Kako ustvarim račun Sony in registriram svoj izdelek?
Za registracijo izdelka morate najprej ustvariti račun Sony.
Račun My Sony vam omogoča, da:
- uživate v ponudbah in promocijskih akcijah;
- prejmete izjemno podporo za izdelek prek registracije in aplikacije "Support By Sony";
- se povežete in sodelujete s Sonyjevo spletno skupnostjo.
Kliknite tukaj za obisk strani za ustvarjanje računa.
Kako ustvariti račun Sony?
- Najprej vnesite veljavni e-poštni naslov.
- Vnesite svoje podatke.
- Izberite in potrdite geslo. Izberite skrito geslo in izpolnite odgovor.
Če ste pozabili geslo, boste morali potrditi svoj datum rojstva.
Če ste v preteklosti vzpostavili skrito vprašanje, ga lahko uporabite, da pridobite nazaj geslo.
- Izberite nastavitve za e-poštno komunikacijo.
- Prejeli boste e-pošto s povezavo za aktiviranje svojega računa.
Za dokončanje rezervacije odprite e-pošto in kliknite povezavo. Povezava za aktivacijo bo potekla v 72 urah.
Če povezava poteče, morate zahtevati drugo povezavo za aktivacijo. Tukaj je primer e-pošte:
- Ko je vaš račun aktiviran, se lahko prijavite tukaj.
Postopek registracije Sonyjevega izdelka v računu My Sony
- Ko se prijavite, boste lahko registrirali vse svoje Sonyjeve izdelke.
Kliknite [Register a new product] (Registriraj novi izdelek) v stranskem meniju ali kliknite moder gumb.
- Vnesite podrobnosti za svoj izdelek. Če niste prepričani o imenu svojega modela ali serijski številki, lahko uporabite razpoložljive povezave.
Nasveti:- Funkcija iskanja deluje z imenom modela ali s tržnim imenom vašega izdelka.
- Tržno ime se lahko razlikuje od uradnega imena izdelka (npr. Alpha 7 = ILCE-7).
- Če vnesete datum nakupa, si boste lažje zapomnili obdobje trajanja garancije.
- Ko vnesete pravilno ime izdelka, boste pozvani, da vnesete še serijsko številko, vendar ta vnos ni obvezen.
Npr. iskanje "a6000" ali "serija E":
- Ko je izdelek registriran, boste lahko naredili naslednje:
- zapisali mnenje o svojem izdelku in ga ocenili;
- si zagotovili hiter dostop z enim klikom na stran izdelka, kjer lahko dostopate do:
- vodnikov za pomoč in navodil za uporabo,
- posodobitev vdelane strojne opreme in programske opreme (odvisno od izdelka),
- nasvetov in navodil za odpravljanje težav.
- z enim klikom dostopali do Sonyjeve strani za popravila;
- si enostavno ogledali pogovore skupnosti, ki se nanašajo na vaš izdelek.
Kako uporabiti funkcijo hitre registracije
Lahko obiščete tudi Sonyjevo spletno stran in odprete stran svojega izdelka.
Na zavihku [Support & Product Registration] (Podpora in registracija izdelka) najdete neposredno povezavo, ki vas bo preusmerila na stran za registracijo izdelka.