ID članka : 00226542 / Nazadnje spremenjeno : 10.04.2019

Posodobitev vdelane programske opreme za Sonyjeve modele televizorjev Android 2015–2016 (serije X94C, X93C, X91C, X90C, X85C, S85C, X80C, S80C, W85C, W80C, W75C, X830C, XD94, XD93, XD85 in SD85) – od 10. aprila 2019

Zadevni izdelki in kategorije za ta članek

Obveščamo vas, da bo od 10. aprila 2019 neposredno na vašem televizorju na voljo nova posodobitev vdelane programske opreme (5.433.01). V prihodnjih tednih jo bodo postopoma prejemali vsi televizorji z internetno povezavo.

Nova vdelana programska oprema bo s spodnjimi posodobitvami še izboljšala zmogljivost televizorja:

  • Zagotavlja najnovejše varnostne posodobitve za Android
  • Izboljša uporabniško izkušnjo (UX) nastavitve "Enhanced format - HDMI signal format" (Izboljšana oblika – oblika signala HDMI).

OPOMBA: Celoten seznam funkcij in prednosti najdete na strani svojega modela televizorja, kjer lahko to vdelano programsko opremo tudi prenesete.

Priporočamo, da imate za prejem posodobitve VKLOPLJENO nastavitev televizorja Samodejni prenos prog. opreme. Tako bi moral televizor posodobitev samodejno prejeti v naslednjih tednih.

Vdelano programsko opremo pa lahko tudi prenesete z evropske strani za podporo in televizor posodobite prek bliskovne pomnilniške naprave USB.

Sony vedno upošteva povratne informacije strank ter si prizadeva za inovacije in splošno kakovost izdelkov.

[Velja za serije modelov televizorjev]

  • Sonyjevi modeli Android TV iz 2015: Serije W85C, W80C in W75C (prenesite zdaj)
  • Sonyjevi modeli Android TV iz 2015–2016: Serije X94C, X93C, X91C, X90C, X85C, S85C, X80C, S80C, X830C, XD94, XD93, XD85 in SD85 (prenesite zdaj)

 
Niste povsem prepričani, v katero serijo televizorjev spada vaš model? Tukaj je nekaj primerov:

  • KDL-43W809C
  • KD-55SD8505
  • KD-55XD8599
  • Registrirajte izdelek

    Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

  • Skupnost Sony

    Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

  • Stik s podporo

    Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

  • Popravila in garancija

    Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite