Pravilnik o zasebnosti
Zahteva glede zasebnosti
Kako lahko prejmem kopijo svojih podatkov ali izbrišem svoj račun?
Če želite prejeti kopijo svojih podatkov ali izbrisati svoj račun, moramo preveriti vašo zahtevo. Z e-poštnim naslovom, ki je povezan z vašo zahtevo, se obrnite na podporo za stranke.
Kdo upravlja moje podatke?
Če ste obstoječa stranka Sony Mobile, se vaši podatki upravljajo s pravilnikom o zasebnosti Sony Mobile. Če ste nov uporabnik ali ste izbrali pravilnik o zasebnosti Sony Europe po 1. marcu, se vaši podatki upravljajo s pravilnikom o zasebnosti Sony Europe.
Kako lahko odjavim glasilo?
Žal nam je, da odhajate. Od glasila se lahko odjavite na več načinov:
- S klikom povezave za odjavo na dnu enega od naših e-poštnih sporočil.
- Odjava od glasila Sony Electronics → prijavite se v račun MySony in spremenite nastavitve glasila.
- Odjava od glasila Sony Mobile → prijavite se v račun Sony Mobile in spremenite nastavitve glasila.
- Prek našega centra za pomoč.
Brisanje računa
- Račun MySony (Sony Electronics) → če želite račun izbrisati, se morate vanj prijaviti.
-
Sony Mobile → obrniti se morate na podporo za stranke tako, da pošljete e-poštno sporočilo, v katerem zahtevate izbris računa iz računa Sony Mobile, ki ga želite izbrisati.
Če ste se na glasila naročili prek več kot enega e-poštnega naslova, se morate odjaviti prek vseh. Druga podjetja skupine Sony imajo svoja glasila, za katere podjetje Sony Europe B.V. ni odgovorno. Če se želite odjaviti od njihovih glasil, se morate obrniti na ustrezno podjetje.