Primerni modeli

Te informacije veljajo za naslednje modele STR:

  • STR-DN1030

O tem prenosu

Posodabljanje je preprosto, z najnovejšo različico vdelane programske opreme pa lahko iz vašega AV-sprejemnika iztisnete še več.

  • Ime: posodobitev vdelane programske opreme za AV-sprejemnik v različico 1.095
  • Datum objave: 11/11/2014
  • Prednosti in izboljšave:
    • Izboljša delovanje storitve Netflix in funkcije DD+ Sound Distortion
  • Omejitve: posodobitev je primerna samo za AV-sprejemnike, ki so naprodaj v Evropi. Vsi modeli niso na voljo v vseh državah.

Sistemske zahteve

Vaša vdelana programska oprema je morda že posodobljena, predvsem če imate novi model AV-sprejemnika.

Če niste prepričani, lahko preprosto preverite različico vaše vdelane programske opreme:

  1. vključite televizor in preverite, ali je izbran vhod, na katerega je priključen vaš AV-sprejemnik. Če je sprejemnik priključen na vhod HDMI 2, izberite vhod HDMI 2.
  2. Vključite AV-sprejemnik.
  3. Pritisnite HOME - Na televizijskem zaslonu se prikaže meni.
  4. Izberite "Settings" (Nastavitve), nato pritisnite Enter. Na televizijskem zaslonu se prikaže meni nastavitev.
  5. V meniju Settings (Nastavitve) s smernimi tipkami na daljinskem upravljalniku označite Network (Omrežje) in nato pritisnite ENTER.
  6. Izberite Software Update (Posodobitev programske opreme) in pritisnite ENTER.
  7. Izberite Version (Različica) in pritisnite ENTER.
  8. Različica vdelane programske opreme, ki je trenutno nameščena na AV-sprejemniku, bo prikazana na televizorju. - če je različica vdelane programske opreme 1.095 ali novejša, že uporabljate najnovejšo različico vdelane programske opreme.

Namesti

Kaj potrebujete:

  • kabel Ethernet, s katerim svoj AV-sprejemnik priključite v internet;
  • aktivno internetno povezavo;
  • združljiv televizor

Kako zagotoviti nemoten potek posodobitve

Posodobitev je običajno zelo preprosta. Na ta način boste zagotovili, da bo posodobitev uspešna že v prvem poskusu:

  • Pazljivo preberite navodila, saj lahko v nasprotnem primeru poškodujete svoj AV-sprejemnik.
  • AV-sprejemnika ne izključite oz. ga ne izklopite iz električnega napajanja, medtem ko se izvaja posodobitev.
  • Ne pritiskajte nobenih gumbov, razen tistih, ki so omenjeni v navodilih.

Pripravite opremo:

  1. vključite televizor in preverite, ali je izbran vhod, na katerega je priključen vaš AV-sprejemnik. Če je sprejemnik priključen na vhod HDMI 2, izberite vhod HDMI 2.
  2. AV-sprejemnik prek njegovega terminala LAN z uporabo kabla Ethernet povežite z internetom.
  3. Vključite AV-sprejemnik.

Prenesite posodobitev:

  1. Na daljinskem upravljalniku AV-sprejemnika pritisnite gumb HOME in počakajte, da se na televizorju pokaže domači meni, preden nadaljujete.
  2. V domačem meniju izberite Settings (Nastavitve) in pritisnite Enter.- Nastavitveni meni se pojavi na TV-zaslonu.
  3. Izberite Network (Omrežje) in pritisnite Enter.
  4. Izberite Software Update (Posodobitev programske opreme) in pritisnite Enter.
  5. Izberite Update (Posodobi) in pritisnite Enter.
  6. Ko se prikaže sporočilo "Found latest update." (Najdena najnovejša posodobitev.), pritisnite Enter.
  7. Izberite OK (V redu) in pritisnite Enter.Potrdite sporočilo in preberite "LICENČNO POGODBO ZA KONČNEGA UPORABNIKA PROGRAMSKE OPREME SONY" ter pritisnite Enter.
  8. Izberite Agree (Se strinjam) in pritisnite Enter.
  9. "Complete!" (Končano) se prikaže na zaslonu, ko je posodobitev programske opreme zaključena. Ko je nadgradnja dokončana, se bo AV-sprejemnik samodejno znova zagnal
  10. Preverite različico trenutne vdelane programske opreme, da boste potrdili, ali je bila nadgradnja uspešno izvedena.- Če je številka različice 1.095, je bila vdelana programska oprema uspešno nadgrajena.

Vprašanja in odgovori

Kaj storiti, če imate težave s posodabljanjem vdelane programske opreme vašega AV-sprejemnika prek interneta?

Na TV se pokaže sporočilo "Cannot connect" (Vzpostavitev povezave ni mogoča).
Težava je morda v omrežni povezavi.

  1. Preverite, ali je kabel LAN priključen.
  2. V nastavitvah omrežja preverite, ali ste potrdili, ali ima vaš AV-sprejemnik lasten IP-naslov ali ne.
  3. Znova poskusite izvesti posodobitev.

Med posodobitvijo je prišlo do izpada napetosti.
Vključite sprejemnik in znova poskusite izvesti posodobitev.

Postopek posodobitve traja več kot 40 minut in se še ni zaključil.

  1. Izvlecite napajalni kabel iz vtičnice in ga čez nekaj minut znova vstavite.
  2. Sprejemnik bo samodejno posodobil programsko opremo.
    Še vedno ne deluje? Obrnite se na Sonyjevo službo za podporo uporabnikom
  • Registrirajte izdelek

    Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

  • Skupnost Sony

    Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

  • Stik s podporo

    Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

  • Popravila in garancija

    Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite