ID članka : 00198747 / Nazadnje spremenjeno : 27.06.2019

Ne morete dostopati do aplikacij, posodobitev ali omrežnih storitev na televizorju Bravia? – 17. maj 2018

    Od 21. maja 2018 na zelo majhnem številu modelov televizorjev Bravia morda ne bo mogoče dostopati do aplikacij, posodobitev ali drugih omrežnih storitev. To je zaradi predpomnjenih informacij*, ki ostajajo na vaših napravah (običajno na internetnem usmerjevalniku), po nadgradnji strežnika Bravia.

    Če v televizorju ne vidite omrežnih storitev ali ikon aplikacij ali ne morete dostopati do aplikacij in drugih omrežnih storitev, poskusite naslednje:

    • Odklopite napajalna kabla televizorja in internetnega usmerjevalnika ter ju nato po eni minuti ponovno priklopite.


    Da bo televizor deloval brez težav, priporočamo, da v svojo napravo namestite najnovejšo vdelano tovarniško opremo. 


    Če opravite zgornja navodila in še vedno ne morete dostopati do aplikacij ali drugih omrežnih storitev, se obrnite na nas.

    Opravičujemo se za vse morebitne nevšečnosti.


    *Predpomnjene informacije vključujejo spletne podatke, podatke ponudnika internetnih storitev (ISP) in omrežne podatke usmerjevalnika/domačega omrežja.

     

    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite