ID članka : S700024979 / Nazadnje spremenjeno : 12.07.2018

Kako odpraviti težave z branjem in zapisovanjem plošč CD/DVD/Blu-ray

    Ta članek vam bo pomagal analizirati težave z optičnimi ploščami in vas bo vodil do rešitve.

    ocena težavnosti Ocena težavnosti:
    Srednja
    potreben čas Potreben čas:
    15-60 minut


    Ker je lahko več vzrokov za težave z branjem/zapisovanjem optičnih pogonov, preberite naslednji seznam predlogov.  

    Zaženite orodje za samodejno odpravljanje težav Microsoft

    To bo ugotovilo, ali gre za težavo programske opreme v povezavi s konfiguracijo Windows in jo hkrati odpravilo.
    Orodje je na voljo na spletni strani Microsoft.

    Praske/umazanija

    Če je problem zgolj plošča, jo preglejte glede prask ali umazanije.  Uporabite pripomoček za čiščenje ali odpravljanje prask, če je ta na voljo, in poskusite znova.   Preizkusite ploščo na drugem pogonu, če je to možno.

    Preverite združljivost

    Preverite spletnetehnične specifikacije vašega računalnika VAIO in se prepričajte, da je optični pogon združljiv z vrsto plošče, ki jo uporabljate.

    Preverite razpoložljivost posodobitve vgrajene programske opreme

    Na našem spletnem mestu s prenosi za vaš model računalnika VAIO preverite, ali je na voljo posodobitev vdelane programske opreme za optični pogon vašega računalnika VAIO.  

    Opozorilo:  na enem modelu računalnika VAIO so lahko nameščeni različni modeli optičnih pogonov. Pred namestitvijo posodobitve vdelane programske opreme preverite v Upravitelju naprav, ali je posodobitev primerna za vaš model.

    Očistite optični pogon  

    Plošče za čiščenje pogonov (plošče z majhnimi ščetkami na dnu) so na voljo v večini prodajaln z elektroniko ali hifi opremo.

    Uporabite obnovitev sistema

    Če se je težava pojavila nedavno, obnovite stanje vašega sistema na dan, preden se je težava pojavila.
    [addlink]

    Odstranite najnovejšo programsko opremo

    Če ste pred kratkim namestili novo programsko opremo, ki je povezana z branjem ali zapisovanjem plošč, jo odstranite.

    Znova dodajte pogon v Upravitelju naprav:

    Odprite Upravitelja naprav, izberite vsak naveden optični pogon in ga odstranite.
    Odstranjevanje optičnega pogona
    Ko boste odstranili vse navedene optične pogone, znova zaženite računalnik VAIO.

    Opomba:  optični pogon vedno uporablja priložen gonilnik Windows.  Gonilnik za optični pogon ni na voljo za prenos.
    Morda je na voljo posodobitev vdelane programske opreme.  Pred prenosom posodobitve vdelane programske opreme preverite v Upravitelju naprav, ali je razpoložljiva vdelana programska oprema primerna za vašo konfiguracijo.

    Uporabite disk za obnovitev sistema

    Preverite, ali se računalnik VAIO zažene z diska za obnovitev sistema (ali drugega zagonskega diska).
    Če ste diske za obnovitev že ustvarili, vstavite prvi disk v optični pogon in znova zaženite računalnik VAIO.  Če vaš optični pogon deluje, se bo sistem zagnal v disku za obnovitev.

    Opozorilo:  če v meniju izberete možnost popolne obnove sistema, bo povrnjeno originalno stanje sistema in podatki bodo izgubljeni.

    Popolna obnova sistema

    Če je možen zagon z zagonskega diska, vendar težave ni mogoče odpraviti v operacijskem sistemu Windows, je morda priporočljiva popolna obnova sistema.  [addlink]

    Dodatni koraki

    Če noben izmer zgoraj navedenih predlogov ne odpravi težave, preverite druge članke, ki so povezani z vašo težavo.  Če ne najdete nobenega, lahko kontaktirate naše servise za dodatno podporo.

    Prosili vas bomo za naslednje informacije:
    • vse podrobnosti o težavi (vrsta diska, sporočilo o napaki, ...),
    • v primeru težav z zapisovanjem diskov, katere znamke ste poskusili,
    • kateri model pogona je nameščen na vašem računalniku VAIO in ali  je bila uporabljena posodobitev vdelane programske opreme,
    • se je v katerem izmed zgoraj navedenih korakov za odpravljanje težav pojavila težava.
    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite