ID članka : 00192118 / Nazadnje spremenjeno : 08.01.2018

Aplikacije, ki na določenih televizorjih Sony Bravia začasno niso prikazane ali ne delujejo (serije XE70, WE6 in WE75) – 17. november 2017

    Seznanjeni smo, da imate morebitne težave z dostopanjem do in ogledovanjem nekaterih videov na zahtevo ali drugih internetnih storitvenih aplikacij.*

    Za začasno rešitev predlagamo, da po spodnjem postopku izbrišete svoje osebne podatke: [Settings] (Nastavitve) > [Customer support] (Podpora strankam) > [Initialise personal information] (Izbris osebnih podatkov).

    Če z zgornjim postopkom ne morete odpraviti težav, priporočamo, da ponastavite televizor na tovarniške nastavitve: [Settings] (Nastavitve) > [Customer support] (Podpora strankam) > [Factory settings] (Tovarniške nastavitve). Ko opravite ta postopek, se bo prikazal začetni nastavitveni zaslon.

    Naši inženirji trenutno preiskujejo vzrok za to težavo in vam bodo kmalu posredovali trajno rešitev (v obliki posodobitve programske opreme).

    Da boste obveščeni o najnovejšem dogajanju, priporočamo, da si to stran shranite med zaznamke. Lahko pa svoj model shranite v mobilno aplikacijo Support by Sony, da boste tako pravočasno prejeli obvestilo o izdelku.

    Opravičujemo se vam za morebitne nevšečnosti.

    OPOMBA: Trenutno ima to težavo verjetno samo omejeno število uporabnikov. Če vaše aplikacije še vedno delujejo, prezrite to sporočilo.*

    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite