UŠESNO

Športne ušesne slušalke AS210

MDR-AS210
Slika Športne ušesne slušalke AS210

pinkyellowwhiteblack

PMPC

€ 20,33

(z DDV)
Slike Športne ušesne slušalke AS210
Slike Športne ušesne slušalke AS210
Slike Športne ušesne slušalke AS210
Slike Športne ušesne slušalke AS210

Značilnosti

Zanesljivo prileganje med tekom

Nastavljive ušesne zanke se varno pripnejo na ušesa, zato se lahko brez skrbi gibljete v ritmu

Zvok iz 13,5 mm pogonske enote, ki vas spodbuja pri vadbi

Ko vadba v zadnjih minutah postane naporna, vam čist in energičen zvok vadbo pomaga izpeljati do konca

Vse podrobnosti slišite v jasnem in čistem zvoku

S občutljivostjo 104 dB/mW in frekvenčnim razponom 17–22.000 Hz lahko povišate glasnost ter uživate v jasnem in podrobnem zvoku

Odprta zasnova zagotavlja popolnoma naraven zvok

Zvok prehaja skozi hrbtno stran ušesnih čašic, zato je naravnejši

Pripravljene na dež, znoj ali razpršilo

Vodotesne slušalke vam omogočajo poslušanje glasbe tudi med vadbo v dežju

1,2 m kabel omogoča prilagodljivo uporabo

Kabel je dovolj dolg za poslušanje na tekalni stezi ali ulici, zato omogoča svobodno gibanje

Za naporno vadbo in prijeten videz

Sodobna zasnova je na voljo v več barvah

Specifikacije

Uživajte v poslušanju priljubljene glasbe med vadbo. Slušalke MDR-AS210 so opremljene z nastavljivimi ušesnimi zankami za tesno prileganje med športom in 1,2-metrskim kablom, ki vam daje prostor za premikanje. Zvoki glasbe pa so zaradi 13,5-milimetrskih gonilnikov z optimiziranim frekvenčnim razponom čisti in podrobni.
  • Zaščita proti pršenju za poslušanje v vsakem vremenu

  • Nastavljive ušesne zanke držijo slušalke med vadbo na mestu

  • 1,2-metrski kabel je dovolj dolg za vadbo v telovadnici ali na ulici

  • Odprta akustika omogoča večji pretok zraka za boljši naravni zvok

  • 13,5-milimetrski gonilnik zagotavlja jasen in podroben zvok pri vsaki glasnosti

Pogonska enota
13. 5 mm, izbočena oblika
Frekvenčni odziv
17–22.000 Hz
Dolžina kabla
Pribl. 1, 2 m, kabel Litz, vrste Y

Kaj je v škatli?

Zaponka

Podjetje Sony ne želi svojim kupcem ponuditi le izdelkov, storitev in vsebine, s katerimi jim pričara izredno izkušnjo, temveč želi s poslovnimi dejavnostmi doseči tudi ničelni vpliv na okolje Preberite več o podjetju Sony in okolju