ID članka : 00254211 / Nazadnje spremenjeno : 27.08.2021

Televizor nima slike ali zvoka, ko je povezan s konzolo PS5 prek kabla HDMI.

    S programsko opremo televizorja so težave, zaradi katerih televizor nekaj časa morda nima zvoka ali slike (približno minuto), ko je povezan z igralno konzolo PS5™.

    Na voljo je posodobitev vdelane programske opreme

    Za to težavo je bila izdana posodobitev vdelane programske opreme, različica v6.0414. To različico posodobitve vdelane programske opreme bo čez nekaj časa morda zamenjala novejša različica, ki vključuje to prednost.  Če programska oprema televizorja ni posodobljena in ne prejema samodejnih posodobitev, jo posodobite na najnovejšo različico. Več informacij je na voljo v naslednjem članku: Kako posodobim vdelano programsko opremo/programsko opremo za Android TV™/Google TV™?.

     

     

     

    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite