Primerni modeli

Te informacije so za naslednje modele:

  • PCM-A10
POMEMBNO: Datoteko lahko uporabljate le z določenimi modeli. Vsi modeli niso na voljo v vseh državah.

O tem prenosu

Prednosti in izboljšave

  • Odpravlja težavo, ko v redkih primerih ni mogoče vklopiti napajanja snemalnika, kadar je priključen prek vhoda USB in se računalnik vklopi v stanje mirovanja.

POMEMBNO: če v vašem modelu pride do težave "VKLOP ni mogoč", ponovno zaženite svoj izdelek in nato posodobite vdelano programsko opremo.
Postopek za ponovni zagon modela:
Stikalo HOLD•POWER potisnite na oznako [POWER] in ga pridržite za vsaj 8 sekund. Nato spustite stikalo HOLD•POWER. Začne se postopek ponovnega zagona.

Sistemske zahteve

Operacijski sistemi

Najnovejša različica vdelane programske opreme je združljiva z večino različic operacijskega sistema Microsoft Windows v splošni rabi:
POMEMBNO: Podprto samo v spodaj navedenih operacijskih sistemih.

  • Windows 10
  • Windows 8.1
  • Windows 7

Zahteve strojne opreme

  • CPU
    1 GHz ali več
  • Pomnilnik
    1 GB ali več (32-bitna različica)/2 GB ali več (64-bitna različica)

Informacije o datoteki

Ime datoteke

  • Različica posodobitve vdelane programske opreme 1.01 za PCM-A10 (Windows)

Različica datoteke

  • Različica 1.01

Velikost datoteke

  • 13.6 MB (14.277.416 bajtov)

Datum izdaje

  • 13-12-2018

Priprava

Preverite različico vdelane programske opreme

Ali jo moram prenesti? Ta posodobitev ni potrebna, če je funkcija samodejne posodobitve vdelane programske opreme že posodobila vaš snemalnik PCM-A10 na različico vdelane programske opreme 1.01.
Če niste prepričani, lahko preprosto preverite različico vdelane programske opreme:

  1. Pritisnite in pridržite gumb [HOME/BACK] (domov/nazaj), da se prikaže začetni meni.
  2. Izberite meni [Settings] (Nastavitve) > [Common Settings] (Običajne nastavitve) > [Unit Information] (Podatki o enoti)
  3. Preverite številko modela in različico vdelane programske opreme.

Pred nadgradnjo

  • Med posodabljanjem morate biti povezani z omrežjem.
  • Po posodobitvi vdelane programske opreme ni mogoče povrniti na prejšnjo različico.
  • Prenesite vse podatke iz enote v računalnik, ker se podatki, ki ostanejo v enoti, lahko izgubijo med nadgradnjo.
    Ne moremo jamčiti, da med izvajanjem te posodobitve skladbe in podatki ne bodo poškodovani.
  • Za nadgradnjo enota potrebuje približno 40 MB nezasedenega prostora. Preverite, ali je na voljo zadosti nezasedenega prostora.
  • Če v vgrajenem bliskovnem pomnilniku ni dovolj prostora, prenesite kakršne koli nepotrebne podatke nazaj v računalnik, da se sprosti več prostora.
  • Med namestitvijo te datoteke morate biti vpisani kot skrbnik ali kot uporabnik s skrbniškimi pravicami.
  • Če uporabljate operacijski sistem Windows 10, Windows 8,1 ali Windows 7, se v pogovornem oknu "Nadzor uporabniškega računa" pojavi sporočilo "Za nadaljevanje je zahtevano vaše dovoljenje". Za nadaljevanje kliknite [Continue] (Nadaljuj) in sledite obvestilom.

Prenos in namestitev

1. korak: Namestite posodobitev

  1. Preberite in sprejmite pogoje in določila.
  2. Prenesite datoteko v svoj računalnik.
  3. Po dokončanem prenosu priključite napravo PCM-A10 na računalnik prek povezave USB.
  4. Zaprite vso programsko opremo, ki se izvaja v računalniku
  5. Dvokliknite shranjeno datoteko in sledite navodilom na zaslonu.
    Med nadgradnjo ne izključite enote iz računalnika.
    Med posodobitvijo se PCM-A10 samodejno izklopi.
    Opomba: Na nekaterih računalnikih se lahko prikaže sporočilo za odklop povezave USB.
  6. Ko se prikaže sporočilo, ki označuje, da je nadgradnja dokončana, kliknite [Finish] (Dokončaj).

2. korak: Preverite, ali je posodobitev uspela

Po posodobitvi preverite, ali je bila nova različica uspešno nameščena, tako da sledite navodilom v razdelku [Preverite različico vdelane programske opreme].

Če je prikazana različica vdelane programske opreme »1.01«, je bila nadgradnja uspešna.

  • Registrirajte izdelek

    Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

  • Skupnost Sony

    Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

  • Stik s podporo

    Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

  • Popravila in garancija

    Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite