ID članka : 00147037 / Nazadnje spremenjeno : 14.12.2021

Kje najdem različico programske opreme svojega televizorja, ID naprave, ime modela ali serijsko številko?

    Kje najdem informacije o sistemu televizorja?

    Postopek za dostop do informacij o sistemu vašega televizorja (npr. različica programske opreme, ID naprave, ime modela ali serijska številka) prek menija na televizorju se lahko razlikuje glede na tip televizorja, ki ga imate. Za več podrobnosti izberite tip televizorja, ki ga imate.


    Android TV in Google TV

    Če je na daljinskem upravljalniku gumb HELP (Pomoč)

    1. Na daljinskem upravljalniku pritisnite gumb HELP (Pomoč).
    2. Naslednji koraki so odvisni od možnosti menija televizorja.
      • Izberite System information (Informacije o sistemu) v kategoriji Status & Diagnostics (Stanje in diagnostika) ali Troubleshooting and system information (Odpravljanje težav in informacije o sistemu).
      • Izberite Contact & Support (Kontakt in podpora).
      • Za serijo W8, X7: ime modela je prikazano v spodnjem levem delu zaslona.

      Zaslon se razlikuje glede na vaš model televizorja. Tukaj je nekaj primerov.
      Informacije o sistemu na zaslonu z menijem
      Zaslon z informacijami o sistemu

    Če na daljinskem upravljalniku ni gumba HELP (Pomoč)

    1. Odprite zaslon Settings (Nastavitve). Kako dostopate do menija z nastavitvami (Settings)
    2. Naslednji koraki so odvisni od možnosti menija televizorja.
      • Izberite Settings (Nastavitve) Help and Feedback (Pomoč in povratne informacije) Help (Pomoč) Status & Diagnostics (Stanje in diagnostika) System information (Informacije o sistemu).
      • Izberite Apps → (Aplikacije) Help (Pomoč) System information (Informacije o sistemu) v kategoriji Status & Diagnostics (Stanje in diagnostika) ali Troubleshooting and system information (Odpravljanje težav in informacije o sistemu).
      • Izberite Help (Pomoč) System information (Informacije o sistemu) v kategoriji Troubleshooting and system information (Odpravljanje težav in informacije o sistemu).
      • Izberite Settings (Nastavitve) BRAVIA Settings (Nastavitve BRAVIA) Customer Support (Podpora za stranke) → Contact & Support (Kontakt in podpora).

    Drugi televizorji brez sistema Android TV ali Google TV

    Televizorji, izdani v letu 2015 in pozneje

    1. Na daljinskem upravljalniku pritisnite gumbHOME (Domov).
    2. Izberite Settings (Nastavitve).
    3. Izberite System Settings (Nastavitve sistema) ali Product Support (Podpora izdelka).
    4. Izberite Customer Support (Podpora za stranke) ali System Information (Informacije o sistemu).
    5. Izberite Product Information (Informacije o izdelku).
      Informacije o izdelku
      Zaslon se razlikuje glede na vaš model televizorja.

    Televizorji, izdani v letu 2014

    1. Na daljinskem upravljalniku pritisnite gumbHOME (Domov).
    2. Izberite (?) Help (Pomoč).
    3. Izberite Customer Support (Podpora za stranke).
    4. Izberite System Information (Informacije o sistemu).
      Informacije o sistemu
      Zaslon se razlikuje glede na vaš model televizorja.

    Televizorji, ki so bili izdani leta 2013 ali prej

    1. Na daljinskem upravljalniku pritisnite gumbHOME (Domov).
    2. Izberite Settings (Nastavitve).
    3. Izberite Product Support (Podpora za izdelek) ali Set-up (Nastavitev).
    4. Izberite System Information (Informacije o sistemu) ali Product Information (Informacije o izdelku).
      Informacije o izdelku in informacije o sistemu
      Zaslon se razlikuje glede na vaš model televizorja.

    Sorodni članki

    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite