ID članka : 00223180 / Nazadnje spremenjeno : 27.06.2019

Storitev za obnovitev podatkov

    Imate težave s svojim medijem? Ste po nesreči izgubili podatke?Sonyjeva storitev za brezplačno obnovitev podatkov

    Družba Sony bo priskočila na pomoč. Ker se pri Sonyju zavedamo, kako pomembna je vsebina za profesionalce, se trudimo, da bi jo zavarovali. Če imate težave, preskusite našo storitev za poškodovane izdelke in obnovitev podatkov.

     

    Kako deluje naša storitev za poškodovane izdelke in obnovitev podatkov?
     

    1. Garancija: Preverite, ali ima vaš izdelek še veljavno garancijo; če niste prepričani se obrnite na distributerja ali prodajalca.
       
    2. ​​Pošljite e-pošto našemu centru za pomoč kupcem (CIC) in opišite težave, ki jih imate. Vključite tudi državo, v kateri prebivate.
      Osebje našega centra CIC vas bo korak po koraku vodilo skozi postopek, ki ga morate opraviti. Tukaj se obrnite na nas. 
      Nasvet: Za vsako zahtevo za izdelek potrebujemo tudi originalno potrdilo o nakupu (račun/potrdilo o plačilu), zato prihranite čas in ga skenirajte ter priložite e-pošti.
       
    3. Nadomestitev in obnovitev: Družba Sony bo zamenjala izdelek z veljavno garancijo in naše strokovno osebje bo poskušalo obnoviti vaše podatke. Uporabili bomo vse sisteme in tehnike, ki jih imamo, in tako skušali zagotovili najboljšo možnost za obnovitev vaše izgubljene vsebine. Na žalost pa vam obnovitve podatkov ne moremo zagotoviti.
      Razlaga postopka: 

      1. Vi nam pošljete kartico ali napravo za obnovitev. 

      2. Naše osebje poskuša obnoviti podatke s kartice ali iz naprave. 

      3. Če nam uspe obnoviti podatke, pregledamo še samo kartico ali napravo za morebitne težave. 
        Če je pregled uspešen, osebje prenese obnovljene podatke nazaj na prvotno delujočo kartico ali v napravo.

      4. Če kartica ali naprava ne deluje več, obnovljene podatke prenesemo na novo kartico. 

      5. Če obnovitev ni uspešna, vas o tem obvestimo in se skupaj pogovorimo o morebitnih nadaljnjih korakih. Morda boste želeli preizkusiti drugačne možnosti. Lahko pa nadaljujemo s preskušanjem kartice ali naprave ali pa vam jo
        nedotaknjeno vrnemo. 

      6. Če privolite, lahko v celoti testiramo kartico ali napravo: po diagnostičnem testu bomo inicializirali pomnilniške celice kartice ali naprave. To pomeni, da nadaljnji poskusi obnovitve ne bodo več mogoči.
         

     

    Koliko stane ta storitev? 

    Ko uporabljate storitev za obnovitev podatkov, morate poravnati le stroške pošiljanja izdelka družbi Sony Belgium. Družba Sony prevzame vse ostale stroške: zamenjavo, obnovitev in ponovno pošiljanje izdelka. 

     

    Kateri izdelki so upravičeni do storitve za obnovo podatkov?

    • Prenosni pomnilnik: obnovitev podatkov je mogoča samo, če je osnovni (notranji) trdi disk v redu.
    • Profesionalni RAID: obnovitev podatkov je mogoča samo, če je osnovni (notranji) trdi disk v redu in je uporabljena konfiguracija "RAID1". 
     
    KategorijaPrenosni pomnilnikProfesionalni RAIDProfesionalni SSDSerija XQD GSerija XQD M
    Ime modelaPSZ-HA1PSZ-RA4TSV-GS48QD-G32EQD-M32A
    PSZ-HA2PSZ-RA6TSV-GS96QD-G64EQD-M64A
    PSZ-HC1TPSZ-RA8TSV-MGS50QD-G120FQD-M128A
    PSZ-HC2TPSZ-RA12TSV-MGS1TQD-G240F 
    PSZ-HB1T SV-MGS2T  
    PSZ-HB2T    

     

    KategorijaSxS PRO+SxS-1CFastSDZunanji pogon SSD
    Ime modelaSBP-64ESBS-32G1CCAT-G32SF-G32SL-EG2
    SBP-128ESBS-64G1CCAT-G64SF-G64SF-EG5
    SBP-256ESBS-128G1CCAT-G128SF-G128SL-EG1
       SF-G32T 
       SF-G64T 
       SF-G128T 
    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite