O tem prenosu

O tej nadgradnji (25/12/2014):

Ta pripomoček je namenjen posodobitvi vdelane programske opreme SMP-N100 na različico M05.R.086 in predstavlja naslednje prednosti:

  • Improves the encryption security

Novosti prejšnjih nadgradenj, ki so del različice M05.R.086:

  • Podpora za funkcijo Party Streaming™
  • Podpora za funkcijo Renderer [Upodabljalnik]
  • Izboljša povezljivost HDMI


Opozorilo:

  • Pripomoček je primeren za uporabo samo s SMP-N100, ki je na prodaj v Evropi. Vsi modeli niso na voljo v vseh državah.
  • Natančno upoštevajte navodila za vdelano programsko opremo. V primeru nespoštovanja navodil lahko pride do prekinitve delovanja vdelane programske opreme, zaradi česar se bo sistem nehal odzivati ali pa ga bo treba popraviti.
  • Ne izklapljajte predvajalnika in ga ne odklapljajte iz električnega omrežja. Prekinitev električnega napajanja med nameščanjem vdelane programske opreme lahko povzroči, da se sistem neha odzivati ali da ga je treba popraviti.
  • Vaš SMP-N100 bo ponastavljen na tovarniške privzete nastavitve. Po namestitvi nadgradnje boste morali vaš predvajalnik znova konfigurirati.

Priprava

Preverite različico vdelane programske opreme sistema:

  • Vključite televizor in izberite vhod, na katerega je priključen mrežni medijski predvajalnik.
  • Vklopite mrežni medijski predvajalnik.
  • Počakajte, da se na televizorju prikaže meni xross media bar™.
  • S tipkami s puščicami na daljinskem upravljalniku izberite možnost "Setup" - "System Settings" ["Nastavitve" - "Sistemske nastavitve"] in pritisnite gumb ENTER.
  • S tipkami s puščicami na daljinskem upravljalniku označite možnost "System Information" [Informacije o sistemu] in pritisnite gumb ENTER.
  • Na televizorju bo prikazana različica vdelane programske opreme, ki je trenutno nameščena na mrežnem medijskem predvajalniku:

    RAZLIČICA PROGRAMSKE OPREME M.05.R.071

    Če je številka različice programske opreme M.05.R.086 ali večja, nadgradnje vdelane programske opreme ni treba namestiti.

Vdelano programsko opremo mrežnega medijskega predvajalnika SMP-N100 lahko nadgradite samo s pomočjo mrežne nadgradnje.

  • Za nadgradnjo boste morali mrežni medijski predvajalnik s pomočjo kabla Ethernet povezati z internetom.
  • Za več informacij glejte poglavje "Postopek mrežne nadgradnje" spodaj.

  • Prosimo, da pazljivo in podrobno preberete vse informacije, preden prenesete in namestite katerokoli datoteko. V primeru neupoštevanja navodil se lahko predvajalnik preneha odzivati ali pa ga bo treba popraviti.
  • Ne izklopite mrežnega medijskega predvajalnika in ga ne odklopite iz električnega omrežja. Zaradi prekinitve električnega napajanja med nameščanjem nadgradnje vdelane programske opreme se lahko mrežni medijski predvajalnik neha odzivati ali ga je treba popraviti.
  • Če želite uporabiti to metodo nadgradnje, mora biti predvajalnik pravilno priključen na internet.
  • Če želite izvesti nadgradnjo vdelane programske opreme, mora biti predvajalnik priključen na združljiv televizor.

Postopek nadgradnje vdelane programske opreme traja od 15 do 30 minut, odvisno od konfiguracije sistema in mrežne povezave.

  1. Vključite televizor in izberite vhod, na katerega je priključen mrežni medijski predvajalnik.
  2. S pomočjo kabla Ethernet priključite terminal LAN na mrežnem medijskem predvajalniku na internet.
  3. Vklopite mrežni medijski predvajalnik.
  4. V meniju xross media bar™ s tipkami s puščicami na daljinskem upravljalniku označite možnost "Setup" - "Network Update" [Nastavitve - Mrežna posodobitev] in pritisnite gumb ENTER.
  5. Na televizorju se prikaže sporočilo "Perform version update?" [Izvedem posodobitev različice?].
  6. Izberite "OK" [V redu] in pritisnite gumb ENTER.
  7. Začne se postopek prenosa in na televizorju se prikaže zaslon za prenos.
  8. Med prenosom je na televizorju prikazano sporočilo "DL */9".
    Opomba: Oznaka "*" se spreminja od "0" do "9," prikazuje pa napredovanje prenosa.
  9. Ko je prenos končan, se začne nadgradnja in na televizorju se prikaže napis "VUP".
  10. Med namestitvijo nadgradnje je na televizorju prikazano sporočilo "VUP*/9".
    Opomba: Oznaka "*" se spreminja od "0" do "9," prikazuje pa napredovanje nadgradnje.
  11. Mrežni medijski predvajalnik se bo samodejno izklopil.
  12. Vklopite mrežni medijski predvajalnik.
  13. Preverite različico trenutne vdelane programske opreme, da boste potrdili, ali je bila nadgradnja uspešno nameščena.

Opomba:

  • Če so zadnje tri številke različice 086, je bila vdelana programska oprema uspešno nadgrajena.

Možne težave z mrežno posodobitvijo



Med mrežno nadgradnjo se na televizorju prikaže napis "Connection status cannot be confirmed" [Stanja povezave ni moč potrditi] in vdelane programske opreme ne morete nadgraditi.

Težava je morda v mrežni povezavi. Preverite mrežne nastavitve SMP-N100.

  1. Preverite, ali je kabel Ethernet varno priključen na terminal "LAN" na predvajalniku in na internet.
  2. Preverite nastavitve mrežnega medijskega predvajalnika in ali ima predvajalnik lasten naslov IP. Če uporabljate strežnik proxy, v polje "Proxy Server" [Strežnik Proxy] vpišite naslov IP strežnika proxy, ki ga uporabljate in ne ime gostitelja proxy.
  3. Znova sledite navodilom za mrežno nadgradnjo.


Med nadgradnjo je prišlo do izpada napajanja.

Zagotovite napajanje mrežnega medijskega predvajalnika in znova sledite navodilom za mrežno nadgradnjo.



Postopek mrežne nadgradnje je sestavljen iz dveh delov, najprej prenos in nato posodobitev. Če po prenosu postopek nadgradnje vdelane programske opreme ni zaključen tudi po 30 minutah.

  1. Izvlecite električni kabel (napajalni kabel) iz vtičnice (napajanje) in ga čez nekaj minut znova vstavite v vtičnico.
  2. Vklopite predvajalnik SMP-N100.
  3. Znova izvedite postopek mrežne nadgradnje.
  4. Če težava po ponovni nadgradnji ni odpravljena, kontaktirajte Sony.


  • Registrirajte izdelek

    Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

  • Skupnost Sony

    Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

  • Stik s podporo

    Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

  • Popravila in garancija

    Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite