Moj tablični računalnik se ne vklopi ali se ne obnaša, kot pričakovano
Če se vaš tablični računalnik Sony Tablet ne vklopi, zamrzne ali se nenavadno obnaša, glejte poglavje v nadaljevanju, ki najbolje opisuje vašo težavo.
- Moj tablični računalnik se ne vklopi
- Moj tablični računalnik zamrzne
- Mojega tabličnega računalnika ni mogoče izklopiti
Če nobena od teh možnosti ne velja za vašo težavo ali ne reši vaše težave, glejte zadnje poglavje:
- Kdaj in kako izvesti ponastavitev na tovarniške nastavitve
1. Moj tablični računalnik se ne vklopi
- Tablični računalnik mora biti priključen na napajanje.
- Preverite, ali indikatorska lučka za polnjenje na tabličnem računalniku (med gumboma za vklop/izklop in povečanje glasnosti) SVETI.
Če indikatorska lučka za polnjenje ne sveti, potem ni zagotovljeno napajanje tabličnega računalnika. - Preverite, ali je priključek varno priključen na tablični računalnik. To storite tako, da ga izključite, pregledate, če je umazan, in ga znova priključite. (Po 15-20 minutah polnjenja se mora polnilnik nekoliko segreti.)
- Tablični računalnik mora biti priključen neposredno na napajalnik, ki je priložen napravi; ne uporabljajte vrat USB računalnika.
- Pritisnite gumb za vklop/izklop.

- Če se tablični računalnik kljub temu ne vklopi,
- pritisnite in držite gumb za vklop/izklop za 10-15 sekund (LED-lučka 1-2-krat utripne),
- znova pritisnite gumb za vklop/izklop.
- Če težava ni odpravljena, bo morda potrebno popravilo. Kontaktirajte nas.
2. Moj tablični računalnik zamrzne
- Pritisnite in držite gumb za vklop/izklop za približno 10-15 sekund, da se tablični računalnik izklopi.
Opomba: neshranjeni podatki bodo izgubljeni.
- Znova pritisnite gumb za vklop/izklop.
- Če vaš tablični računalnik znova zamrzne, bodite pozorni na program, ki sta ga v tem trenutku uporabljali.
- Preverite, ali so za program v trgovini Google Play na voljo posodobitve.
- Tapnite Programi & Pripomočki, potem tapnite Trgovina Play.
- Tapnite ikono Nameščeno v desnem kotu zgoraj.

- Navedeni so vsi programi, ki so povezani z vašim računom Google, razpoložljive posodobitve pa so označene levo zgoraj.
- Namestite posodobitve in poskusite znova.
- Preverite, ali je program izrecno označen kot združljiv z vašim tabličnim računalnikom Sony Tablet oz. ali je vsaj združljiv s tabličnimi napravami, ki uporabljajo operacijski sistem Android 4.0. Trgovina Play je na voljo različnim tipom naprav in vsi programi morda niso združljivi z vsemi napravami.
- Razmislite o ponastavitvi na tovarniške nastavitve, da ponastavite prvotne nastavitve tabličnega računalnika.
3. Mojega tabličnega računalnika ni mogoče izklopiti
- Pritisnite in držite gumb za vklop/izklop za približno 10-15 sekund, da izklopite tablični računalnik.
Opomba: neshranjeni podatki bodo izgubljeni.
4. Kdaj in kako izvesti ponastavitev na tovarniške nastavitve
Če se tablični računalnik Sony Tablet obnaša nenavadno in težave ni mogoče odpraviti s prej opisanimi postopki, izvedite ponastavitev na tovarniške nastavitve.
- Vklopite tablični računalnik.
- Ko se prikaže začetni zaslon, tapnite Programi & Pripomočki v desnem kotu zgoraj.
- Tapnite Nastavitve in nato Izdelaj varnostno kopijo in ponastavi.
- Omogočite možnosti za varnostno kopiranje, ki jih potrebujete, npr. Varnostno kopiraj moje podatke in Samodejna obnovitev.
- Tapnite Ponastavitev na tovarniške nastavitve.

- Preden nadaljujete, se prepričajte, da imate podatke, kot npr. vaš račun Google, vaše brezžično omrežje in podobne nastavitve, shranjene drugje.
- Za nadaljevanje tapnite Ponastavi tablični računalnik.
- Tapnite Izbriši vse, da potrdite brisanje podatkov.
- Čez nekaj sekund se bo tablični računalnik izklopil.
- Sledite čarovniku za zagon.
- Tapnite Trgovina Play in znova namestite programe, ki jih želite še naprej uporabljati.