ID članka : 00283006 / Nazadnje spremenjeno : 01.03.2023Natisni

Mobilna aplikacija TV Channel Editor za televizorje BRAVIA: urejajte svoj seznam TV-kanalov iz pametnega telefona.

    Če želite preveriti, ali mobilna aplikacija podpira vaš model televizorja, razširite razdelek "Zadevni izdelki in kategorije za ta članek" na zgornji desni strani tega članka.

    Države, v katerih je na voljo mobilna aplikacija TV Channel Editor za televizorje BRAVIA:


    Kaj je mobilna aplikacija TV Channel Editor za televizorje BRAVIA in s katerega mesta jo lahko prenesem?

    Sonyjeva mobilna aplikacija TV Channel Editor za televizorje BRAVIA omogoča urejanje, razvrščanje in organiziranje vseh satelitskih ali kabelskih TV-kanalov prek pametnega telefona. Zdaj lahko TV-kanale preuredite, preimenujete ali izbrišete s samo nekaj dotiki na pametnem telefonu.

    Aplikacija TV Channel Editor za televizorje BRAVIA je na voljo na mobilnih napravah z operacijskim sistemom Android in bo kmalu na voljo za iOS.

    Kliknite ustrezni spodnji gumb in prenesite mobilno aplikacijo TV Channel Editor za televizorje BRAVIA za Android ali iOS (gumb za iOS bo kmalu na voljo).
    Aplikacija TV Channel Editor za televizorje BRAVIA v trgovini Google Play

    Kako uporabljati mobilno aplikacijo TV Channel Editor za televizorje BRAVIA?

    1. korak: povežite mobilno aplikacijo s televizorjem

    2. korak: uporabite mobilno aplikacijo za urejanje svojega seznama TV-kanalov


    Pogosta vprašanja o mobilni aplikaciji TV Channel Editor za televizorje BRAVIA

    Imam več seznamov kanalov. Ali lahko urejam vsakega od njih?

    Vaši nameščeni profili oddajanja so v mobilni aplikaciji prikazani v ločenih zavihkih. Tako lahko imate npr. ločen zavihek za svoje satelitske in kabelske/zemeljske kanale, kot je prikazano v spodnjem posnetku zaslona. Preklapljajte med zavihki, če želite urediti določen seznam kanalov. Vse spremembe se shranijo, ko zapustite aplikacijo.

    Zavihka za satelitske in kabelske kanale v aplikaciji


    Težave s povezavo: “Channel editing suspended” (Urejanje kanalov je začasno prekinjeno) ali “Connection lost” (Povezava je izgubljena) v aplikaciji

    Če se v pametnem telefonu prikaže zaslon: “Connection to TV name failed” (Povezava z imenom televizorja ni uspela), “Channel editing suspended” (Urejanje kanalov je začasno prekinjeno) ali “Connection lost” (Povezava je izgubljena), preverite spodnje korake.

    • Aplikacija TV Channel Editor za televizorje BRAVIA podpira vaš model televizorja. Oglejte si zadevne modele na vrhu tega članka v razdelku ‘Zadevni izdelki in kategorije za ta članek’.
    • Odprli ste naslednjo nastavitev v televizorju, in sicer tako, da ste izbrali [Settings] (Nastavitve) à [Channels] (Kanali) à [Channel list edit from mobile device] (Urejanje seznama kanalov iz mobilne naprave). Upoštevali ste navodila na zaslonu za povezavo televizorja z mobilno aplikacijo in med uporabo mobilne aplikacije je bil na televizorju aktiven zaslon "You are connected" (Povezava je vzpostavljena). V nasprotnem primeru se v mobilni aplikaciji prikaže zaslon “Channel Editing Suspended” (Urejanje kanalov je začasno prekinjeno).
    • V pametnem telefonu je omogočena funkcija Bluetooth.
    • V pametnem telefonu je omogočena lokacija.
    • Vaš pametni telefon je od televizorja oddaljen manj kot 10 metrov.

    Zakaj se spremembe seznama kanalov, ki sem jih naredil v aplikaciji, ne odražajo v TV-vodniku/EPG?

    Spremembe, ki ste jih naredili v aplikaciji TV Channel Editor za televizorje BRAVIA, se v TV-vodniku/elektronskem programskem vodniku (EPG) običajno prikažejo takoj, ko jih potrdite. Vendar lahko včasih traja nekaj časa, preden se seznam kanalov posodobi. Počakajte in znova preverite pozneje.


    Zakaj mobilna aplikacija potrebuje dovoljenja za lokacijo?

    Aplikacija uporablja funkcijo Bluetooth, da se poveže s televizorjem, večina različic operacijskega sistema na trgu pa zahteva, da uporabnik za delovanje funkcije Bluetooth omogoči lokacijo.

    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite