ID članka : 00206154 / Nazadnje spremenjeno : 27.06.2019

Delovanje slušalk WH-1000XM3 pri hladnih temperaturah – 27. december 2018

    Nedavno smo izvedeli, da lahko naše slušalke WH-1000XM3 občasno nepredvidljivo delujejo, če so izpostavljene nenadnim in velikim temperaturnim spremembam. Pri tem ste morda opazili simptome, kot sta nenadno spreminjanje glasnosti in preskakovanje skladb.

    Naše slušalke WH-1000XM3 so sicer v skladu z vsemi standardi za kakovost, a vseeno razumemo neprijetnosti, ki jih lahko takšno delovanje povzroča. Še vedno zadevo natančno preiskujemo in vam, cenjena stranka, zagotavljamo začasno rešitev, s katero boste te simptome zmanjšali ter hkrati poudarjamo specifikacije tega izdelka.
     

    Zasnova in specifikacije

    Model WH-1000XM3 je zasnovan za optimalno delovanje med temperaturami od 0 °C do 40 °C. Seveda slušalke delujejo tudi izven tega razpona, vendar je lahko njihovo delovanje slabše. To lahko opazite pri nestanovitnem delovanju, kadar so slušalke izpostavljene nenadnim in velikim temperaturnim spremembam iz toplega (npr. iz ogrevane sobe) v zelo hladno okolje (npr. na prosto pozimi s temperaturami pod 0 °C). 
     

    Ali to pomeni, da slušalk WH-1000XM3 ne morem uporabljati na prostem, ko zmrzuje? 

    Če boste pri menjavanju okolja z velikimi temperaturnimi spremembami, ki so značilne za evropske zime, imeli težave z zgoraj opisanim načinom delovanja, vam ponujamo to preprosto rešitev: ponovno IZKLOPITE in VKLOPITE slušalke – s tem preprostim postopkom ponovnega zagona ponastavite določene parametre v napravi in odpravite morebitno nepredvidljivo delovanje izdelka.

    Hvala za razumevanje. Shranite to stran med zaznamke ali namestite mobilno aplikacijo za podporo "Support by Sony", da boste obveščeni o morebitnih posodobitvah tega članka.

    • Registrirajte izdelek

      Pridobite dostop do vseh informacij, imejte izdelek vedno posodobljen in izkoristite odlične ponudbe

    • Skupnost Sony

      Obiščite našo skupnost ter delite svoje izkušnje in rešitve z drugimi Sonyjevimi strankami

    • Stik s podporo

      Obrnite se na Sonyjevo ekipo za podporo

    • Popravila in garancija

      Dogovorite se za popravilo, temu sledite ali se mu celo izognite