ID članka : 00225122 / Nazadnje spremenjeno : 29.05.2020

Promocija z vračilom gotovine »Cashback« za digitalno fotografijo

    . 2

    1. Kako lahko sodelujem v tej promociji?

    STEP 1

    Kupite enega od izbranih modelov med 01.06.2020 – 31.07.2020 pri sodelujočih trgovcih , da ste upravičeni do vračila gotovine.

    STEP 2

    Obiščite campaign website in kliknite na “Claim” za registracijo. Zahtevki morajo biti prek spleta vloženi v 30ih dneh po datumu nakupa, sicer ne bodo sprejeti.
    Opomba: Zahtevki so lahko vneseni med 01.07.2020 – 30.09.2020.

    STEP 3

    Prijavite se ali ustvarite svoj račun MySony in izpolnite obrazec promocije z naslednjimi podatki:
    - Podatki o izdelku: model, serijska številka, datum nakupa in trgovec

    - Vaši osebni podatki: ime, elektronski naslov, poštni naslov, podatki o banki in telefonska številka

    - Vaš račun

    - Slika serijske številke na ohišju fotoaparata

    Po vnosu teh podatkov kliknite na “Pošlji”.

    STEP 4

    Ko ste poslali svoj obrazec, boste preusmerjeni na potrditveno stran in na svoj e-naslov boste prejeli e-pošto, ki potrjuje vašo registracijo. Vaša registracijska koda je 8-mestna številka, ki bo prikazana v predmetni vrstici e-pošte. Ta koda bo služila tudi kot referenčna številka v primeru, da boste imeli vprašanja o promociji.

    STEP 5

    Če je vaš zahtevek v skladu z določili in pogoji promocije, boste vračilo gotovine prejeli v 28 dneh po potrditvi vašega zahtevka. Če bi želeli preveriti stanje vašega zahtevka prosimo kliknite na povezavo “Oglejte si stanje svojega zahtevka” na domači strani promocije.

     

    2. Kdaj bo povračilo denarja vidno na mojem bančnem računu?

    Povračilo denarja skušamo urediti v 28-ih dneh od oddaje zahtevka za povračilo denarja. Ne moremo biti odgovorni za zavajojoče trditve, da je povračilo urejeno 28-ih dneh po nakupu. Vsaka napačna in manjkajoča informacija bo ustvarila zamudo v povračilu denarja. Promocija cashback vračila denarja bo vidna  na WorldPay or Link Network name??

     

    3. Zakaj moram oddati potrdilo o nakupu, ime modela in serijsko številko?

    Vaše potrdilo nakupu potrebujemo, če ustrezate vsem pogojem promocije

     

    4. Kaj ustreza dokazilo o nakupu?

    Ustrezno dokazilo mora vsebovati:
    1-Ime trgovca
    2-Datum nakupa
    3- Podatki o izdelku
    4-DDV številka
    Vaš zahtevek bo zavrnjen, če ne bodo priložena vsa zgoraj navedena dokazila

     

    5. Kako poiskati serijsko številko mojega produkta?

    Kliknite link za lažjo ilustracijo kje lahko najdete serijsko številko izdelka

     

    6. Zakaj spletna stran ne zazna serijske številke produkta?

    Preverite če ste vnesli pravo serijsko številko. Če ste vnesli pravo serijsko številko obstaja možnost, da vaš aparat ni vključen v promocijo.

     

    7. Kateri format priponke ustreza kriterijem za registracijo?

    Vaša datoteka ne sme niti večja od 5MB. Naložite lahko formate: JPG, JPEG, PNG in PDF

     

    8. Dobil sem sporočilo, da je moj zahtevek nepopoln. Kaj moram storiti?

    Pošljite zahtevane informacije takoj, ko bo mogoče, da lahko potrdimo vaše sodelovanje  v promociji. Če ne boste odgovorili v 14 -ih dneh ne moremo zagotoviti vašega povračila denarja

     

    9. Izdelek sem kupil par tednov nazaj pred promocijo. Ali lahko Sony naredi izjemo in sprejme moj zahtevek za povračilo denarja?

    Sony lahko upošteva samo izdelke, ki so kupljeni v časovnem okviru in ustrezajo kriterijam promocije.

     

    10. Vložil sem zahtevek za delno vračilo kupnine za pet izdelke ampak dobil sem potrdilo le o oddaji zahtevka za en produkt

    Vsak zahtevek mora biti na spletni strani narejen posamično. Lahko boste imeli možnost, da napravite nov zahtevek. Kliknite na gumb "Zahtevek za drug produkt"

    Opomba: maksimalno število zahtevkov na posameznega kupca je pet (5)  (in samo en (1) zahtevek na model)

     

    11. Kako lahko sledim mojemu zahtevku?

    Po uspešni oddaji zahtevka boste prejeli potrditveno avtomatizirano sporočilo. Če bomo potrebovali od vas dodatne informacije vam bomo to sporočili v drugem e-sporočilu. Preverite vaš folder za Junk in Spam. Link v e-pošti lahko uporabite če boste želeli slediti vašemu zahtevku prek ID, ki ste ga prejeli v elektronskem sporočilu.

     

    12. Ne morem se registrirati. Kaj lahko storim?

    Kontaktirajte našo podporo na linku za pomoč pri registraciji ali pri morebitnih težavah pri sami registraciji.

     

    13. Kaj se zgodi z mojimi osebnimi podatki?

    Več informacij o Sonyjevi izjavi o varovanju zasebnosti najdete na linku

    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite