ID članka : S700025007 / Nazadnje spremenjeno : 12.07.2018

Moj tablični računalnik se ne vklopi ali se ne obnaša, kot pričakovano

    Moj tablični računalnik se ne vklopi ali se ne obnaša, kot pričakovano

    Če se vaš tablični računalnik Sony Tablet ne vklopi, zamrzne ali se nenavadno obnaša, glejte poglavje v nadaljevanju, ki najbolje opisuje vašo težavo.
    1. Moj tablični računalnik se ne vklopi
    2. Moj tablični računalnik zamrzne
    3. Mojega tabličnega računalnika ni mogoče izklopiti
    Če nobena od teh možnosti ne velja za vašo težavo ali ne reši vaše težave, glejte zadnje poglavje:
    1. Kdaj in kako izvesti ponastavitev na tovarniške nastavitve

    1. Moj tablični računalnik se ne vklopi

    1. Tablični računalnik mora biti priključen na napajanje.
    2. Preverite, ali indikatorska lučka za polnjenje na tabličnem računalniku (med gumboma za vklop/izklop in povečanje glasnosti)  SVETI.
      Če indikatorska lučka za polnjenje ne sveti, potem ni zagotovljeno napajanje tabličnega računalnika.
      1. Preverite, ali je priključek varno priključen na tablični računalnik. To storite tako, da ga izključite, pregledate, če je umazan, in ga znova priključite. (Po 15-20 minutah polnjenja se mora polnilnik nekoliko segreti.)
      2. Tablični računalnik mora biti priključen neposredno na napajalnik, ki je priložen napravi; ne uporabljajte vrat USB računalnika.
    3. Pritisnite gumb za vklop/izklop.
    4. Če se tablični računalnik kljub temu ne vklopi, 
      1. pritisnite in držite gumb za vklop/izklop za 10-15 sekund (LED-lučka 1-2-krat utripne),
      2. znova pritisnite gumb za vklop/izklop.
    5. Če težava ni odpravljena, bo morda potrebno popravilo. Kontaktirajte nas.

    2. Moj tablični računalnik zamrzne

    1. Pritisnite in držite gumb za vklop/izklop za približno 10-15 sekund, da se tablični računalnik izklopi.
      Opomba: neshranjeni podatki bodo izgubljeni.
    2. Znova pritisnite gumb za vklop/izklop.
    3. Če vaš tablični računalnik znova zamrzne, bodite pozorni na program, ki sta ga v tem trenutku uporabljali.
    4. Preverite, ali so za program v trgovini Google Play na voljo posodobitve.
      1. Tapnite Programi & Pripomočki, potem tapnite Trgovina Play.
      2. Tapnite ikono Nameščeno v desnem kotu zgoraj.
      3. Navedeni so vsi programi, ki so povezani z vašim računom Google, razpoložljive posodobitve pa so označene levo zgoraj. 
      4. Namestite posodobitve in poskusite znova.
    5. Preverite, ali je program izrecno označen kot združljiv z vašim tabličnim računalnikom Sony Tablet oz. ali je vsaj združljiv s tabličnimi napravami, ki uporabljajo operacijski sistem Android 4.0. Trgovina Play je na voljo različnim tipom naprav in vsi programi morda niso združljivi z vsemi napravami.
    6. Razmislite o ponastavitvi na tovarniške nastavitve, da ponastavite prvotne nastavitve tabličnega računalnika.

    3. Mojega tabličnega računalnika ni mogoče izklopiti

    1. Pritisnite in držite gumb za vklop/izklop za približno 10-15 sekund, da izklopite tablični računalnik.
      Opomba: neshranjeni podatki bodo izgubljeni.

    4. Kdaj in kako izvesti ponastavitev na tovarniške nastavitve

    Če se tablični računalnik Sony Tablet obnaša nenavadno in težave ni mogoče odpraviti s prej opisanimi postopki, izvedite ponastavitev na tovarniške nastavitve.
    1. Vklopite tablični računalnik
    2. Ko se prikaže začetni zaslon, tapnite Programi & Pripomočki v desnem kotu zgoraj.
    3. Tapnite Nastavitve in nato Izdelaj varnostno kopijo in ponastavi.
    4. Omogočite možnosti za varnostno kopiranje, ki jih potrebujete, npr. Varnostno kopiraj moje podatke in Samodejna obnovitev.
    5. Tapnite Ponastavitev na tovarniške nastavitve.



    6. Preden nadaljujete, se prepričajte, da imate podatke, kot npr. vaš račun Google, vaše brezžično omrežje in podobne nastavitve, shranjene drugje.
    7. Za nadaljevanje tapnite Ponastavi tablični računalnik.
    8. Tapnite Izbriši vse, da potrdite brisanje podatkov.
    9. Čez nekaj sekund se bo tablični računalnik izklopil.
    10. Sledite čarovniku za zagon.
    11. Tapnite Trgovina Play in znova namestite programe, ki jih želite še naprej uporabljati.
     
    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite