ID članka : 00249124 / Nazadnje spremenjeno : 09.10.2020

Rešitev za vdelano programsko opremo: kako odpravim sporočilo o napaki [Omrežje ni povezano] – Posodobljeno 7. oktobra 2020

    Na voljo je rešitev za vdelano programsko opremo v6.6575

    Družba Sony vam s ponosom sporoča, da bo paket vdelane programske opreme v6.6575 odpravil spodaj opisano težavo.

    Priporočamo, da imate za prejem posodobitve VKLOPLJENO nastavitev Samodejni prenos prog. opreme.
    Posodobitev bo za vse primerne modele televizorjev na voljo v naslednjih tednih. 

    Vdelano programsko opremo lahko tudi prenesete in televizor posodobite prek bliskovne pomnilniške naprave USB.

    Sony vedno upošteva povratne informacije svojih strank ter stremi k novostim in splošni kakovosti svojih izdelkov.
     


    Prikazano je sporočilo o napaki omrežja ali napačen čas

    Ali je po nedavni posodobitvi televizorja prikazano sporočilo [Network not connected] (Omrežje ni povezano) in je prisoten eden ali več od naslednjih znakov?

    • Čas, prikazan na zaslonu HOME (Domov), je napačen.
    • Nekatere aplikacije morda ne delujejo, medtem ko druge delujejo normalno.
    • Stanje omrežja je "Connected, No Internet" (Povezano, ni interneta). 

    V tem primeru se morda notranja ura televizorja po posodobitvi programske opreme ne ujema z internetno uro, kar je povzročilo napako omrežja.
    To lahko odpravite tako, da nastavitev ure preklopite na "Network Time" (Omrežni čas).
     

    Kako nastavim uro na omrežni čas

    Odprite [Settings] (Nastavitve) zobec z nastavitvami → pomaknite se navzdol na [System Preferences] (Nastavitve sistema) → izberite [Date & time] (Datum in čas)→ izberite [Use Network Time] (Uporabi omrežni čas). 

    Če imate nameščene TV-programe, pa vsaj 30 sekund glejte TV-program in se nato vrnite na zaslon HOME (Domov), kjer preverite, ali je prikazan pravilni čas.

     

    Če se stanje po preizkusu te rešitve ne izboljša, se obrnite na nas (ZK) (Irska). 
     

    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite