ID članka : 00206460 / Nazadnje spremenjeno : 27.06.2019

Kako ustvarim račun MySony in registriram svoj izdelek?

    Za registracijo izdelka morate najprej ustvariti račun MySony.

    Račun MySony vam omogoča, da:

    • uživate v ponudbah in promocijskih akcijah;
    • prejmete izjemno podporo za izdelek prek registracije in aplikacije "Support By Sony";
    • se povežete in sodelujete s Sonyjevo spletno skupnostjo.

    Kliknite tukaj za obisk strani za ustvarjanje računa.
     

    Kako ustvariti račun MySony?

    1. Najprej vnesite veljavni e-poštni naslov. 
    2. Vnesite svoje podatke. 

    Postopek ustvarjanja računa MySony

    1. Izberite in potrdite geslo. Izberite skrito geslo in izpolnite odgovor.
      Če ste pozabili geslo, boste morali potrditi svoj datum rojstva.
      Če ste v preteklosti vzpostavili skrito vprašanje, ga lahko uporabite, da pridobite nazaj geslo. 
       
    2. Izberite nastavitve za e-poštno komunikacijo. 
       
    3. Prejeli boste e-pošto s povezavo za aktiviranje svojega računa. 
      Za dokončanje rezervacije odprite e-pošto in kliknite povezavo. Povezava za aktivacijo bo potekla v 72 urah. 
      Če povezava poteče, morate zahtevati drugo povezavo za aktivacijo. Tukaj je primer e-pošte:


      Primer e-pošte MySony

       
    4. Ko je vaš račun aktiviran, se lahko prijavite tukaj

     

    Postopek registracije Sonyjevega izdelka v računu MySony 

    1. Ko se prijavite, boste lahko registrirali vse svoje Sonyjeve izdelke.
      Kliknite [Register a new product] (Registriraj novi izdelek) v stranskem meniju ali kliknite moder gumb.
       
      Postopek registracije MySony
       
    2. Vnesite podrobnosti za svoj izdelek. Če niste prepričani o imenu svojega modela ali serijski številki, lahko uporabite razpoložljive povezave. 

      Nasveti:
      • Funkcija iskanja deluje z imenom modela ali s tržnim imenom vašega izdelka.
      •  Tržno ime se lahko razlikuje od uradnega imena izdelka (npr. Alpha 7 = ILCE-7).
      • Če vnesete datum nakupa, si boste lažje zapomnili obdobje trajanja garancije. 
      • Ko vnesete pravilno ime izdelka, boste pozvani, da vnesete še serijsko številko, vendar ta vnos ni obvezen.

    Npr. iskanje "a6000" ali "serija E":

    Izbirnik imena modelov MySony

     

    1. Ko je izdelek registriran, boste lahko naredili naslednje:
      1. zapisali mnenje o svojem izdelku in ga ocenili;
      2. si zagotovili hiter dostop z enim klikom na stran izdelka, kjer lahko dostopate do:
        • vodnikov za pomoč in navodil za uporabo,
        • posodobitev vdelane strojne opreme in programske opreme (odvisno od izdelka),
        • nasvetov in navodil za odpravljanje težav. 
      3. z enim klikom dostopali do Sonyjeve strani za popravila;
      4. si enostavno ogledali pogovore skupnosti, ki se nanašajo na vaš izdelek. 
         

    Kako uporabiti funkcijo hitre registracije

    Lahko obiščete tudi Sonyjevo spletno stran in odprete stran svojega izdelka. 
    Na zavihku [Support & Product Registration] (Podpora in registracija izdelka) najdete neposredno povezavo, ki vas bo preusmerila na stran za registracijo izdelka. 

    Stran za hitro registracijo izdelka

    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite