ID članka : 00254040 / Nazadnje spremenjeno : 19.11.2020

Sporočilo o brezplačni menjavi neustreznih naglavnih kompletov WI-SP510 s serijsko številko – 19. november 2020

    Spoštovani kupci izdelkov Sony,

    Zahvaljujemo se za vaše zanimanje za izdelke Sony.

    Opozorjeni smo bili, da se pri nekaterih izdelkih WI-SP510 pojavljajo težave, ki ne omogočajo vklopa naprave. Vzrok za težavo je lahko korozija zaradi vode.

    Za odpravljanje te težave se je podjetje Sony odločilo podaljšati garancijo prizadetih izdelkov WI-SP510 do 30. novembra 2021. Če vaš naglavni komplet sodi med potrjene prizadete izdelke, kot je razvidno iz njegove serijske številke, in ste na to težavo naleteli, lahko zamenjate svoj prizadeti izdelek WI-SP510. Preverite, ali vaš izdelek izpolnjuje kriterije upravičenosti, ki so navedeni spodaj.

    Opravičujemo se vam za morebitne nevšečnosti in se vam zahvaljujemo za razumevanje.

    Upravičenost do menjave

    Veljavno ime modela

    WI-SP510 

    Zadevne serijske številke 

    Ta pojav lahko potencialno vpliva samo na omejeno število naglavnih kompletov WI-SP510, ki jih je mogoče zamenjati brezplačno. Če ste zaznali to težavo, vnesite serijsko številko izdelka v orodje za preverjanje serijske številke, da preverite, ali ste upravičeni do zamenjave izdelka. 

    Če je vaš izdelek WI-SP510 med prizadetimi modeli, ga lahko zamenjate v trgovini, kjer ste ga kupili. Če to ni mogoče, se bo pod orodjem za preverjanje veljavnosti prikazal iskalnik trgovin z navodili do najbližje trgovine, kjer lahko izdelek zamenjate.  

    Kako preverite ime modela in serijsko število naglavnega kompleta?

    Ime modela je navedeno na vgrajeni bateriji za ponovno polnjenje.

    Serijska številka je natisnjena na desni enoti (R) naglavnega kompleta in je vidna, če odstranite konico ušesnega čepka in podporni lok.

     

    Obdobje za prijavo v program brezplačne menjave.

    Program brezžične menjave traja do 30. novembra 2021.

    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite