Primerni modeli

Te informacije so za naslednje modele:

  • WI-1000X
  • WH-1000XM2

POMEMBNO: Datoteko lahko uporabljate le z določenimi modeli. Vsi modeli niso na voljo v vseh državah.

O tem prenosu

Prednosti in izboljšave v primerjavi z najnovejšo posodobitvijo

  • Pomočnica Amazon Alexa je zdaj podprta.
  • Opomba:
    če želite uporabljati pomočnico Amazon Alexa s slušalkami WI-1000X/WH-1000XM2, morate namestiti "Sony | Headphones Connect" razl. 4.0.0 ali novejšo.

Pretekle prednosti in izboljšave

  • Optimira slušalke za Pomočnika Google.
  • Ostale izboljšave funkcij
  • POMEMBNO:
    Z namestitvijo te vdelane programske opreme bodo vaše slušalke združljive s Pomočnikom Google.
    V letu 2018 bo Google aktiviral Pomočnika Google. Aktivacija je odvisna od vaše države.

    Opomba:
    Google in Android sta blagovni znamki družbe Google LLC.

Sistemske zahteve

  • Naprava Android (V5.0 ali novejša) ali naprava iOS (iOS 10.0 ali novejša)
  • Aktivno internetno povezavo
  • Nameščena mora biti najnovejša različica aplikacije "Sony | Headphones Connect".
  • Slušalke morajo biti priključene na napravo Android ali iOS.

Informacije o datoteki

Ime datoteke

  • Posodobitev vdelane programske opreme 4.1.1 za WI-1000X / WH-1000XM2

Različica datoteke

  • Različica 4.1.1

Datum izdaje

  • 17-01-2019

Priprava

Preverite različico vdelane programske opreme

Če imajo slušalke WI-1000X/WH-1000XM2 različico vdelane programske opreme "4.1.1" ali novejšo, posodobitve ni treba izvesti.
Če niste prepričani, lahko preprosto preverite različico vdelane programske opreme:

  1. Zaženite aplikacijo "Sony | Headphones Connect".
  2. Povežite WI-1000X/WH-1000XM2 z aplikacijo "Sony | Headphones Connect".
  3. V zgornjem desnem kotu se dotaknite treh pik (menijski gumb).
  4. Izberite različico naprave, ki je prikazan v meniju. Element je prikazan samo, če je naprava povezana.
  5. Preverite različico vdelane programske opreme slušalk WI-1000X/WH-1000XM2.

Pomembno obvestilo

Med prenašanjem podatkov ali posodabljanjem NE polnite baterije ali izklapljajte naprave, saj slušalke morda ne bodo več uporabne.

Posodobitve NE izvajajte na mestu, kjer signal Wi-Fi ni stabilen, na primer:
– na vlaku ali na mestih, kjer je signal Wi-Fi preobremenjen
– v bližini mikrovalovne pečice, brezžičnega telefona ali druge naprave, ki uporablja radijske valove v frekvenčnem območju 2,4 GHz

Poskrbite, da sta obe napravi (naprava Android/iOS in WI-1000X/WH-1000XM2) povsem napolnjeni.

Pred začetkom posodabljanja z naprave Android/iOS odklopite vse druge naprave Bluetooth, kot so nosljive naprave ali pametne ure.

Pred nadgradnjo

  • Po posodobitvi vdelane programske opreme ni mogoče povrniti na prejšnjo različico.
  • Pri WI-1000X/WH-1000XM2 postopek posodobitve traja približno 26 minut (naprave Android) ali 15 minut (naprave iOS). (Velikost datoteke je približno 3.3 MB.)
  • Trajanje namestitve je odvisno od okolja radijskih valov in vaše naprave s sistemom Adroid/iOS.

Prenos in namestitev

Slušalke posodobite po spodnjem postopku:
  • Prenesite podatke s strežnika v napravo s sistemom iOS ali Android.
  • Podatke prenesite iz naprave s sistemom iOS ali Android v slušalke.
  • Opravite posodobitev s slušalkami.

1. korak: Namestite posodobitev

  1. Zaženite aplikacijo "Sony | Headphones Connect".
  2. Povežite WI-1000X/WH-1000XM2 z aplikacijo "Sony | Headphones Connect".
    • Če naprave še nikoli niste povezali z aplikacijo "Sony | Headphones Connect", upoštevajte navodila na zaslonu in povežite slušalke z napravo Android.
    • Če ste napravo že kdaj povezali z aplikacijo "Sony | Headphones Connect", izberite svoje slušalke.
  3. Po vzpostavitvi povezave se prikaže naslednji zaslon.
  4. Če je na voljo posodobitev, se prikaže "Headphone update is available" (Na voljo je posodobitev za slušalke) in pritisnete lahko "More Info" (Več informacij).
  5. Prepričajte se, da je prikazano "Version 4.1.1" (Različica 4.1.1), in pritisnite "OK" (V redu) za začetek posodobitve.
  6. Ko se bo prenos začel, se bo po končanem prenosu samodejno odprl naslednji zaslon.
    OPOMBA:
    Ko se prikaže sporočilo [Bluetooth Pairing Request] (Zahteva za seznanjanje prek povezave Bluetooth), pritisnite "Pair" (Seznani). Posodobitev se bo nadaljevala. (Velja samo pri napravah iOS.)
  7. Prenos se začne. Po končanem prenosu se samodejno prikaže naslednji zaslon.
  8. Ko se prenos začne, se po končanem prenosu samodejno prikaže naslednji zaslon. To bo trajalo približno eno minuto.
    OPOMBA:
    Med prenašanjem posodobitev, podatkov ali posodabljanjem ne polnite baterije ali izklapljajte slušalk, saj te morda ne bodo več uporabne.
    Če se pojavi sporočilo o prekinitvi povezave, počakajte, da se povezava samodejno ponovno vzpostavi.
  9. Po končani posodobitvi programske opreme pritisnite "OK" (V redu).
    Če se zaslon ne prikaže, v naslednjem koraku preverite, ali je različica posodobljena.

2. korak: Preverite, ali je posodobitev uspela

Po posodobitvi preverite, ali je bila nova različica uspešno nameščena, tako da sledite navodilom v razdelku [Preverite različico vdelane programske opreme].

Če je prikazana različica vdelane programske opreme "4.1.1", je bila posodobitev uspešna.

Vprašanja in odgovori

Prikaže se sporočilo o napaki.

  1. pritisnite "OK" (V redu).
  2. Ponovno zaženite (najprej izklopite in potem ponovno vklopite) WI-1000X/WH-1000XM2.
  3. Po tem ponovno zaženite aplikacijo "Sony | Headphones Connect" in ponovno poskusite s posodobitvijo.

Kljub temu, da posodabljanje ni bilo uspešno, preverite različico vdelane programske opreme. Če je prikazana številka različice 4.1.1, je bila posodobitev vdelane programske opreme uspešna. Če ni, poskusite ponovno posodobiti vdelano programsko opremo. Različico lahko preverite v nastavitvah aplikacije "Sony | Headphones Connect". Navodila za preverjanje različice najdete v poglavju "Preverjanje različice vdelane programske opreme" na tej strani.

  • Registrirajte izdelek

    Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

  • Skupnost Sony

    Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

  • Stik s podporo

    Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

  • Popravila in garancija

    Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite