ID članka : 00190168 / Nazadnje spremenjeno : 11.12.2017Natisni

Vzporedni (sivi) uvoz izdelkov izven EGP in ?vice

    Družba Sony je bila obveščena, da številni trgovci uvažajo originalne Sonyjeve izdelke, izven Evropskega gospodarskega prostora in Švice ter jih prodajajo kupcem v EGP in Švici.  Ti izdelki so običajno predvideni za trge v ZDA ali Aziji, kjer veljajo drugačni standardi in druga zakonodaja.

    Če ste rezident EGP ali Švice in kupite izdelek od enega od teh prodajalcev ali kupite izdelek izven EGP ali Švice, vas opozarjamo, da so pri nakupu izdelkov iz vzporednega (sivega) uvoza prisotna tveganja. Vzporedni (sivi) uvoz lahko opišemo kot uvoz originalnih (neponarejenih) izdelkov iz trgov izven EGP in Švice.

    Kupci v EGP in Švici bodo morda ugotovili, da izdelki vzporednega uvoza ne ustrezajo njihovim pričakovanjem, ker ti izdelki niso bili konfigurirani in prilagojeni za njihov lokalni trg. Primer:

    • Morda nimajo oznake CE, ki jo zahteva evropska zakonodaja in med drugim označuje, da izdelek ustreza evropskim varnostnim zahtevam in se tako lahko prodaja na evropskem trgu.
    • Pravilnik o popravilih za EGP in Švico ne zajema izdelkov iz vzporednega uvoza, zato garancija proizvajalca Sony ne zajema servisne podpore za te izdelke*. To tudi pomeni, da v servisnem centru v EGP in Švici garancija ne krije niti primerov, kjer izdelek že ob dobavi ne deluje. Več o našem garancijskem pravilniku si lahko preberete na tej povezavi:     
      http://services.sony.si/support/sl/warranty/general.
    • Ker družba Sony izdelkov iz vzporednega uvoza ni predvidela za prodajo na trgu EGP in Švice, ti izdelki ne spadajo v evropske promocijske kampanje.
    • Pakiranje izdelka morda ne vsebuje napajanja za območje EGP in Švico (adapter/kabel) ali pa morda vsebuje napajanje, ki ga ni posredovala družba Sony, kar pomeni, da družba Sony za to napajanje ni izvedla ustreznih preskusov kakovosti.
    • Izdelki in dodatna oprema, ki so namenjeni za različne države/regije morda niso združljivi.

    Pooblaščenega Sonyjevega prodajalca v svoji bližini lahko najdete na tej povezavi:
    https://www.sony.si/dealerlocator/search

    * Turistični modeli, ki imajo turistično kartico z omejeno garancijo, morda spadajo v garancijo proizvajalca Sony, kljub temu, da so ti izdelki bili kupljeni izven EGP in Švice.

    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite