Dobrodošli v promocijo vloga (01.04.2023 - 30.06.2024)
1. Kako lahko sodelujem v tej promociji?
2. Kaj ustreza dokazilo o nakupu?
3. Kateri format priponke ustreza kriterijem za registracijo? (missing restriction part)
5. Nisem prejel e-poštnega sporočila o stanju svoje prijave, kako lahko spremljam vaš napredek?
6. Ne morem se registrirati. Kaj lahko storim?
7. Registriral sem fotoaparat, vendar nisem prejel kode kupona. Kaj naj storim?
1. Kako lahko sodelujem v tej promociji?
STEP 1
Kupite upravičen fotoaparat do 31. 3. 2024 (vključno), registrirajte svoj upravičen fotoaparat na portalu My Sony med 1. 4. 2023 in 15. 6. 2024 (vključno) in prejmite 3 kode kuponov, da lahko zahtevate povračilo denarja, ko kupite upravičen objektiv in/ali dodatno opremo med 1. 4. 2023 in 30. 6. 2024 (vključno) pri sodelujočem prodajalcu.
STEP 2
Vstopite na spletno mesto kampanje in kliknite gumb »Zahtevaj«, da se registrirate. Terjatve je treba oddati prek spleta od datuma nakupa do 31.08.2024, sicer ne bodo sprejete.
Opomba: Zahtevki so lahko vneseni med 01.05.2023 – 31.08.2024.
STEP 3
Prijavite se ali ustvarite svoj račun MySony in izpolnite obrazec promocije z naslednjimi podatki:
· Informacije o izdelku Lens: model, serijska številka, edinstvena koda kupona, prejeta prek storitve My Sony, datum nakupa in prodajalec
· Vaši osebni podatki: ime, elektronski naslov, poštni naslov, podatki o banki in telefonska številka
· Vaše dokazilo o nakupu objektiva
(i) Fotografija modela in serijske številke objektiva v promociji IN bele nalepke, ki kažejo črtne kode na embalaži izdelka IN/ALI fotografije in serijske številke kupljene upravičene dodatne opreme v originalni embalaži. (ii) Kopija vašega originalnega računa/fakture za nakup promocijskega objektiva in/ali dodatne opreme jasno kaže ime prodajalca, ime izdelka in datum nakupa. (iii) Veljavna koda kupona.
Po vnosu teh podatkov kliknite na “Pošlji”.
STEP 4
Ko ste poslali svoj obrazec, boste preusmerjeni na potrditveno stran in na svoj e-naslov boste prejeli e-pošto, ki potrjuje vašo registracijo. Vaša registracijska koda je 8-mestna številka, ki bo prikazana v predmetni vrstici e-pošte. Ta koda bo služila tudi kot referenčna številka v primeru, da boste imeli vprašanja o promociji.
STEP 5
Če vaš zahtevek utreza vsem pogojem in določilom promocije boste povračilo denarja prejeli v roku 28 dni. Če želite več informacij o vašem oddanem zahtevku kliknite na link: status mojega zahtevka na strani promocije
2. Kaj ustreza dokazilo o nakupu?
Ustrezno dokazilo o nakupu mora vsebovati:
1- Ime trgovca
2- Datum nakupa
3- Podatki o izdelku
4- DDV številka
Vaš zahtevek bo zavrnjen, če ne bodo priložena vsa zgoraj navedena dokazila.
3. Kateri format priponke ustreza kriterijem za registracijo?
Vaša datoteka ne sme niti večja od 5MB. Naložite lahko formate: JPEG, JPG, PNG in PDF
4. Izdelek sem kupil par tednov nazaj pred promocijo. Ali lahko Sony naredi izjemo in sprejme moj zahtevek za povračilo denarja?
Sony lahko upošteva samo izdelke, ki so kupljeni v časovnem okviru in ustrezajo kriterijam promocije.
5. Nisem prejel e-poštnega sporočila o stanju svoje prijave, kako lahko spremljam vaš napredek?
Po uspešni oddaji zahtevka boste prejeli potrditveno avtomatizirano sporočilo. Če bomo potrebovali od vas dodatne informacije vam bomo to sporočili v drugem e-sporočilu. Preverite vaš folder za Junk in Spam. Link v e-pošti lahko uporabite če boste želeli slediti vašemu zahtevku prek ID, ki ste ga prejeli v elektronskem sporočilu.
6. Ne morem se registrirati. Kaj lahko storim?
Kontaktirajte našo podporo na linku za pomoč pri registraciji ali pri morebitnih težavah pri sami registraciji.
7. Registriral sem fotoaparat, vendar nisem prejel kode kupona. Kaj naj storim?
Če ste nova stranka, se prepričajte, da ste registrirali primerno kamero na My Sony med 01.04.2023 in 15.06.2024. Datum nakupa te kamere naj bo med 01.04.2023 in 31.03.2024.
Če ste obstoječa stranka in ste upravičeno kamero registrirali pred 01.04.2023, vendar v zadnjih 12 mesecih niste registrirali nakupa objektiva pri Sonyju, bi morali do 30.04.2023 prejeti e-poštno sporočilo podjetja My Sony z osebnimi kodami.
Če niste prejeli nobenega e-poštnega sporočila, preverite mapo z vsiljeno pošto.