ID članka : 00225122 / Nazadnje spremenjeno : 28.10.2022Natisni

Promocija z delnim vračilom kupnine »Cashback« za digitalno fotografijo

    . 2

    1. Kako lahko sodelujem v tej promociji?

    2. Kdaj bo povračilo denarja vidno na mojem bančnem računu?

    3. Zakaj moram oddati potrdilo o nakupu, ime modela in serijsko številko?

    4. Kaj ustreza dokazilo o nakupu?

    5. Kako poiskati serijsko številko mojega produkta?

    6. Zakaj spletna stran ne zazna serijske številke produkta?

    7. Kateri format priponke ustreza kriterijem za registracijo?

    8. Dobil sem sporočilo, da je moj zahtevek nepopoln. Kaj moram storiti?

    9. Izdelek sem kupil par tednov nazaj pred promocijo. Ali lahko Sony naredi izjemo in sprejme moj zahtevek za povračilo denarja?

    10. Vložil sem zahtevek za delno vračilo kupnine za pet izdelke ampak dobil sem potrdilo le o oddaji zahtevka za en produkt

    11. Kako lahko sledim mojemu zahtevku?

    12. Ne morem se registrirati. Kaj lahko storim?

    13. Kaj se zgodi z mojimi osebnimi podatki?

     

     

    1. Kako lahko sodelujem v tej promociji?

    STEP 1

    Kupite enega od izbranih modelov med 01.11.2022 – 15.01.2023 pri sodelujočih trgovcih, da ste upravičeni do vračila gotovine.

    STEP 2

    Obiščite spletno stran in kliknite na “Claim” za registracijo.

    Zahtevke je treba vložiti na spletu trideset dni po datumu nakupa, sicer ne bodo sprejeti. Na primer: Če ste izdelek kupili 1. 11. 2022, lahko zahtevek oddate šele po tridesetih dneh od datuma nakupa, kar pomeni od 01.12.2022 pa do konca te promocije (15.03.2023)"

    Primer:

    Stranka je kupila SEL24F14GM 2. novembra 2022 z vračilom 100 GBP v času trajanja promocije. Stranka lahko zahtevek odda kadarkoli od 2. decembra do 15. marca. Vsi zahtevki, oddani pred 1. decembrom (manj kot 30 dni po nakupu) ali po 15. marcu (izven roka za vložitev zahtevkov), bodo zavrnjeni.

    Opomba: Zahtevki so lahko vneseni med 01.12.2022 – 15.03.2023. 

    STEP 3

    Prijavite se ali ustvarite svoj račun My Sony in izpolnite obrazec promocije z naslednjimi podatki:
    · Podatki o izdelku: model, serijska številka, datum nakupa in trgovec
    · Vaši osebni podatki: ime, elektronski naslov, poštni naslov, podatki o banki in telefonska številka
    · Vaš račun
    · Slika serijske številke na ohišju fotoaparata držite ga na roki
    Po vnosu teh podatkov kliknite na “Pošlji”

    STEP 4

    Ko ste poslali svoj obrazec, boste preusmerjeni na potrditveno stran in na svoj e-naslov boste prejeli e-pošto, ki potrjuje vašo registracijo. Vaša registracijska koda je 8-mestna številka, ki bo prikazana v predmetni vrstici e-pošte. Ta koda bo služila tudi kot referenčna številka v primeru, da boste imeli vprašanja o promociji

    STEP 5

    Če vaš zahtevek utreza vsem pogojem in določilom promocije boste povračilo denarja prejeli v roku 28 dni. Če želite več informacij o vašem oddanem zahtevku kliknite na link: status mojega zahtevka na strani promocije

     

    2. Kdaj bo povračilo denarja vidno na mojem bančnem računu?

    Povračilo denarja skušamo urediti v 28-ih dneh od potrditve oddaje vašega zahtevka za povračilo denarja  -  ne v 28 dneh od vaše registracije. Ne odgovarjamo za morebitne zavajojoče trditve trgovcev, da je povračilo urejeno v 28-ih dneh po nakupu. Upoštevajte, da manjkajoče ali nepravilne informacije lahko povzročijo zamudo pri preverjanju in plačilu, zato poskrbite, da boste zagotovili vse potrebne pravilne podatke. Promocija delnega vračila denarja bo vidna na WorldPay, Link Network ali Rational FX.

     

    3. Zakaj moram oddati potrdilo o nakupu, ime modela in serijsko številko?

    Dokazilo o nakupu potrebujemo, da preverimo, ali vaš zahtevek ustreza določilom in pogojem promocije.

     

    4. Kaj ustreza dokazilo o nakupu?

    Ustrezno dokazilo mora vsebovati: 

    1. Ime trgovca 
    2. Datum nakupa 
    3. Podatki o izdelku 
    4. DDV številka 

    Vaš zahtevek bo zavrnjen, če ne bodo priložena vsa zgoraj navedena dokazila

     

    5. Kako poiskati serijsko številko mojega produkta?

    Kliknite link za lažjo ilustracijo kje lahko najdete serijsko številko izdelka.

     

    6. Zakaj spletna stran ne zazna serijske številke produkta?

    Preverite če ste vnesli pravo serijsko številko. Če ste vnesli pravo serijsko številko obstaja možnost, da vaš aparat ni vključen v promocijo.

     

    7. Kateri format priponke ustreza kriterijem za registracijo?

    Vaša datoteka ne sme niti večja od 5MB. Naložite lahko formate: JPG, JPEG, PNG in PDF

     

    8. Dobil sem sporočilo, da je moj zahtevek nepopoln. Kaj moram storiti?

    Pošljite zahtevane informacije takoj, ko bo mogoče, da lahko potrdimo vaše sodelovanje  v promociji. Če ne boste odgovorili v 14 -ih dneh ne moremo zagotoviti vašega povračila denarj

     

    9. Izdelek sem kupil par tednov nazaj pred promocijo. Ali lahko Sony naredi izjemo in sprejme moj zahtevek za povračilo denarja?

    Sony lahko upošteva samo izdelke, ki so kupljeni v časovnem okviru in ustrezajo kriterijam promocije.

     

    10. Vložil sem zahtevek za delno vračilo kupnine za pet izdelke ampak dobil sem potrdilo le o oddaji zahtevka za en produkt

    Vsak zahtevek mora biti na spletni strani narejen posamično. Lahko boste imeli možnost, da napravite nov zahtevek. Kliknite na gumb "Zahtevek za drug produkt"
    Opomba: maksimalno število zahtevkov na posameznega kupca je pet (5) (in dva (2) zahtevka na model.

     

    11. Kako lahko sledim mojemu zahtevku?

    Po uspešni oddaji zahtevka boste prejeli potrditveno avtomatizirano sporočilo. Če bomo potrebovali od vas dodatne informacije vam bomo to sporočili v drugem e-sporočilu. Preverite vaš folder za Junk in Spam. Link v e-pošti lahko uporabite če boste želeli slediti vašemu zahtevku prek ID, ki ste ga prejeli v elektronskem sporočilu.

     

    12. Ne morem se registrirati. Kaj lahko storim?

    Kontaktirajte našo podporo na linku za pomoč pri registraciji ali pri morebitnih težavah pri sami registraciji.

     

    13. Kaj se zgodi z mojimi osebnimi podatki?

    Več informacij o Sonyjevi izjavi o varovanju zasebnosti najdete na linku

    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite