenjeno : 29.10.2018

Promocija z vračilom gotovine Cashback za digitalno fotografijo

Zadevni izdelki in kategorije za ta članek

Promocija z vračilom gotovine »Cashback« za digitalno fotografijo

 

1.    Kako lahko sodelujem v tej promociji?

 

STEP 1

Kupite enega od izbranih modelov med 01.11.2018–31.01.2018 pri sodelujočih trgovcih , da ste upravičeni do vračila gotovine.

 

STEP 2

Vnesite campaign website in kliknite na “Claim” za registracijo. Zahtevki morajo biti vneseni preko spleta v 30 dneh po nakupu, drugače ne bodo sprejeti.
Opomba: Zahtevki so lahko vneseni med 01.12.2018–31.03.2019.

 

STEP 3

Prijavite se ali ustvarite svoj račun MySony in izpolnite obrazec promocije z naslednjimi podatki:
 

·         Podatki o izdelku: model, serijska številka, datum nakupa in trgovec

·         Vaši osebni podatki: ime, elektronski naslov, poštni naslov, podatki o banki in telefonska številka

·         Vaš  račun

·         Slika serijske številke


Po vnosu teh podatkov kliknite na “Pošlji”.

 

STEP 4

Ko ste poslali svoj obrazec, boste preusmerjeni na potrditveno stran in na svoj e-naslov boste prejeli e-pošto, ki potrjuje vašo registracijo. Vaša registracijska koda je 8-mestna številka, ki bo prikazana v predmetni vrstici e-pošte. Ta koda bo služila tudi kot referenčna številka v primeru, da boste imeli vprašanja o promociji.

 

STEP 5

Če je vaš zahtevek v skladu z določili in pogoji promocije, boste vračilo gotovine prejeli v 28 dneh po potrditvi vašega zahtevka. Če bi želeli preveriti stanje vašega zahtevka prosimo kliknite na povezavo “Preveri stanje svojega zahtevka” na domači strani promocije.

 

 

2.    Zakaj moram poslati potrdilo o nakupu?
Račun potrebujemo, da lahko preverimo ustreznost vašega zahtevka s pogoji in določili promocije.
 

3.    Zakaj moram poslati oznako modela in serijsko številko?
S tem se izognemo dodatnim dokumentom, saj lahko takoj preverimo vašo upravičenost do promocije.

 

4.    Spletna stran sporoča, da moja serijska številka ni prepoznana, zakaj?
Preverite, če ste pravilno vnesli pravo  serijsko številko. Če ste prepričani, da ste vnesli pravo številko, lahko to pomeni, da vaš model ni vključen v to promocijo.

 

5.    Prejel sem sporočilo, da je moj zahtevek nepopoln. Kaj naj sedaj storim?

Informacijo, zahtevano v sporočilu, pošljite čim prej, tako da lahko potrdimo vaše sodelovanje v promociji. Če ne odgovorite v 10ih dneh, ne moremo zagotoviti, da boste prejeli vračilo gotovine..

 

6.    Izdelek sem kupil v Sloveniji vendar v Sloveniji nimam bančnega računa. Lahko kljub temu sodelujem v tej promociji?

Na žalost so upravičeni do sodelovanja v tej promociji le kupci, ki imajo bančni račun v Sloveniji. Ta promocija se nanaša le na izdelke, ki so bili dobavljeni in razdeljeni s strani podjetja Sony v Sloveniji. Uspešna nakazila vračila gotovine bodo poslana preko bančnega nakazila na račune, ki jih upravlja finančna institucija locirana v Sloveniji.

 

7.    Svoj račun in ostale dokumente sem poslal po pošti na naslov, ki mi ga je dal moj trgovec. Od takrat nisem dobil nobenega obvestila glede mojega zahtevka....
Na žalost, zahtevki poslani po pošti niso veljavni. Prosimo, da se prijavite ali registrirate preko spleta in vnesete potrebne informacije (glejte korak 3).

 

8.    Poslal sem en zahtevek za tri(3) izdelke vendar sem prejel vračilo gotovine le za en(1) izdelek. Zakaj nisem upravičen še za ostale izdelke?
Vsak zahtevek mora biti narejen ločeno na naši spletni strani in na koncu vsakega uspešnega zahtevka se pojavi gumb ‘Zahtevek za drug izdelek’ in na ta način lahko vnesete zahtevek za naslednji izdelek.

 

OPOMBA: En kupec lahko predloži največ tri zahtevke (in en zahtevek za izdelek).

 

Če imate še vedno težave s svojim zahtevkom, prosimo uporabite stik z nami za dodatno pomoč.
 


  • Registrirajte izdelek

    Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

  • Skupnost Sony

    Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

  • Stik s podporo

    Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

  • Popravila in garancija

    Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite