ID članka : 00246911 / Nazadnje spremenjeno : 18.06.2020

Obvestilo o programu zamenjave za nekatere pomnilniške kartice SD serije SF-M, serije SF-M s specifikacijo TOUGH in serije SF-G s specifikacijo TOUGH

    Hvala, ker se zanimate za izdelke družbe Sony.

    Pri nekaterih pomnilniških karticah SD serije SF-M, serije SF-M s specifikacijo TOUGH in serije SF-G s specifikacijo TOUGH smo prepoznali težavo.

    Težava s podatki v načinu VSC

    Pri uporabi fotoaparata*, združljivega z načinom VSC (Video Speed Class), so lahko podatki posnetega gradiva na pomnilniški kartici poškodovani ali pa morda niso posneti optimalno.

    *Fotoaparati, združljivi z načinom VSC z V60/V90.

    Za odpravo te pomanjkljivosti izvajamo program brezplačne zamenjave prizadetih pomnilniških kartic SD.

    Velja za modele

    Kartico lahko identificirate s številko modela na sprednjem delu kartice, kot je označeno z rdečim krogom.
     

    Serija SF-M

    Opomba: Velja le za kartice, ki imajo na sprednjem delu oznako »V60«, »R:277MB/s« in »W:150MB/s«

      
    • SF-M64
    • SF-M128
    • SF-M256


    Serija SF-M s specifikacijo TOUGH

      
    • SF-M64T
    • SF-M128T
    • SF-M256T


    Serija SF-G s specifikacijo TOUGH

      
    • SF-G32T
    • SF-G64T
    • SF-G128T

     

    Kako preveriti, ali ta težava vpliva na vašo kartico

    Serija SF-M

    1. Preverite, ali imate ustrezno kartico. Kartice serije SF-M lahko prepoznate z oznakami V60, R:277MB/s in W:150MB/s, natisnjenimi na sprednjem delu.
    2. Na zadnjem delu kartice poglejte, ali je v spodnjem levem kotu videti zvezdasto oznako/zvezdico (*).
      1. Če je odgovor DA, ta težava ne vpliva na vašo kartico.
      2. Če je odgovor NE, ta težava vpliva na vašo kartico.

    Prizadeta kartica

    Prizadeta kartica

    Kartica ni prizadeta

     

    Serija SF-M s specifikacijo TOUGH

    1. Na zadnjem delu kartice poglejte, ali je v spodnjem levem kotu videti zvezdasto oznako/zvezdico (*).
      1. Če je odgovor DA, ta težava ne vpliva na vašo kartico.
      2. Če je odgovor NE, ta težava vpliva na vašo kartico.

    Prizadeta kartica

    Kartica ni prizadeta

     

    Serija SF-G s specifikacijo TOUGH

    Ali težava vpliva na vašo kartico ali ne, lahko preverite na dva načina.

    1. Na zadnjem delu kartice poglejte, ali je v spodnjem levem kotu videti zvezdasto oznako/zvezdico (*).

    a. Če je odgovor DA, ta težava ne vpliva na vašo kartico.
    b. Če je odgovor NE, glejte ta korak.

    2. Preverite, ali se alfanumerična koda na zadnjem delu kartice začne s TV ali TR.

    a. Če se alfanumerična koda začne s TR, ta težava ne vpliva na vašo kartico.
    b. Če se alfanumerična koda začne s TV, ta težava vpliva na vašo kartico.

    Prizadeta kartica

    Kartica ni prizadeta

    Kartica ni prizadeta

     

    Brezplačne zamenjave prizadetih kartic SD ponujamo od 18. junija 2020 do 31. marca 2022.

    Preko tega obrazca lahko zahtevate zamenjavo SD kartice.

    POMEMBNO: Vsebin s prizadete pomnilniške kartice SD ne moremo prenašati na zamenjano kartico. Preden pošljete kartico, da vam jo zamenjamo, ustvarite varnostno kopijo vsebine v računalniku ali na drugi pomnilniški napravi.

    *Trenutna situacija z boleznijo COVID-19 bo morda vplivala na nekatere naše storitve. Čeprav se trudimo, da do tega ne bi prišlo, lahko pride do zamud. Opravičujemo se vam za morebitne neprijetnosti ter se vam zahvaljujemo za razumevanje v teh težkih časih.

    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite