Primerni modeli

Te informacije so za naslednje modele:

  • KDL-49WE753
  • KDL-43WE753
  • KDL-49WE663
  • KDL-49WE665
  • KDL-40WE663
  • KDL-32WE613
  • KDL-49WE755
  • KDL-43WE755
  • KDL-40WE665
  • KDL-32WE615
  • KDL-49WE750
  • KDL-43WE750
  • KDL-49WE660
  • KDL-40WE660
  • KDL-32WE610
  • KDL-49WE754
  • KDL-43WE754

O tem prenosu

Prednosti in izboljšave v primerjavi z najnovejšo posodobitvijo

  • Izboljša uporabniški vmesnik Home screen (Domači zaslon) (samo Rusija, Kazahstan in Ukrajina)
  • Izboljša funkcionalnost premikanja po brskalniku ob uporabi gumbov CH+/- na daljinskem upravljalniku.
  • Podpira tipkovnici USB in QWERTY.
  • Podpira Dolby AC-4 Audio Dialog Enhancer.
  • V meni televizorja za podporo strankam doda vgrajen Vodnik za pomoč/pravne informacije.
  • Razreši težavo, kadar se televizor ne more povezati z internetnimi storitvami (Napaka 2200).
  • Razreši težavo, kjer pride do napak z zvočno uskladitvijo pri uporabi aplikacij za pretakanje, ko je televizor priključen na zunanji zvočniški modul.
  • Razreši težavo, kadar YouTube ne more začeti/nadaljevati predvajanja in ostane na zaslonu za nalaganje.
  • Razreši težavo, kjer se stereo zvok sliši le na levem kanalu televizijskega zvočnika

Pretekle prednosti in izboljšave

V tej posodobitvi so vključene naslednje prednosti in izboljšave.

  • Odpravlja težavo, ko se televizor ne more povezati z internetom prek omrežja Wi-Fi.
  • Odpravlja težavo, ko priključek USB ne deluje.
  • Odpravlja težavo, ko aplikacije ne delujejo ali aplikacije niso prikazane na televizorju.
  • Odpravlja težavo, ko televizor ne predvaja videoposnetkov v aplikaciji za videoposnetke Amazon in je prikazano naslednje sporočilo: "Insufficient bandwidth" (Nezadostna pasovna širina)
  • Predstavlja Freeview Play EPG (samo Združeno kraljestvo)
  • Odpravlja težavo, ko se televizor po vklopu iz stanja pripravljenosti ne more povezati z dostopovno točko Wi-Fi.
  • Odpravlja težavo, ko se jezik vmesnika aplikacije YouTube ne ujema z jezikom, izbranim v televizorju.
  • Odpravlja težavo, ko se televizor pri gledanju satelitskega kanala PMC nenehno ponovno zaganja.
  • Odpravlja težavo s predvajanjem storitve Netflix, ki se pojavijo po gledanju aplikacije All4.
  • Izboljša stabilnost aplikacije Amazon Video (le v Združenem kraljestvu in Nemčiji).
  • Odpravi težavo, ko televizor pri prenašanju slik iz fotoaparata ILCE-6300 prek povezave Wi-Fi Direct ne more prikazati slik
  • Odpravi težavo, ko se ob zagonu internetnih storitev pojavi sporočilo Pravilnik o zasebnosti
  • Odpravi težavo, ko se videoposnetki YouTube ne morejo naložiti
  • Odpravi težavo, ko daljinski upravljalnik neha delovati po izklopu/vklopu funkcije Wi-Fi
  • Odpravi težavo, ko televizor zamrzne po priključitvi naprave USB, ki uporablja protokol MTP
  • Odpravi težavo, ko se jezik vmesnika aplikacije YouTube ne ujema z jezikom, izbranim v televizorju
  • Izboljša delovanje in stabilnost splošnega delovanja uporabniškega vmesnika
  • Izboljša splošno delovanje televizorja
  • Odpravlja težavo, ko televizor ne najde določenih storitev DVB-T2 PLP1.
  • Odpravlja težavo, ko se televizor pri gledanju določenih kanalov DVB-T2 nenehno ponovno zaganja.
  • Odpravlja težave z jezikom v aplikaciji YouTube.
  • Odpravlja težave, ko nastavljanje glasnosti med uporabo aplikacij IPTV ne deluje.
  • Izboljša splošno zmogljivost in stabilnost televizorja.
  • Izboljša povezljivost Wi-Fi televizorja
  • Izboljša funkcionalnost spletnega brskalnika

Omejitve

  • Samo za televizorje, ki so naprodaj v Evropi. Vsi modeli niso na voljo v vseh državah.

Priprava

>>> POMEMBNO: Ta posodobitev vdelane programske opreme zahteva, da imate v televizorju nameščeno različico "v8.233" ali "v8.235". Če je številka različice nižja od "v8.233", namestite različico "v8.235" z razdelka za prenos na strani modela, preden namestite različico "v8.414". <<<

Preverite različico programske opreme

Vaša programska oprema je morda že posodobljena. Če niste prepričani, lahko enostavno preverite, katero različico programske opreme imate; sledite navodilom:

  1. Vklopite televizor in pritisnite gumb [HOME] (Domov) na daljinskem upravljalniku, da prikažete začetni meni.
  2. Poiščite možnost [Nastavitve] in pritisnite [Enter].
  3. Poiščite možnost [Customer Support] (Podpora za stranke) in pritisnite [Enter].
  4. V zgornjem desnem kotu zaslona se prikažeta model in različica programske opreme: "v8.414".
    - Če je številka različice nižja od "v8.233", namestite različico "v8.235" iz razdelka za prenos na strani modela, preden namestite različico "v8.414".
    - Če je številka različice "v8.233" ali "v8.235", jo nadgradite neposredno na "v8.414".
    - Če je številka različice "v8.414" ali višja, že imate najnovejšo različico vdelane programske opreme.

Na televizorju BRAVIA lahko vdelano programsko opremo posodobite na 2 načina:

  • Z uporabo funkcije "Samodejni prenos prog. opreme" (priporočljivo)
  • Z uporabo pomnilniške naprave USB
Z uporabo funkcije "Samodejni prenos prog. opreme" (priporočljivo):
Podjetje Sony zagotavlja posodobitve programske opreme z namenom, da bi izboljšali funkcije in uporabnikom zagotovili najboljšo televizijsko izkušnjo. Posodobitve programske opreme najlažje prejmete tako, da jih s televizorjem prenesete prek interneta.
OPOMBA: Prepričajte se, da je funkcija "Samodejni prenos prog. opreme" omogočena. (Ta nastavitev je privzeto omogočena.)

  1. Na daljinskem upravljalniku pritisnite gumb [HOME] (Domov).
  2. Izberite možnost [Nastavitve] in pritisnite [Enter].
  3. Izberite [Customer Support] (Podpora za stranke) in pritisnite [Enter].
  4. Izberite [Samodejni prenos prog. opreme].
  5. Za samodejni prenos programske opreme izberite možnost [On] (Vklop). Če želite ga onemogočiti, izberite možnost [Off] (Izklop).

POMEMBNO: Razdelki "Sistemske zahteve", "Informacije o datoteki", "Prenos" in "Namestitev" so povezani s postopkom posodobitve s pomnilniško napravo USB. Če ste posodabljanje končali z uporabo funkcije "Samodejni prenos prog. opreme", te razdelke prezrite.

Za druga vprašanja o odpravljanju težav si oglejte razdelek "Vprašanja in odgovori" na Sonyjevi strani za podporo.


Z uporabo pomnilniške naprave USB:

Programsko opremo lahko posodobite z uporabo pomnilniške naprave USB. Če nimate internetne povezave ali če funkcija "Samodejni prenos prog. opreme" ne uspe prenesti posodobitev, jih lahko prenesete z uporabo pomnilniške naprave USB, kot je opisano spodaj.

Sistemske zahteve

Kaj potrebujete

  • računalnik z dostopom do interneta
  • pomnilniško napravo USB

Informacije o datoteki

Ime datoteke

  • Posodobitev vdelane programske opreme na različico v8.414 za televizor

Ime datoteke Zip

  • sony_tvupdate_2017_8414_enf_auth.zip

Različica datoteke

  • 8.414

Velikost datoteke

  • 264 651 841 bajtov

Datum izdaje

  • 23-05-2018

Prenesi

Pomembno obvestilo

  • Natančno preberite navodila, saj se lahko sicer zgodi, da se bo televizor prenehal odzivati oz. ga bo treba popraviti.
  • Med posodobitvijo ne izklopite televizorja in ga ne odklopite z vira napajanja.
  • Ne pritiskajte nobenih gumbov, razen tistih, ki so omenjeni v navodilih.
  • Zaustavite vsakršno snemanje, preden začnete posodabljati vdelano programsko opremo. (Le za modele, ki omogočajo snemanje na trdi disk USB.)

Kako prenesti posodobitev

Pred namestitvijo posodobitve jo boste morali prenesti iz interneta in jo shraniti v pomnilniško napravo USB.

  1. Posodobitveno datoteko prenesite v računalnik.
    1. Na vrhu strani kliknite gumb [Download] (Prenos), nato preberite in sprejmite določila in pogoje.
    2. Za prenos posodobitvene datoteke v računalnik kliknite gumb [Download] (Prenos) na dnu strani.
  2. Preverite ime in velikost posodobitvene datoteke.
    1. Pojdite v mapo, kamor se je prenesla datoteka.
    2. Preverite, ali velikost datoteke "sony_tvupdate_2017_8414_enf_auth.zip" znaša "264 651 841" bajtov.
      OPOMBA: Za računalnik Windows v razdelku Lastnosti preverite "Velikost" namesto "Velikost na disku".
  3. Razširite preneseno datoteko.
    Ko ste preneseno datoteko razširili, boste našli mapo "sony_dtv02B40B0AB4BE_00100100".
  4. V računalnik vstavite pomnilniško napravo USB.
  5. Mapo "sony_dtv02B40B0AB4BE_00100100" kopirajte ali povlecite in spustite v korensko mapo v pomnilniški napravi USB.
    OPOMBA: "Korenska mapa" je prva oziroma najvišja mapa v pomnilniški napravi, ki vsebuje vse preostale mape.
  6. Iz računalnika odstranite pomnilniško napravo USB in nadaljujte z naslednjim razdelkom.

Namesti

1. korak: Namestite posodobitev

Ko ste posodobitveno datoteko prenesli in pripravili pomnilniško napravo USB, jo lahko namestite v televizor. Postopek lahko traja od 15 do 30 minut, televizor pa se bo med nameščanjem izklopil, preden se bo znova vklopil. Sledite preprostim spodnjim korakom:

  1. Vklopite televizor.
  2. Prepričajte se, da v televizorju ni nobene pomnilniške naprave USB.
  3. Vstavite pomnilniško napravo USB, ki vsebuje mapo "sony_dtv02B40B0AB4BE_00100100", v vrata USB televizorja.
    OPOMBA: Pri televizorju z več vrati USB, lahko uporabite katerakoli.
  4. Če želite odpreti začetni meni, pritisnite možnost [HOME] (Domov) na daljinskem upravljalniku.
  5. Poiščite kategorijo [Nastavitve] in pritisnite [Enter], da jo izberete.
  6. Poiščite in izberite možnost [Customer Support] (Podpora za stranke).
  7. Poiščite in izberite možnost [Posod. prog. opreme] in nato izberite možnost [USB].
  8. Na zaslonu televizorja se bo prikazala vrsta različnih sporočil; upoštevajte navodila na zaslonu.
  9. Začelo se bo posodabljanje in na sprednji plošči televizorja bo začela utripati oranžna lučka LED.
    OPOZORILO: Med nameščanjem programske opreme ne smete:
    • odstraniti pomnilniške naprave USB
    • izklopiti televizorja
    • odklopiti televizorja z vira napajanja
  10. Ko se na televizorju prikaže sporočilo "Firmware update complete" (Posodobitev vdelane programske opreme je končana), se bo televizor izklopil in nato ponovno zagnal ter dokončal posodobitve. Ne odstranite USB-naprave in ne izklopite televizorja.
  11. Ko se televizor ponovno vklopi, odstranite pomnilniško napravo USB iz vrat USB.

2. korak: Preverite, ali je posodobitev uspela

V razdelku Preverite trenutno različico programske opreme preverite, ali je bila posodobitev uspešno nameščena.

  • Če je številka različice "v8.414" ali večja, je bila posodobitev programske opreme uspešna.
  • Če številka različice ni "v8.414" ali večja, posodobitev še enkrat prenesite in namestite.

Vprašanja in odgovori

Morebitna težava med posodobitvijo

Potrebujete več informacij? Za več informacij o posodabljanju programske opreme iz interneta si oglejte seznam pogosto zastavljenih vprašanj:

  • Ali se bodo ob posodobitvi izbrisale moje osebne nastavitve?
    Ne, vse vaše osebne nastavitve bodo ohranjene.

  • Ali lahko namestim starejšo različico programske opreme?
    Ne. Da si zagotovite optimalno zmogljivost televizorja, ne morete namestiti starejše različice programske opreme: najnovejša različica programske opreme vsebuje vse prednosti in izboljšave prejšnje različice.

  • Ali je za televizor običajno, da se med posodabljanjem izklopi?
    Normalno je, da se televizor med postopkom posodobitve ponovno zažene. Televizor med nameščanjem nove programske opreme za ponovni zagon porabi več časa.

Kaj storiti, če imate težave s posodabljanjem vdelane programske opreme televizorja iz interneta?

Če se na TV-zaslonu prikaže eno izmed obvestil "An error occurred during the software update" (Med posodabljanjem programske opreme je prišlo do napake) ali "Software cannot be updated using this USB device" (Programske opreme ni mogoče posodobiti z uporabo te pomnilniške naprave USB), sledite naslednjim navodilom:

  1. Preverite, ali pomnilniška naprava USB deluje pravilno. Če deluje pravilno, poskusite znova prenesti posodobitveno datoteko.
  2. Televizor izklopite s pritiskom gumba za vklop/izklop na televizorju.
  3. Vnovič pritisnite gumb za vklop/izklop in nadaljujte s postopkom namestitve.

Če se na TV-zaslonu prikaže obvestilo "No newer version of the TV software was found" (Novejše različice programske opreme ni mogoče najti), je najnovejša različica že nameščena in posodobitev ni potrebna.

Za druga vprašanja o odpravljanju težav si oglejte razdelek "Vprašanja in odgovori" na Sonyjevi strani za podporo.

  • Registrirajte izdelek

    Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

  • Skupnost Sony

    Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

  • Stik s podporo

    Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

  • Popravila in garancija

    Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite