ID članka : 00223472 / Nazadnje spremenjeno : 02.08.2019

[Odpravljeno] Povratni zvočni kanal (ARC) – težave z zvokom sistema za domači kino pri Sonyjevih televizorjih Android (modeli 2016–2018) po posodobitvi sistema Android™ 8.0 Oreo™

    Z veseljem vam sporočamo, da je ta težava zdaj odpravljena. Če imate nameščeno vdelano programsko opremo v6.5830 (Android 8.0 Oreo), prenesite najnovejšo vdelano programsko opremo (v6.6510) za svoj televizor:

    Če prvič nadgrajujte na sistem Oreo, vam bo najnovejša vdelana programska oprema prinesla številne izboljšave. Celoten seznam funkcij in prednosti najdete na strani svojega modela televizorja, kjer lahko to vdelano programsko opremo tudi prenesete.

    Zahvaljujemo se vam za potrpežljivost in se opravičujemo za morebitne nevšečnosti.

     


    Povratni zvočni kanal (ARC) – težave z zvokom sistema za domači kino pri Sonyjevih televizorjih Android (modeli 2016–2018) po posodobitvi sistema Android™ 8.0 Oreo™.

    Vemo, da se lahko pojavijo težave z zvokom prek vhoda ARC, na katerega je priključen zvočniški modul, AV-sprejemnik ali sistem za domači kino, kadar vklopite televizor iz stanja pripravljenosti.

    Naši inženirji trenutno preiskujejo glavni vzrok za to težavo. Redno obiskujte našo spletno strani ali si jo dodajte med zaznamke, da boste na tekočem z informacijami.

    Medtem poskusite začasne rešitve v danem številčnem zaporedju. Če simptomi še vedno niso odpravljeni, priporočamo, da poskusite začasno rešitev, ki je naslednja na seznamu.

    OPOMBA: Preden opravite spodnje začasne rešitve, vklopite funkcijo prioritizacije zvočnega sistema. 
    [HOME] (DOMOV) > [Settings] (Nastavitve) > [Sound] (Zvok) > [Audio system prioritisation] (Prioritizacija zvočnega sistema) 

    Začasna rešitev 1: 

    • Z zvočnim daljinskim upravljalnikom izklopite zvočno napravo 
    • S televizijskim daljinskim upravljalnikom izklopite televizor.
    • S televizijskim daljinskim upravljalnikom vklopite televizor.

    OPOMBA: Zvočna naprave se bo samodejno vklopila s funkcijo BRAVIA Sync (HDMI CEC)

    Začasna rešitev 2:

    • Spremenite nastavitve zvočnikov v meniju [HOME] (Domov)> [Settings] (Nastavitve) > [Sound] (Zvok) > [Speakers] (Zvočniki) > [TV speakers] (Televizijski zvočniki)
    • S televizijskim daljinskim upravljalnikom izklopite televizor.
    • S televizijskim daljinskim upravljalnikom vklopite televizor.

    OPOMBA: Nastavitve zvočnikov se bodo samodejno preklopile na [Audio system] (Zvočni sistem) prek funkcije BRAVIA Sync (HDMI CEC).

    Začasna rešitev 3:

    • Vklopite možnost upravljanja BRAVIA Sync v meniju [HOME] (DOMOV) > [Settings] (Nastavitve) > [External inputs] (Zunanji zvhodi) > [BRAVIA Sync settings] (Nastavitve sinhronizacije BRAVIA) > [BRAVIA Sync control] (Upravljanje sinhronizacije BRAVIA). 
    • Izberite [Yes] (Da), ko se prikaže sporočilo [Remove recognized devices from the list] (Odstrani prepoznane naprave s seznama)
      OPOMBA: Upravljanje sinhronizacije BRAVIA se bo izklopilo.
    • Ponovno izberite upravljanje sinhronizacije BRAVIA, da ga vklopite
      OPOMBA: Nastavitve zvočnikov se bodo samodejno preklopile na možnost [Audio system] (Zvočni sistem).

    Začasna rešitev 4:

    • Ponastavite televizor.
      1. Izklopite televizor.
      2. Izklopite napajalni kabel televizorja iz električne vtičnice.
      3. Televizor naj bo brez napajanja 2 minuti.
      4. Ponovno priklopite napajalni kabel v električno vtičnico.

    Zahvaljujemo se vam za potrpežljivost in se opravičujemo za morebitne nevšečnosti.

    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite