ID članka : 00232625 / Nazadnje spremenjeno : 27.11.2019

Vdelana programska oprema znova na voljo:  Brezžične slušalke WF-1000XM3 in naprave, ki uporabljajo iOS 13.1 – 5. november 2019

    5/11/2019

    Odpravljene težave s sistemom iOS 13.1 in WF-1000XM3 

    Z veseljem sporočamo, da je na voljo rešitev za objavljene težave, povezane s sistemom iOS 13.1 (glejte spodnje obvestilo). 
    Apple je izdal novo različico iOS 13.2 (na voljo od 5. novembra 2019), zato bo Sony znova nudil posodobitev vdelane programske opreme (zdaj 1.3.7) za WF-1000XM3, ki smo jo začasno ustavili, da bi se izognili morebitnim težavam. 

    Posodobitev vdelane programske opreme 1.3.7 bo izboljšala povezljivost s sistemom iOS in združljivost z napravami s sistemom Windows 10. 
    Preden namestite vdelano programsko opremo za WF-1000XM3, napravo s sistemom iOS posodobite na iOS 13.2. 

    Od kod lahko prenesem to vdelano programsko opremo?

    Kot običajno bo vdelana programska oprema distribuirana prek spremljevalne aplikacije Headphones Connect. 
    Več informacij najdete na strani vdelane programske opreme za WF-1000XM3. 

     


    26. september 2019
    Sony Corporation

    iOS13.1 & WF-1000XM3 

    Sony je pri uporabi brezžičnih slušalk WF-1000XM3 skupaj z napravami Apple, ki delujejo z nedavno izdano različico sistema iOS 13.1, odkril naslednje težave: 

    • Jezika za glasovno vodenje ni mogoče spremeniti z aplikacijo Headphones Connect. 
    • Funkcija za enostavno seznanjanje v aplikaciji Headphones Connect ne deluje
      (slušalke WF-1000XM3 lahko seznanite z nastavitvami Bluetooth izvorne naprave). 
    • Funkcija posodobitve programske opreme v aplikaciji Headphones Connect ne deluje.
      (Zaradi tega je družba Sony začasno ustavila prenos programske opreme.) 
    • Pomočnik Google ne deluje.

    Ta težava se ne pojavlja pri predhodnih različicah sistema iOS.

    Različica iOS13.1 je bila izdana 24. septembra 2019.

    • Če ste napravo iOS že posodobili na različico 13.1, lahko še vedno uživate v predvajanju glasbe ali spreminjate nastavitve zvoka v aplikaciji Headphones Connect.
    • Če še niste posodobili naprave iOS in uporabljate različico 13.0 ali starejšo, se predhodno omenjene težave ne pojavijo.

    Kako bo družba Sony to odpravila?

    Sonyjevi inženirji skupaj z družbo Apple pripravljajo protiukrep posodobitve vdelane tovarniške opreme, da bi tako čim prej odpravili to težavo. 
    Zahvaljujemo se vam za razumevanje in se opravičujemo za morebitne nevšečnosti.

    Redno obiskujte našo spletno strani ali si jo dodajte med zaznamke, da boste na tekočem z informacijami. Ko bomo imeli nove informacije, jih bomo takoj objavili. 

    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite