ID članka : 00224160 / Nazadnje spremenjeno : 20.02.2019

Posodobitev vdelane programske opreme za Sonyjeve modele televizorjev Android 2015–2016 (serije X94C, X93C, X91C, X90C, X85C, S85C, X80C, S80C, W85C, W80C, W75C, X830C, XD94, XD93, XD85 in SD85) –od 20. februarja 2019

Zadevni izdelki in kategorije za ta članek

Obveščamo vas, da bo od 20 februarja 2019 neposredno na vašem televizorju na voljo nova posodobitev vdelane programske opreme (5.417). V prihodnjih mesecih jo bodo postopoma prejemali vsi televizorji z internetno povezavo.

Nova vdelana programska oprema bo s spodnjimi posodobitvami še izboljšala zmogljivost televizorja:

  • Izboljša združljivost z aplikacijo Home Theatre Control 
  • Izboljša kakovost slike pri uporabi vhodov HDMI
  • Izboljša kakovost slike med gledanjem vsebine HDR pri določenih modelih

OPOMBA: Celoten seznam funkcij in prednosti najdete na strani svojega modela televizorja, kjer lahko to vdelano programsko opremo tudi prenesete.

Priporočamo, da imate za prejem posodobitve VKLOPLJENO nastavitev televizorja Samodejni prenos prog. opreme. Tako bi moral televizor posodobitev samodejno prejeti v naslednjih tednih.

Vdelano programsko opremo pa lahko tudi prenesete z evropske strani za podporo in televizor posodobite prek bliskovne pomnilniške naprave USB.

Sony vedno upošteva povratne informacije strank ter si prizadeva za inovacije in splošno kakovost izdelkov.


[Velja za serije modelov televizorjev]

  • Sonyjevi modeli Android TV iz 2015: Serije X94C, X93C, X91C, X90C, X85C, S85C, X80C, S80C, W85C, W80C, W75C in X830C (prenesite zdaj)
  • Sonyjevi modeli Android TV iz 2016: Serije XD94, XD93, XD85 in SD85 (prenesite zdaj)
     

Niste povsem prepričani, v katero serijo televizorjev spada vaš model? Tukaj je nekaj primerov:

  • KDL-43W809C
  • KD-55SD8505
  • KD-55XD8599

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Registrirajte izdelek

    Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

  • Skupnost Sony

    Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

  • Stik s podporo

    Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

  • Popravila in garancija

    Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite