Skoči na vsebino
SLUŠALKE

Športne ušesne slušalke EXTRA BASS

MDR-XB510AS

Slika Športne ušesne slušalke EXTRA BASS

redgreenblueblack

Slike Športne ušesne slušalke EXTRA BASS
Slike Športne ušesne slušalke EXTRA BASS
Slike Športne ušesne slušalke EXTRA BASS
Slike Športne ušesne slušalke EXTRA BASS
Slike Športne ušesne slušalke EXTRA BASS
Slike Športne ušesne slušalke EXTRA BASS

Presegajte meje pri vadbi

Naj vas motivira surova moč funkcije EXTRA BASS™. Zaradi zasnove, odporne proti pljuskom, pa tecite brez ustavljanja.

Logotip tehnologije EXTRABASS

Glasba za ples

S funkcijo EXTRA BASS naj se vas vsaka skladba globoko dotakne.

Logotip IPX5

Tecite v dežju

Slušalke lahko nosite v vsakem vremenu in jih po napornih vadbah lahko celo operete.

Povečajte svojo zmogljivost

Z nizkimi toni presezite svoje meje. Funkcija EXTRA BASS okrepi nizke tone in tako ustvarja močne ritme, zaradi katerih vsakič daste vse od sebe ne glede na vrsto vadbe. 

Premagajte dejavnike

Pri teku ne izgubljajte živcev zaradi močnega dežja, sodre ali snega. Slušalke MDR-XB510AS razreda IPX5/7 so pralne, tako da jim vlažno vreme ali splakovanje pod tekočo vodo ne škoduje.

Vedno v gibanju z vami

Naj glasba tudi med najzahtevnejšo vadbo nikoli ne utihne. Podporni loki skrbijo, da so slušalke vedno na svojem mestu, tako da jih med raztezanjem ne izgubite.

Izbira barve

Da bodo slušalke kar najbolj skladne z vašim slogom, lahko izbirate med črno, rdečo, modro ali zeleno barvo.

Specifikacije in funkcije
Naj vas motivira surova moč funkcije EXTRA BASS. Zaradi zasnove, odporne proti pljuskom, pa lahko tečete brez ustavljanja.
  • EXTRA BASS™ za globok, izrazit zvok

  • Možnost pranja po vadbi zaradi zasnove IPX5/7

  • Podporni loki držijo slušalke trdno na mestu

  • Izbirate lahko med 4 barvami in poiščete tisto, ki se najbolj ujema z vašim stilom.

Pogonska enota
12 mm KUPOLASTEGA TIPA (CCAW)
Frekvenčni odziv (Hz)
4-24.000 Hz
Dolžina kabla
Približno 1,2 m, žica Litz, tip Y
Podjetje Sony ne želi svojim kupcem ponuditi le izdelkov, storitev in vsebine, s katerimi jim pričara izredno izkušnjo, temveč želi s poslovnimi dejavnostmi doseči tudi ničelni vpliv na okolje Preberite več o podjetju Sony in okolju