ID članka : 00255768 / Nazadnje spremenjeno : 01.06.2021

Previdnostni ukrepi zaradi koronavirusa

    Zaradi izbruha koronavirusa (COVID-19) smo sprejeli preventivne ukrepe, s katerimi želimo zavarovati zdravje naših zaposlenih v službah za podporo, servis in distribucijo. Kako lahko to vpliva na vas:

    • Zaposleni v našem klicnem centru vam trenutno pomagajo iz svojih domov. Morda bo čas povezovanja daljši, lahko boste slišali kakšne zvoke iz ozadja ali pa bo kakovost klica nekoliko slabša.
    • Če ste zaprosili za popravilo izdelka ali potrebujete popravilo, upoštevajte, da bo delo lokalnih pooblaščenih servisnih centrov in povezanih logističnih služb morda ovirano.

    Lahko pa nam pošljete elektronsko pošto ali pa na strani za podporo poiščete navodila za odpravljanje težav za vaš izdelek.

    Zahvaljujemo se vam za razumevanje. Ostanite zdravi v teh težkih časih.

    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite