ID članka : 00206904 / Nazadnje spremenjeno : 22.05.2019

Samodejna posodobitev za Android™ 8.0 Oreo™ je znova usposobljena – 22. maj 2019

Zadevni izdelki in kategorije za ta članek

Obveščamo vas, da je samodejna posodobitev za Android™ 8.0 Oreo™ ponovno usposobljena in bo za ustrezne televizorje na voljo v prihodnjih tednih.

Za uporabnike, ki so že prenesli vdelano programsko opremo v6.5830 (Android 8.0 Oreo), ta vdelana programska oprema omogoča izboljšave in hkrati odpravlja težave, ki smo jih opisali v prejšnji objavi:

  • Izboljša uporabniško izkušnjo prednastavitev seznama kanalov.
  • Odpravlja težave z zvokom – prek vhoda ARC, na katerega je priključen zvočniški modul, AV-sprejemnik ali sistem za domači kino, kadar vklopite televizor iz stanja pripravljenosti.
  • Odpravlja težave z zvokom pri predvajanju določenih oblik datotek pri uporabi vgrajene aplikacije videopredvajalnika.
  • Obnovljena funkcija iskanja v programskem vodniku po naslovu.

Stranke, ki bodo prvič nadgradile na sistem Oreo, bodo prejele vse zgoraj naštete koristi skupaj z izboljšavami iz prejšnjega, originalnega paketa Oreo. 

Nekatere izboljšave vključujejo spodnje koristi:

  • Nov meni na začetnem zaslonu
  • Google Tours (vadnica)
  • Obvestila o posodobitvi programske opreme v meniju začetnega zaslona
  • Nova postavitev in funkcije tipkovnice
  • Prenovljena vrstica vsebine ali menijska vrstica televizorja
  • Bližnjica za dostopnost (stikalo za vklop/izklop)
  • Izboljšana uporabniška izkušnja za video, glasbene in fotografske aplikacije
  • Razširitev za podprte oblike datotek za USB ali domače omrežje*

OPOMBA: če si želite ogledati celoten seznam funkcij in ugodnosti, obiščite stran svojega modela televizorja.

Priporočamo, da imate za prejem posodobitve VKLOPLJENO nastavitev televizorja Samodejni prenos prog. opreme. Tako bi moral televizor posodobitev samodejno prejeti v naslednjih tednih.

Vdelano programsko opremo pa lahko tudi prenesete z evropske strani za podporo za svoj model televizorja in televizor posodobite prek bliskovne pomnilniške naprave USB.

Sony vedno upošteva povratne informacije strank ter si prizadeva za inovacije in splošno kakovost izdelkov.

Hvala za razumevanje in upamo, da boste uživali v sistemu Android™ 8.0 Oreo™

[ustrezne serije modelov televizorjev]


Niste prepričani, v katero serijo televizorjev spada vaš model? Tukaj je nekaj primerov:

  • KD-65ZD9
  • KD-75XE9405
  • KD-43XF8096


*Zmožnost predvajanja je odvisna od strežniških specifikacij domačega omrežja.

 


Samodejna posodobitev Android™ 8.0 Oreo™ je začasno opuščena – 14. februar 2019

Sony pri izdajanju posodobitev vdelane programske opreme vedno natančno spremlja njihovo izdajo in tako poskrbi, da stranke nimajo težav in so zadovoljne. 

Ugotovili smo, da lahko naša zadnja posodobitev sistema Android 8.0 Oreo občasno povzroči izgubo zvoka iz določenih zvočnih modulov, AV-sprejemnikov ali sistemov za domači kino, če je bil televizor dlje časa v stanju pripravljenosti. Zaradi te potencialne težave s povezljivostjo, za katero menimo, da je za nekatere naše stranke zelo neprijetna, smo se odločili, da preložimo samodejno posodobitev vdelane programske opreme sistema Android 8.0 Oreo (v6.5830). 

Strankam, ki so prenesle posodobitev in trenutno ne slišijo zvoka prek svoje zvočne naprave, priporočamo, da si preberejo naslednji članek, v katerem so opisani priporočene začasne rešitve.

Stranke, ki nimajo zvočnega modula, AV-sprejemnika ali sistema za domači kino in bi rade preizkusile novo ponudbo funkcij, lahko posodobitev ročno prenesejo s strani za podporo. 

Opomba: Če uporabljate eno izmed zgoraj omenjenih hišnih naprav, vam svetujemo, da počakate na naslednjo posodobitev, ki bo odpravila to potencialno težavo.

Naši inženirji trenutno natančno preiskujejo osnovni vzrok in kmalu bomo izdali novo vdelano programsko opremo, ki bo odpravila to težavo. Redno obiskujte našo spletno strani ali si jo dodajte med zaznamke, da boste na tekočem z informacijami.

Zahvaljujemo se vam za razumevanje in se opravičujemo za morebitne nevšečnosti.

 


Posodobitev sistema Android™ 8.0 Oreo™ za Sonyjeve modele Android TV 2016–2018 (serije XD70, XD75, XD80, SD80, XD83, ZD9, XE80, XE83, XE85, XE90, XE93, XE94, A1, XF75, XF80, XF83, XF85, XF87, XF90 in AF8) – od 30. januarja 2019

Obveščamo vas, da bo od 30. januarja 2019 za vaš televizor na voljo nova posodobitev vdelane programske opreme (v6.5830), Android™ 8.0 Oreo™. Načrtujemo postopno izdajanje te posodobitve.

Nova vdelana programska oprema še izboljša delovanje televizorja in dodatno izboljša že nameščene funkcije:

  • Nov meni domačega zaslona
  • Google Tours (vadnica)
  • Obvestila o posodobitvi programske opreme v meniju začetnega zaslona
  • Nova postavitev in funkcije tipkovnice
  • Prenovljena vrstica vsebine ali menijska vrstica televizorja
  • Bližnjica za dostopnost (stikalo za vklop/izklop)
  • Izboljšana uporabniška izkušnja za aplikacije za videoposnetke, glasbo in fotografije.
  • Razširitev za podprte formate za USB ali domača omrežja*

OPOMBA: Celoten seznam funkcij in prednosti najdete na strani svojega modela televizorja, kjer lahko to vdelano programsko opremo tudi prenesete.

Priporočamo, da imate za prejem posodobitve VKLOPLJENO nastavitev televizorja Samodejni prenos prog. opreme. Tako bi moral televizor posodobitev samodejno prejeti v naslednjih tednih.

Vdelano programsko opremo lahko prenesete tudi iz evropske strani za podporo in televizor posodobite prek bliskovne pomnilniške naprave.
Sony upošteva povratne informacije svojih strank, saj vedno strmi k inovativnosti in splošni kakovosti svojih izdelkov.


[Velja za serije modelov televizorjev]


Niste povsem prepričani, v katero serijo televizorjev spada vaš model? Tukaj je nekaj primerov:

  • KD-65ZD9
  • KD-75XE9405
  • KD-43XF8096


*Zmožnost predvajanja je odvisna od strežniških specifikacij domačega omrežja.

  • Registrirajte izdelek

    Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

  • Skupnost Sony

    Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

  • Stik s podporo

    Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

  • Popravila in garancija

    Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite