Primerni modeli

Te informacije so za naslednja modela:

  • PHA-1A
  • PHA-1AEU

O tem prenosu

  • Ime: Driver_v8.1.14.exe
  • Datum objave: 10-11-2015
  • Ali moram prenesti gonilnik? Ta gonilnik potrebujete za povezovanje ojačevalnika za slušalke z osebnim računalnikom z operacijskim sistemom Windows.
  • Zahteve:
    • Windows 11® Home / Windows 11® Pro
    • Windows 10® Home / Windows 10® Pro
    • Windows 8® (Pro)/Windows 8.1® (Pro)
    • Windows 7® (32-/64-bitni): Starter (s servisnim paketom 1 ali novejšo različico)/Home Basic (s servisnim paketom 1 ali novejšo različico)/Home Premium (s servisnim paketom 1 ali novejšo različico)/Professional (s servisnim paketom 1 ali novejšo različico)/Ultimate (s servisnim paketom 1 ali novejšo različico)
    • Windows Vista® 32-bitni: Home Basic (s servisnim paketom 2 ali novejšo različico)/Home Premium (s servisnim paketom 2 ali novejšo različico)/Business (s servisnim paketom 2 ali novejšo različico)/Ultimate (s servisnim paketom 2 ali novejšo različico)
    • 100 MB ali več razpoložljivega prostora

Delovanja ni mogoče zagotoviti v primeru nadgradnje osebnega računalnika.

Prenesi

Pomembno:
  • pred namestitvijo gonilnika ne povezujte modela »PHA-1A«.
  • V računalnik se vpišite kot skrbnik računalnika.
  • Shranite spremembe in zaprite vse ostale programe.

Prenesite datoteko

  1. Preberite licenčno pogodbo o prenosu programske opreme, in, če se z njo strinjate, kliknite Sprejmi pogodbo.
  2. Začne se prenos gonilnika. Ko se prikaže pogovorno okno za shranjevanje datoteke, izberite mapo, kamor želite prenesti gonilnik.
  3. V izbrano mapo se bo prenesla naslednja datoteka

Namestite gonilnik

  1. Dvokliknite Driver_v8.1.14.exe.
  2. Za dokončanje namestitve sledite navodilom na zaslonu.
  3. Zdaj lahko povežete ojačevalnik za slušalke Sony.
  • Registrirajte izdelek

    Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

  • Skupnost Sony

    Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

  • Stik s podporo

    Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

  • Popravila in garancija

    Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite