ID članka : 00204535 / Nazadnje spremenjeno : 27.06.2019

Preklic storitve PlayMemories Online za Sonyjeve modele Android TV 2016–2018 – 22. novembra 2018

    Spoštovani kupci izdelkov Sony!

    Obveščamo vas, da bo v začetku leta 2019 storitev PlayMemories Online preklicana na vseh Sonyjevih modelih Android TV od 2016 do 2018.

    Storitev PlayMemories Online bo odstranjena iz vseh zadevnih modelov televizorjev, ki od druge polovice januarja 2019 ne bodo več prikazovali
    slik. Natančen urnik bo kmalu objavljen na tej strani.

    Storitev PlayMemories Online bo še vedno na voljo za računalnike in mobilne naprave, kjer boste še vedno lahko dostopali do svojih slik in jih prikazovali.

    Zahvaljujemo se vam za razumevanje in se opravičujemo za morebitne nevšečnosti.

    Zadevni modeli:

    • Sonyjevi modeli 2016 Android TV: Serije XD70, XD75, XD80, SD80, XD83 in ZD9 
    • Sonyjevi modeli 2017 Android TV: Serije XE80, XE83, XE85, XE90, XE93, XE94 in A1 
    • Sonyjevi modeli 2018 Android TV: Serije XF75, XF80, XF83, XF85, XF87, XF90 in AF8 
    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite