ID članka : 00299622 / Nazadnje spremenjeno : 22.09.2023Natisni

Nov način prijave za Sonyjeve storitve in aplikacije (za stranke, ki se prijavljajo z Amazonom/Applom/Facebookom/Googlom)

    Sony bo poenotil ID-je za prijavo, ki se uporabljajo za dostop do različnih Sonyjevih storitev za izdelke, kot so televizorji in slušalke, v en račun Sony. ID za prijavo je račun, s katerim se prijavljate, na primer račun Amazon/Apple/Facebook ali Google. Za dostop do Sonyjevih storitev boste imeli samo en račun Sony.

    Po prehodu na račun Sony po juliju 2024 do Sonyjeve storitve v oblaku za izdelke za domače razvedrilo in zvočne izdelke ne bo več mogoče dostopati prek računa Amazon/Apple/Facebook ali Google. Seveda se boste lahko prijavili s svojim računom Sony.


    Kaj je račun Sony?

    Vaš račun Sony se bo integriral in deloval kot priročno središče za vse upravičene storitve skupine Sony, vključno z omrežjem PlayStation Network in aplikacijo Sony | Headphones Connect.


    Kako preselim svoje račune za različne Sonyjeve storitve?

    V spodaj navedene Sonyjeve storitve se bo mogoče prijaviti z računom Sony. Prijazno vas vabimo, da za vsako storitev ali aplikacijo sledite tem korakom:

    Kliknite tukaj, če želite izvedeti več o prehodu na račun Sony.

    Postopek se lahko rahlo razlikuje glede na ID za prijavo, ki ga trenutno uporabljate.


    Zadevne storitve in aplikacije

    • Sony | Headphones Connect
    • Sony | 360 Spatial Sound Personalizer
    • INZONE Hub
    • Upravljanje TV-ja s pametnimi zvočniki
    • Prostorski zvok 3D televizorja (slušni profil)
    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite